Misschien je energierekening eens betalen.quote:
Niemand lacht.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien je energierekening eens betalen.
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien je energierekening eens betalen.
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/gezond/(...)ontlasting~a1f76054/
Hoeveel keer poepen jullie per dag en hoe ziet die van jullie eruit?
Ik poep 1 tot 2 keer per dag.
Eigenlijk altijd nummer 3 of 4
Heel soms een 1
Waarom is dit nog geen verpichte vrije dag?quote:Vandaag, op Nationale Poepdag
Oh, jij lacht het liever weg.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die praten over hun stront zijn buitengewoon primitief. Het domste en laagste allooi van de samenleving.
Het is bij @onlogisch behelpen, hij praat poep of over poep.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die praten over hun stront zijn buitengewoon primitief. Het domste en laagste allooi van de samenleving.
Nou ja zegquote:Op woensdag 10 april 2024 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is bij @:onlogisch behelpen, hij praat poep of over poep.
Ik laat me niet uit het veld slaan maatquote:Op woensdag 10 april 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
Het zit forummoderator @:onlogisch niet mee vandaag
Je bent hier érg mee bezig.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/gezond/(...)ontlasting~a1f76054/
Hoeveel keer poepen jullie per dag en hoe ziet die van jullie eruit?
Ik poep 1 tot 2 keer per dag.
Eigenlijk altijd nummer 3 of 4
Heel soms een 1
Iedere dag wel een keer maat. Soms 2 keerquote:Op woensdag 10 april 2024 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je bent hier érg mee bezig.
Heel moeilijk inderdaad als je altijd als type 7 post.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik laat me niet uit het veld slaan maat
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
* Kukelecucktsju10 slaps @:onlogisch around a bit with a large trout.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | on *:ACTION:*:#:{ if ($1 == slaps) && ($3-9 == around a bit with a large trout) && (!$10) { ;here it checks so it's the original slap that's in mirc. if (%trout.temp) { inc %trout } ;checks if the %trout.temp variable exists, if it does, it increases %trout. This is added, so you can't be flooded off, but you still save the trout, except you dont tell the channel about it. smile else { set -u10 %trout.temp 1 ;sets the flood-protection-varaible, and it will be automaticly unset after 10 seconds. inc %trout ;saves the trout describe $chan takes the trout from $nick and puts it back in the river. Now I've saved %trout trout. ;tells the channel that you saved another trout smile } } } |
Camgirls.com.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe heb je je vriendin eigenlijk leren kennen @:scrummie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |