Ik heb beeld, paintmanquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
Een tijd geleden had je ook die speciale burger met zo'n keiharde plak Old Amsterdam er op!
Ik vind Old Amsterdam best lekker, maar met deze burger gingen je tanden moeiteloos door het broodje en het vlees heen, om vervolgens plotseling op die lap kaas tot stilstand te komen waar je dan wat meer op moest bijten.
Niet dat ik een ouwe lul met een kunstgebit ben, maar het was een vreemde culinaire gewaarwording.
Mini-ToT wordt altijd blij als hij die gele "M" ziet: "Papa, gaan we naar de patatletter???"quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef maily het volgende:
Vroeger was het speciaal als je naar de Mac ging ....
Nu zijn we verwend en vinden het maar gewoontjes ....
Fijne associatie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:56 schreef maily het volgende:
Ik weet ook nog ons eerste bezoek.
Daarna thuiskomen en op 't nieuws zien dat er een vliegtuig is neergestort in de Bijlmer .....
Nu al verpest dat kindquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT wordt altijd blij als hij die gele "M" ziet: "Papa, gaan we naar de patatletter???"
Vind ik best meevallen. Gisteren geweest en met de app een QP menu en een cheeseburger gehaald, was 10.85 kwijt. Vorige week bij de snackbar een grote patat met gehaald en een frikandel speciaal, kostte me 9.50 en moest ik zelf nog drinken erbij halen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:38 schreef ToT het volgende:
Maar idd, je betaalt je er tegenwoordig ook scheel.
In mijn woonplaats zijn de BK en KFC enorm slecht en hebben ze vanwege personeelsgebrek ook bipolaire openingstijden. Ga je langs, zijn ze ineens dicht met een briefje op de deur. De Mac is altijd snel en heeft consistente kwaliteit. Of die kwaliteit goed is, is punt van discussie, maar sowieso beter dan de BK en KFC. Jammer wel, want ik vind een goede BK inderdaad lekkerder dan de gemiddelde McDonalds.quote:Op zaterdag 27 april 2024 03:10 schreef Invisibli het volgende:
geldbelust bedrijf, niets van klasse of smaak meer. Geen charme meer. Niet te vergelijken met de beginjaren.
broodjes zijn net piepschuim, vlees flinterdun. en dan toch al snel 12-15 euro kosten.
niet te vergelijken met kfc ofburgerking, vreemd dat ze nog bestaan.
Die in Roermond in de hamstraat zit er al echt lang in mijn herinnering sinds 1983 of zo.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef foodlover het volgende:
Herinner me nog mijn eerste bezoek. In Venlo want Roermond had toen nog geen Mac. Of de Juniortüte bij de Mac in Mönchengladbach...
KFC onder MCD snap ik wel, die zit daar ver onder maar ook de BK daar neer zetten? Ben het niet met je eensquote:Op zaterdag 27 april 2024 08:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ik best meevallen. Gisteren geweest en met de app een QP menu en een cheeseburger gehaald, was 10.85 kwijt. Vorige week bij de snackbar een grote patat met gehaald en een frikandel speciaal, kostte me 9.50 en moest ik zelf nog drinken erbij halen.
Maarja, het smaakte vroeger wel anders. Sowieso zijn de big Mac broodjes harder en donkerder geworden. En vroeger had je nog de McRib.
[..]
In mijn woonplaats zijn de BK en KFC enorm slecht en hebben ze vanwege personeelsgebrek ook bipolaire openingstijden. Ga je langs, zijn ze ineens dicht met een briefje op de deur. De Mac is altijd snel en heeft consistente kwaliteit. Of die kwaliteit goed is, is punt van discussie, maar sowieso beter dan de BK en KFC. Jammer wel, want ik vind een goede BK inderdaad lekkerder dan de gemiddelde McDonalds.
Bij de Burger King proef je nog iets van vlees, MCD zit daar dan toch ver onder.quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
KFC onder MCD snap ik wel, die zit daar ver onder maar ook de BK daar neer zetten? Ben het niet met je eens
Inderdaad, we weten allemaal dat het frietletter moet zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |