Jaaa geweldige serie.

quote:
Op vrijdag 19 april 2024 00:00 schreef Dutch_view het volgende:Hele leuke aflevering over Snap.
Toch boeiend hoe die nummers soms zo spontaan ontstaan en grotendeels door toevalligheden.
Ja, enorm interessant vind ik dat altijd.

Ik vind de aflevering met Snap het gaafst, met name dat stuk over die demo van The Power met Chill Rob G en dat ze toen ineens een officiele versie moesten maken met Turbo B.
Erg leuk om deze versie te horen.
Ontstaan van Rhythm Is A Dancer ook erg interessant. Wat een dijk van een nummer is dat ook. Net als The Power iconische 90s hits.
quote:
Op woensdag 10 april 2024 15:51 schreef SEMTEX het volgende:Wist tr. niet dat Captain Hollywood (ook zo'n jaren '90 icoon) ook nog deel heeft uitgemaakt van Twenty 4 seven.
Wist ik ook niet inderdaad, volgens mij kende ik toen ook alleen het orgineel met MC Fixxit. Die nog best lastig te vinden is op YouTube en Spotfy,
Dit is het origineel. Ook erg interssant weer de hele ontstaansgeschiedenis.
Ook boeiend dat de bandnaam eigenlijk altijd op de producers slaat en niet op de artiesten. Snap, 2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor, dat waren gewoon producers die zangers en/of rappers bij hun werk zochten. Dat wist je toen misschien wel, maar 2 Unlimited dat waren Ray en Anita, niet De Coster en Wilde. Fascinerend hoe dat werkt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Arcee op 27-04-2024 10:31:28 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.