Verzondenquote:Op woensdag 10 april 2024 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten mag je een DM sturen.
Leest de FBI mee ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2024 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten mag je een DM sturen.
Hoe kan je daar nog op fietsen?quote:Op woensdag 10 april 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten die fietsers ook massaal in. Je reactiesnelheid wordt er niet beter van.
Een echte man durft ook gewoon van zichzelf te laten zien wat niet zo mooi is.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Gezien het een Nijmeegs ziekenhuis is heb ik de clubvoorkeur maar in het midden gelaten.
Pics van je anus?quote:Op woensdag 10 april 2024 15:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een echte man durft ook gewoon van zichzelf te laten zien wat niet zo mooi is.
Boerenkool stamppotquote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Ha, gezellig 4 Mei .quote:
Taco’s.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vis uit de ovenquote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent ook steeds meer een tamme geworden.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik de vervolgafspraak waar waarschijnlijk het gips wordt vervangen door loopgips van 22-4 naar 19-4 kunnen zetten. Gaf maar aan mijn chirurg aan dat ik de bekerfinale zo mobiel mogelijk wil halen. Gezien het een Nijmeegs ziekenhuis is heb ik de clubvoorkeur maar in het midden gelaten.
Thug lifequote:Op woensdag 10 april 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook steeds meer een tamme geworden.
Ik roep in Amsterdam zonder enige gêne dat het uitzicht vanuit het AMC op de Arena niet aan mij besteed is.
tonijnsaladequote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shakurquote:
Dat is toch in de buurt van die burger kingquote:Op woensdag 10 april 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook steeds meer een tamme geworden.
Ik roep in Amsterdam zonder enige gêne dat het uitzicht vanuit het AMC op de Arena niet aan mij besteed is.
Zit er wel eentje dichtbij, ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is toch in de buurt van die burger king
(Gestoomde) couscous met gegrilde groentenquote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |