quote:Op donderdag 11 april 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou me niet dagelijks met AI bezig. Wat is AGI precies?
.quote:Artificial general intelligence (AGI) is a type of artificial intelligence (AI) that can perform as well or better than humans on a wide range of cognitive tasks,[1] as opposed to narrow AI, which is designed for specific tasks.[2] It is one of various definitions of strong AI
Ik vind het maar eng Scrummie.quote:
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Support jouw vrouwtje eigenlijk Biden of Trump?
En jijzelf?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.
Misschien in de toekomst?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen daar dus lekker boeiend.
Ja toekomst wel idd. Maar inderdaad, wat er dan rondloopt zien we dan wel weer. Ik denk dat tegen die tijd zowel Biden als Trump dood zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst?
Al zijn er dan hele andere kandidaten (hoop ik voor jullie)
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar alvast mijn bakje kwark met verse aardbeitjes.
Dumpen die hapquote:Op donderdag 11 april 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.
Dan geniet ik liever van de sublieme britse keukenquote:Op donderdag 11 april 2024 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zeker bagger, Amerikanen kunnen dan ook niks als het om eten gaat.
@stinkfistje is stinkfistje. Je kunt hem niet definiëren, je kunt hem niet duiden; maar als 'ie tussen zes planken ligt, dan zullen de klokken luiden.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik vraag me nog steeds af wie @:stinkfistje is.
@Pisces29 is hier ook REUZE benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik vraag me nog steeds af wie @:stinkfistje is.
Ik ben tegen racemixingquote:Op donderdag 11 april 2024 12:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AfroAmericans stemmen niet voor Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |