Ok, dat kan nog wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:53 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Als fotojournalist. Dagelijks ff twee kiekjes
Ja ik baal nu wel dat we zo vroeg gaan. Leuk die atletiek kaartjes die betaalbaar zijn, maar dan ben ik al lang weer in Nederlandquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan. Er zijn zelfs nog D- Categorie voor de avondsessie atletiek te verkrijgen. Halve finales hockey met (waarschijnlijk) Nederland ook nog gewoon voor 45 euro te koop. Dat zijn geen bedragen waar je stijl van achterover valt. Of veel moeite hoeft voor te doen.
Ik heb ook een pakket en als ik terugkijk, was dat geen goede deal. Je moest geheid sporten kiezen waar je niet direct in was geïnteresseerd. Er werd echt angst voor schaarste gecreëerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die pakketten zijn helemaal niet zo'n geweldige deal geweest. De voetbalwedstrijd die we hebben interesseert eigenlijk niet veel mensen, maar we krijgen hem toch niet verkocht dus we gaan maar gewoon.
Maar goed, je kan alsnog iets bijkopen nu natuurlijk.
Welk onderdeel/welke ronde van het klimmen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Beachvolleybal en sportklimmen zijn hier binnen
Schema is wel redelijk gevuld nu.
Finale van boulder & lead van de mannen.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk onderdeel/welke ronde van het klimmen?
Ik heb me laten vertellen dat het stukje tussen Gare du Nord en het station voor het stadion het minst fijn is. En dan vooral rond de ringweg en ten noordwesten van Gare du Nord.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik zag het al eerder in dit topic voorbij komen, maar welke plekken in Parijs wil je uit veiligheidsoogpunt echt vermijden? Wij hebben nog kaarten voor atletiek kunnen krijgen, maar dat is om 22:00 afgelopen en we hebben dan nog geen hotel.
Lijkt me goed om dan ergens een hotel te nemen waar je als gezin niet direct beroofd wordt.
Die 900 is voor de openingsceremonie?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:36 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik heb ook een pakket en als ik terugkijk, was dat geen goede deal. Je moest geheid sporten kiezen waar je niet direct in was geïnteresseerd. Er werd echt angst voor schaarste gecreëerd.
En nu op het laatste moment worden atletieksessies voor een vriendenprijsje verkocht. Toegegeven, dan heb je wel minder goede zitplaatsen. Gok zomaar dat er ook nog kaartjes voor de openingsceremonie zijn voor 90 euro. Ik heb zelf een kaartje voor categorie C (900 euro). Prima zo, ben zo al helemaal gek van Parijs :-)
Boh, heel gaaf. Véél meer open ook dan de vrouwen, dus waarschijnlijk ook echt spannend.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Finale van boulder & lead van de mannen.
Klopt, voor de openingsceremonie. Categorie A is 2700 euro, categorie B 1600 euro en dat loopt vervolgens af naar 900, 250 en 90 euro. Leuk dat jullie er ook bij zijn, bij atletiek :-)quote:Op zondag 21 juli 2024 10:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die 900 is voor de openingsceremonie?
Op de website van Stade de France kan je virtueel kijken welke plek je hebt. Wij zitten lange zijde, vrij bovenaan. Dat zijn op het eerste gezicht prima plekken voor die prijs.
Arrondissement 10 (in de buurt van Gare du Nord en Gare de l'Est), al zit ik daar zelf een nacht voor teveel geldquote:Op zondag 21 juli 2024 09:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik zag het al eerder in dit topic voorbij komen, maar welke plekken in Parijs wil je uit veiligheidsoogpunt echt vermijden? Wij hebben nog kaarten voor atletiek kunnen krijgen, maar dat is om 22:00 afgelopen en we hebben dan nog geen hotel.
Lijkt me goed om dan ergens een hotel te nemen waar je als gezin niet direct beroofd wordt.
Pittig prijsje, maar supergaaf om mee te maken natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:13 schreef core2duo het volgende:
[..]
Klopt, voor de openingsceremonie. Categorie A is 2700 euro, categorie B 1600 euro en dat loopt vervolgens af naar 900, 250 en 90 euro. Leuk dat jullie er ook bij zijn, bij atletiek :-)
Voor de finale 400 meter horden op 8 augustus had ik in een later stadium nog een kaartje bijgekocht (categorie C, dus een goede prijs).
Damn Kano is de 10de als we aan komen, is 10 minuten rijden van Disney maar is helaas precies afgelopen als we aan komen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kaartjes op het resale platform voor 55 euro. Dat valt wel mee.
[..]
2 finalekaarten atletiek voor 7 augustus voor 85 per stuk gespot. Dat zijn dan gelijk de enige twee in die prijscategorie. Ook beachvolleybal voor 55 gezien. Roeifinales ook voor 55. Dameshandbal finale voor 99.Finales teakwondo voor 104. Dus inderdaad; goed zoeken en er is best iets leuks te vinden nog.
Nog niets betaalbaars voor het baanwielrennen, helaas
Ik ben ook echt heel blij dat dat gelukt is, waren enorm lastige kaartjes om te krijgenquote:Op zondag 21 juli 2024 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, heel gaaf. Véél meer open ook dan de vrouwen, dus waarschijnlijk ook echt spannend.
Leer vooraf wel even de puntentelling, het werkt niet meer hetzelfde als in Tokyo
Compleet nieuw, speed doet niet meer mee. Je kunt 200 punten halen, met 4 keer flashen op boulder en de top halen met lead. Als je het minder doet, gaan er punten af. Ik hoop dat het inzichtelijk wordt bijgehouden voor publiek (in de zaal en op tv).quote:Op zondag 21 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel blij dat dat gelukt is, waren enorm lastige kaartjes om te krijgen
Nog ingewikkelde?
Zeker niet, niet meer die ellende met de posities met elkaar vermenigvuldigen enzo, waardoor je eigen score nog constant kon veranderen nadat je aan de beurt was geweestquote:Op zondag 21 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel blij dat dat gelukt is, waren enorm lastige kaartjes om te krijgen
Nog ingewikkelde?
Dat is ook onhandigquote:Op maandag 22 juli 2024 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las vandaag dat je in alle voor de OS afgezette gebieden alleen met cash of VISA-producten kunt betalen. Als je dus een pinpas en/of creditcard van Maestro hebt moet je cash regelen.
Zelf heb ik Vpay wat van Visa is, maar in Google Pay (wat ik eigenlijk altijd gebruik omdat de contactloze chip kapot is) heb ik Maestro. Toch maar even leren omgaan met ouderwets de pas insteken dan
Dat vind ik dusdanig achterlijk dat ik gewoon weiger het te geloven. En als het echt zo is, dan geef ik ook geen cent uit daar ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las vandaag dat je in alle voor de OS afgezette gebieden alleen met cash of VISA-producten kunt betalen. Als je dus een pinpas en/of creditcard van Maestro hebt moet je cash regelen.
Zelf heb ik Vpay wat van Visa is, maar in Google Pay (wat ik eigenlijk altijd gebruik omdat de contactloze chip kapot is) heb ik Maestro. Toch maar even leren omgaan met ouderwets de pas insteken dan
Ah wat schattig. Je eerste keer lezen over de Olympische Spelen in de praktijk?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vind ik dusdanig achterlijk dat ik gewoon weiger het te geloven.
Nee, ik weet dat je tot letterlijk dit jaar niet eens tickets kon kopen zonder Visa, dus ergens zou het me ook niets verbazenquote:Op maandag 22 juli 2024 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah wat schattig. Je eerste keer lezen over de Olympische Spelen in de praktijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |