Graag gedaan broquote:
Stop dan ook eens met het verspreiden van extreemrechtse leugens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
Ringo in OS / Geweerde boksters die "zich voordoen als vrouw" wél welkom op de OS
Dit soort onzin maakt elke soort van discussie onmogelijk. Evenals inhoudsloze oneliners, onder andere van Tijger_m.
Praktisch iedereen post daar op een zeer bedenkelijk niveau, wat een treurigheid lees ik daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
Ringo in OS / Geweerde boksters die "zich voordoen als vrouw" wél welkom op de OS
Dit soort onzin maakt elke soort van discussie onmogelijk. Evenals inhoudsloze oneliners, onder andere van Tijger_m.
@Ringo blijft zelfs na jouw moderatie nog doorgaan met persoonlijke aanvallen posten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch iedereen post daar op een zeer bedenkelijk niveau, wat een treurigheid lees ik daar
Als je een fatsoenlijke discussie wil, raad ik je aan om eens te beginnen met de bokster zelf niet continu van alles uit te maken. Persoonlijke aanval is weg, maar verder zie ik er niets bovenuit springen.
Stop dan ook eens met het verspreiden van extreemrechtse leugens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
@:Ringo blijft zelfs na jouw moderatie nog doorgaan met persoonlijke aanvallen posten.
Dat is niet kies denk ik?
Als er iemand in dat topic wel te ver gaat, ben jij dat. Kap gewoon met die persoonlijke aanvallen, die drogredenen zou je makkelijk van tafel moeten kunnen vegen met normale argumentatie. We gaan elkaar niet voor van alles uit lopen maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met het verspreiden van extreemrechtse leugens.
Maar ik lieg niet als een nazi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Als er iemand in dat topic wel te ver gaat, ben jij dat. Kap gewoon met die persoonlijke aanvallen, die drogredenen zou je makkelijk van tafel moeten kunnen vegen met normale argumentatie. We gaan elkaar niet voor van alles uit lopen maken.
Maakt me geen hol uit verder. Jij plaatst persoonlijke aanvallen, niemand anders, dus ik spreek jou erop aan.quote:
En nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Maakt me geen hol uit verder. Jij plaatst persoonlijke aanvallen, niemand anders, dus ik spreek jou erop aan.
Het hele topic is gebaseerd op een leugenachtige persoonlijke aanval naar iemand die zich niet tegen die leugens kan verdedigen. Die persoonlijke aanval wordt door sommige users geestdriftig volgehouden. Dus maak je niet druk over die paar kwinkslagen van mij de andere kant op.quote:
Geen persoonlijke aanvallen, klaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het hele topic is gebaseerd op een leugenachtige persoonlijke aanval naar iemand die zich niet tegen die leugens kan verdedigen. Die persoonlijke aanval wordt door sommige users geestdriftig volgehouden. Dus maak je niet druk over die paar kwinkslagen van mij de andere kant op.
/carequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen, klaar.
Wat een onzin, er worden prima posts gemaakt in dat topic. Doe gewoon je werk als mod en hou je er verder buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch iedereen post daar op een zeer bedenkelijk niveau, wat een treurigheid lees ik daar
In principe niet, maar doorgaans blijft het natuurlijk wel gewoon open. Meestal komen er dan 1-2 topics voor de Paralympische Spelen en wordt het daar wat in besproken, lang niet zo actief als OS, begrijpelijkerwijze, maar meestal nog wel vermakelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
@:ChevyCaprice, @:heywoodu, @:Nattekat, @:ijs_beer
Is er een plan om dit forum tijdelijk te hernoemen naar 'Paralympische Spelen 2024' zodra die beginnen de 28ste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |