quote:
Op dinsdag 9 april 2024 17:49 schreef Vincent_student het volgende:Ik moest vanmiddag in Zoetermeer zijn en ik passeerde BK. Ik dacht, weet je wat, laat ik me nog een keer zondigen en ik bestelde een Big King XXL. Zo lekker! Wat denk je? Binnen een minuut lag hij voor me. Ingepakt en wel. Super super super.

Fijn dat het zo smakelijk was!
Ik was een keer bij de drive-in van een BK hier. Wat een schande was dat. Bij de bestelpaal stond de microfoon aan en kon je horen dat ze daar klanten aan het uitlachen waren.
Vervolgens doet men de order, moet men betalen en wordt je naar een plek gedirigeerd waar je moet wachten. En dat terwijl je op dat moment de enigste klant bent. En dan nog vertikken ze het om je een verkeerde bestelling mee te geven: flesje water was er niet, vegaburger (hadden ze toen nog) was er niet maar wel een hamburger. Normale fries in plaats van twister fries. En geen sauzen. Er was specifiek één vervelende meid die begon te lachen en volhield dat dat toch echt was wat was besteld. Toen ik haar de bon liet zien bleef ze volhouden dat het van een andere BK, andere datum etc was. Uiteraard had ik een recensie op Google geschreven en zag dat deze meid daar ook negatieve beoordelingen krijgt en ook persoonlijk wordt aangepakt. Dat was gelijk de laatste keer dat ik daar was. Dien je een klacht in op BK HQ dan lachen ze je uit: voor jou zijn er nog vele anderen die gewoon wel terugkomen bij hun.