Nee hoor, die zullen zeggen dat een Afrikaan Nederlander of wat voor rijke Europeaan dan ook kan worden, maar andersom niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stel diezelfde vraag aan de meeste Afrikanen en ze zullen "ja" antwoorden.
Hij is ook heel rythmisch en wint alle Friese volksdanswedstrijden.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarschijnlijk zou die Eritreeer het Fries kampioenschap fierljeppen wel makkelijk winnen met zijn atletische bouw
Afrikanen weten doorgaans ook weinig van Chinezen.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stel diezelfde vraag aan de meeste Afrikanen en ze zullen "ja" antwoorden.
Fries volksdansen?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, die zullen zeggen dat een Afrikaan Nederlander of wat voor rijke Europeaan dan ook kan worden, maar andersom niet.
[..]
Hij is ook heel rythmisch en wint alle Friese volksdanswedstrijden.
quote:
quote:
quote:
Dus alle derksen verdedigers mag deze user zich een fries noemen?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ben Friestalig opgevoed door 2 Friese ouders. Witter dan wit.
Geboren in Afrika. Naar NL gegaan toen ik ging studeren.
Geen NL-paspoort.
WTF
wanneer is iets rascitisch volgens jou?quote:Op woensdag 10 april 2024 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het is niet racistisch.
Er wordt van helemaal niets ineens iets racistisch gemaakt wat onzin is.
Of het klopt is een 2e, maar zeker niet racistisch.
Die definitie is toch gewoon duidelijkquote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wanneer is iets rascitisch volgens jou?
Ik vraag hem wat rascisme is, maar geef dan jou definitie.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die definitie is toch gewoon duidelijk
Het krijgt aandacht omdat er een neger bij betrokken is.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef Elizium het volgende:
Derksen heeft gewoon gelijk. Herkomst van deze man is niet friesland. En daarom vind derksen dat het geen echte fries is.
Mooi dat die steeds de media weer op de kop kan zetten met corecte uitspraken 😅.
Kijk er verder al jaren niet meer naar. Tis een herhaling van zichzelf geworden.
Je kan ook een artikel lezen (als je al op de headline wil klikken), je schouders ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man komt elke dag op tv en trekt een miljoen kijkers.
Moeilijk om dat te negeren als je overal op internet doodgegooid wordt met zijn zoveelste debiele uitsrpaak.
Dat kan bij zowat elk onderwerp.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan ook een artikel lezen (als je al op de headline wil klikken), je schouders ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was.
Ja, precies. Dus het is een keuze of je je er druk om wil maken; het is niet iets dat je overkomt of zo. Negeren kan dus prima als je wil.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat kan bij zowat elk onderwerp.
Succes er mee.
We kunnen ook overdrijven.quote:
130 mensen. Oh ja, hele brede verontwaardiging in het hele land!quote:,,Dat de klachten uit het hele land komen, geeft aan hoe breed de verontwaardiging is’’, zegt Mirka Antolovic, directeur van Tûmba, het kenniscentrum voor discriminatie en diversiteit in Friesland waar het meldpunt onder valt. ,,Mensen willen laten weten dat ze de uitspraken te ver vinden gaan. Velen roepen ons op als organisatie aangifte te doen.
De media blaast het wederom enorm opquote:Op woensdag 10 april 2024 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
130 mensen. Oh ja, hele brede verontwaardiging in het hele land!
What about ... ?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Zouden deze mensen ook zoveel ophef maken over al die jodenhaat?
Klopt, maar het gaat me om de selectieve verontwaardiging.quote:
Selectieve verontwaardiging zijn we bijna allemaal wel goed in. Gaat vaak gewoon onbewust. Zal niemand zijn die overal en altijd alle groepen consistent behandeld.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:39 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat me om de selectieve verontwaardiging.
En ik vind al dat antisemitisme een stuk kwalijker dan deze fophef.
Alsof je het recht niet hebt ergens over te klagen als iemand je over een ander onderwerp niet heeft horen klagen. Vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:39 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat me om de selectieve verontwaardiging.
En ik vind al dat antisemitisme een stuk kwalijker dan deze fophef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |