quote:Op donderdag 11 april 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou me niet dagelijks met AI bezig. Wat is AGI precies?
.quote:Artificial general intelligence (AGI) is a type of artificial intelligence (AI) that can perform as well or better than humans on a wide range of cognitive tasks,[1] as opposed to narrow AI, which is designed for specific tasks.[2] It is one of various definitions of strong AI
Ik vind het maar eng Scrummie.quote:
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Support jouw vrouwtje eigenlijk Biden of Trump?
En jijzelf?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.
Misschien in de toekomst?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mag niet stemmen daar dus lekker boeiend.
Ja toekomst wel idd. Maar inderdaad, wat er dan rondloopt zien we dan wel weer. Ik denk dat tegen die tijd zowel Biden als Trump dood zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst?
Al zijn er dan hele andere kandidaten (hoop ik voor jullie)
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar alvast mijn bakje kwark met verse aardbeitjes.
Dumpen die hapquote:Op donderdag 11 april 2024 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk, maar bij gebrek aan een iets normalere keuze Biden.
Dan geniet ik liever van de sublieme britse keukenquote:Op donderdag 11 april 2024 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zeker bagger, Amerikanen kunnen dan ook niks als het om eten gaat.
@stinkfistje is stinkfistje. Je kunt hem niet definiëren, je kunt hem niet duiden; maar als 'ie tussen zes planken ligt, dan zullen de klokken luiden.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik vraag me nog steeds af wie @:stinkfistje is.
@Pisces29 is hier ook REUZE benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik vraag me nog steeds af wie @:stinkfistje is.
Ik ben tegen racemixingquote:Op donderdag 11 april 2024 12:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AfroAmericans stemmen niet voor Trump.
Ohquote:Op donderdag 11 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi maat. Mensen die verguld zijn van racisme, zijn hele nare mensen.
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van user @:scrummie
Vrienden zeggen elkaar de waarheid en waarderen elkaars verschillen!quote:Op donderdag 11 april 2024 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van user @:scrummie
@Scrummie heeft de it salarissen in de VS opgezochtquote:Op donderdag 11 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
Zij kwam toch hier
Ik snap er helemaal niks meer van
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
Zij kwam toch hier
Ja eerst hier. Zodra zij Nederlander is ga ik Amerikaan worden.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:25 schreef GGMM het volgende:
Zij kwam toch hier
En daarna gezamelijk naar Paraguay?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eerst hier. Zodra zij Nederlander is ga ik Amerikaan worden.
Gewoon woordle scores rond lunchtijd ouwe reus.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Zij zou hierheen komen. Dan krijgen we straks dat @:Scrummie hier midden in de nacht post terwijl er NIEMAND is. Dat gaan we echt niet accepteren.
Ik adviseer je sterk om dat niet te doen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eerst hier. Zodra zij Nederlander is ga ik Amerikaan worden.
Oh oke.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je sterk om dat niet te doen.
Wat toevallig. Ik heb hier ook een banaan liggen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Ik had hele goede argumenten, maar prima zo.
Tijd voor een banaan.
Mijn vriendin heeft soms een oud shirt van mij aan, nog met Stad Rotterdam Verzekeringen. Puur genot.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:34 schreef Bezsen het volgende:
@:scrummie
Misschien kun jij feyenoord shirtjes aan de man brengen bij de lokale mexicanen
Nu zijn ze allemaal psv fan zoals ik begreep
Feyenoord en sexy, dat vind ik wat moeilijk te verenigen.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft soms een oud shirt van mij aan, nog met Stad Rotterdam Verzekeringen. Puur genot.
Het is daar 6 uur vroeger, dan zit hij op het ritme van @Drizztquote:Op donderdag 11 april 2024 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Zij zou hierheen komen. Dan krijgen we straks dat @:Scrummie hier midden in de nacht post terwijl er NIEMAND is. Dat gaan we echt niet accepteren.
Oh wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken makker
quote:Op donderdag 11 april 2024 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wat heb ik gedaan?
Bedankt ouwe reus.
Deze toezegging.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou dan gaat het niet gebeuren
Nee, toevallig zag ik dat ergens vorige week weer bij het openen van het forum, maar nee die heb ik nooit meer gevonden.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit die jongen nog gevonden die het abbo had gewonnen?
Dan wil je vast nog wel eens sponsoren!quote:Op donderdag 11 april 2024 13:45 schreef GGMM het volgende:
Nee, toevallig zag ik dat ergens vorige week weer bij het openen van het forum, maar nee die heb ik nooit meer gevonden.
Ik zou er een lekker stukje appeltaart van kopen, gore papzak.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, toevallig zag ik dat ergens vorige week weer bij het openen van het forum, maar nee die heb ik nooit meer gevonden.
Die 2,50 hou ik dus lekker in m'n zak
Voor het EK? Ik sponsor er wel 1.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wil je vast nog wel eens sponsoren!![]()
Ik zoek nog 2 liefhebbers.
Wordt wel klein puntje voor 2,50 maar. Zonder slagroom.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou er een lekker stukje appeltaart van kopen, gore papzak.
Ja voor de poule. Toch leuk als de top 3 een (klein) prijsje krijgt.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor het EK? Ik sponsor er wel 1.
leekquote:Op donderdag 11 april 2024 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor de poule. Toch leek als de top 3 een (klein) prijsje krijgt.
Wie wordt KONING TOTO 2021? Voor de winnaar ligt er dankzij gulle gever @Coco een Pimp abo van 6 maanden klaar. Ook FA @GGMM doet een duit in het zakje en geeft aan de nummer 2 van onze pool een FOK-Full abo voor 6 maanden. De nummer 3 ontvangt van de andere gulle gever @Scrummie een FOK! Basic abo voor 6 maanden. Heren bedankt en wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat had je voor top3 in gedachte @:maxi-mus? Pimp/Full/Plus?
Uiteraardquote:Op donderdag 11 april 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wil je vast nog wel eens sponsoren!![]()
Ik zoek nog 2 liefhebbers.
Godverquote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef Bezsen het volgende:
De vriendin van de winnaar krijgt een rituals pakketje van @:tarado en mij
Misschien wint er wel een vrouw.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef Bezsen het volgende:
Ik zal even kijken of er misschien wat vanuit FOK! zelf mogelijk is. Misschien dat we @Danny zo ver krijgen dat de nummer 1 een pimp abonnement voor een jaar krijgt. Dan nemen @GGMM en ik die 2e & 3e prijs wel op ons.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie wordt KONING TOTO 2021? Voor de winnaar ligt er dankzij gulle gever @:Coco een Pimp abo van 6 maanden klaar. Ook FA @:GGMM doet een duit in het zakje en geeft aan de nummer 2 van onze pool een FOK-Full abo voor 6 maanden. De nummer 3 ontvangt van de andere gulle gever @:Scrummie een FOK! Basic abo voor 6 maanden. Heren bedankt en wie wil dat nou niet.
Dit was de vorige keer de verdeling.
Topper. Vorige keer hadden we 57 deelnemers!quote:Op donderdag 11 april 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of er misschien wat vanuit FOK! zelf mogelijk is. Misschien dat we @:Danny zo ver krijgen dat de nummer 1 een pimp abonnement voor een jaar krijgt. Dan nemen @:GGMM en ik die 2e & 3e prijs wel op ons.
Die pooltjes worden meestal gewonnen door de mensen die er geen verstand van hebbenquote:
Hallo manke.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die pooltjes worden meestal gewonnen door de mensen die er geen verstand van hebben
Altijd één van mijn favoriete rubrieken van de voetbaltoernooien; voetbalpooltjes. Meestal gaat Annie de kantinejuffrouw er met de prijs vandoor, niet geremd door enige kennis van zaken. 'Oh ja ik had Griekenland op winst hahaha, daar gaan we altijd heen op vakantie'.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die pooltjes worden meestal gewonnen door de mensen die er geen verstand van hebben
Zijn er ook nog mannelijke users hier met een vriend?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:49 schreef Bezsen het volgende:
Wij zijn geen homosquote:Op donderdag 11 april 2024 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mannelijke users hier met een vriend?
Ik heb wel vrienden maar dat bedoel je vast niet.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mannelijke users hier met een vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |