Is ook gekleed als een student vastgoed.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel sociaal work maar geen prater??
Hij is beter dan gister. (Kom ik goed mee weg want die heb je vermoedelijk niet gezien.)quote:Op woensdag 10 april 2024 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin wil ook kijken.
@:pisces29 ik heb nu wel verwachtingen voor zometeen.
Geniet ervan kereltje.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vriendin en we moeten nog eten, maar wellicht kijken we hem dan zo terug
Nee echt niet. Die vind ik zo vreselijk.quote:
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?quote:
Bij hem dacht ik ook van alles, maar dat gevoel is weg gelukkig.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Haha, nee.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Of helemaal onder een wit lakenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Gaat ook alleen maar over werk en passie van haarquote:Op woensdag 10 april 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella gaat ook voor gesprekken over dr ex, altijd een goed gespreksonderwerp.
De witte keniaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Oke. Dan blijft @tong80 het meest aaibaar in VBL.quote:
Niet zijn type misschienquote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen kijkt continu ongeïnteresseerd.
Komt ook echt elke aflevering weer terug. pffffff...........quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek jij in de liefde?
Kaartje op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |