Hallo John.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook steeds meer een tamme geworden.
Ik roep in Amsterdam zonder enige gêne dat het uitzicht vanuit het AMC op de Arena niet aan mij besteed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Suzanne schulting zit ook met gips. Wil je samen revalideren? @:caland
Gekeken. Valt tegen @Orientequote:
Ja, erg jammerquote:Op donderdag 11 april 2024 08:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn drolletjes topic in LIF loopt ook niet echt. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Tril jij wel eens?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef onlogisch het volgende:
En dan heb ik ook nog een probleem met excel waar ik niet uitkom
Vandaag is nu al waardeloos
Je hebt hier met een Excel-expert te maken maatquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef onlogisch het volgende:
En dan heb ik ook nog een probleem met excel waar ik niet uitkom
Vandaag is nu al waardeloos
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 april 2024 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
100 euro gewonnen in de staatsloterij.
Dat wordt een lekker broodje subway morgen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 april 2024 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 11 april 2024 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van harte Dombo.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zijn die zo duur tegenwoordig?quote:Op donderdag 11 april 2024 09:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |