Oh leuk, volgens mij kunnen Stay-C en Nance elkaars bloed inderdaad wel drinkenquote:Op woensdag 10 april 2024 10:46 schreef Eightyone het volgende:
De eerste was al gevuld met achter de schermen-ellende (zo erg dat niet alle 'hoofdrolspelers' geinterviewd wilden worden), en die met Twenty 4 Seven van morgen gaat er vermoedelijk weinig of niet voor onder doen.
Volgens mij hebben die twee veel mentale krassen opgelopen door hoe hun artiestenbestaan verlopen is. Hij lijkt me nu een heel twijfelachtig figuur. Zij minder, maar wel wrokkig.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef Dutch_view het volgende:
Vorige week 2-Unlimited![]()
Jammer dat Anita niet mee wilde werken
Maar er is ook heel wat gebeurd in hun leven en Ray leek me echt een player
Oei oei oei, wat slecht...quote:Op woensdag 10 april 2024 16:41 schreef Eightyone het volgende:
Zong Cappella's Kelly überhaupt wel haar eigen nummers in?
Is er ruzie tussen Ray en Anita dan? Ik moet de serie nog kijken.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:03 schreef Dutch_view het volgende:
Vorige week 2-Unlimited![]()
Jammer dat Anita niet mee wilde werken
Maar er is ook heel wat gebeurd in hun leven en Ray leek me echt een player
Maar voor mij is 2-Unlimited het ultieme 90's gevoel![]()
Bij 'The real thing' moet ik altijd aan de film Flodder 3 denken
Ruzie hebben ze sinds 1993/1994 al regelmatig, Ray sloeg haar zelfs, en tegenwoordig is de verstandshouding tussen hen voorgoed aan gort.quote:Op vrijdag 12 april 2024 06:02 schreef Staaf het volgende:
[..]
Is er ruzie tussen Ray en Anita dan? Ik moet de serie nog kijken.
Ik dacht dat zij recentelijk weer een 'comeback' hadden gemaakt en ook optraden op van die back to the 90s feesten enz? Of is dat ook alweer verleden tijd?
Die Ruud leek me sowieso een beetje een gladjakker, want hij kon zich zgn. ook niet meer helemaal herinneren wat hij tegen Nance had gezegd toen-ie wilde dat ze vertrok.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:51 schreef J83 het volgende:
Goede aflevering over Twenty 4 Seven, mooie beelden van de optredens ook.
Wat me opviel is dat er hier verteld wordt dat MC Fixx-It niet kwam opdagen in de studio, terwijl in de hierboven genoemde podcast Ruud van Rijen zegt dat hij is uitgekocht, omdat ze niet tevreden waren over hem
Tja die manager verteld ook niet het achterate van zn tong en idem met nance (als ik de verhalen mag geloven)quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:51 schreef J83 het volgende:
Goede aflevering over Twenty 4 Seven, mooie beelden van de optredens ook.
Wat me opviel is dat er hier verteld wordt dat MC Fixx-It niet kwam opdagen in de studio, terwijl in de hierboven genoemde podcast Ruud van Rijen zegt dat hij is uitgekocht, omdat ze niet tevreden waren over hem
Die basslijn is echt iconischquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:46 schreef Eightyone het volgende:
Er zijn nooit schijfjes van hen gekocht, maar van cassette en/of verzamelcd is 'The first the last eternity' destijds grijsgedraaid.
Het is ook een van de nummers binnen het genre die wat muzikale levens verder nog gewoon op staat.
(--> Zie verder de link in m'n signature en dan het zesdelige 'Played in the past'-tijdlijntje ergens halverwege.)
Rhythm is a dancer is vroeger net zo grijsgedraaid, maar die heeft al tijden weinig aandacht gekregen van mij. Ook niet slecht verder.
Ja, enorm interessant vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:00 schreef Dutch_view het volgende:
Hele leuke aflevering over Snap.
Toch boeiend hoe die nummers soms zo spontaan ontstaan en grotendeels door toevalligheden.
Wist ik ook niet inderdaad, volgens mij kende ik toen ook alleen het orgineel met MC Fixxit. Die nog best lastig te vinden is op YouTube en Spotfy,quote:Op woensdag 10 april 2024 15:51 schreef SEMTEX het volgende:
Wist tr. niet dat Captain Hollywood (ook zo'n jaren '90 icoon) ook nog deel heeft uitgemaakt van Twenty 4 seven.
Ja lieverd, had dan gewoon meegewerkt en daar meteen je punt gemaakt. Dit is een beetje zwakke hap.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:21 schreef Eightyone het volgende:
Aflevering 1, nog op te zoeken op o.a. Npo Start:
[ link | afbeelding ]
Anita klinkt heel rancuneus, maar Ray komt ook wel op me over alsof hij deels in de slachtofferrol zit. Het overkwam hem ook allemaal maar en daarom heeft hij Anita geslagen. Hij keurt dat zelf halfslachtig af, maar wil vooral begrip voor hoe dat zo ver heeft kunnen komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja lieverd, had dan gewoon meegewerkt en daar meteen je punt gemaakt. Dit is een beetje zwakke hap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |