SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Voorlopig doet hij het wel goed bij O18. Natuurlijk zegt dat niets over hoe hij het bij een eerste elftal van een profclub doet, maar liever dat je het goed doet bij een O18 i.p.v. dat je er niks van bakt. Ik zou van Persie graag bij een Heerenveen aan de slag zien gaan om te kijken of hij in de toekomst geschikt blijkt voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou niet weten op basis van wat Van Persie een goede trainer zou zijn, behalve dat hij charismatisch voor een camera is. Koffiedik kijken genot
Hij doet het goed met een hele goede lichting, dat zegt mij allemaal niet zoveelquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorlopig doet hij het wel goed bij O18. Natuurlijk zegt dat niets over hoe hij het bij een eerste elftal van een profclub doet, maar liever dat je het goed doet bij een O18 i.p.v. dat je er niks van bakt. Ik zou van Persie graag bij een Heerenveen aan de slag zien gaan om te kijken of hij in de toekomst geschikt blijkt voor Feyenoord.
Idd. Marcel Keizer deed dat ook met de Ligt, vd Beek, Nouri en de Jong. Volgens mij ook nog met Kofie Mensah. Maar van Persie is iig wel een echte Feijenoorder zonder poespas en praatjes.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet het goed met een hele goede lichting, dat zegt mij allemaal niet zoveel
Dat niet maar wel zijn manier van overkomen en bezetenheid. Kuijt als voorbeeld deed gerust trainingen overslaan omdat ie een of andere schnabbel hadquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doet het goed met een hele goede lichting, dat zegt mij allemaal niet zoveel
Ja en Van Persie miste ooit een wedstrijd omdat hij de zomertijd niet door had. Zo lust ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat niet maar wel zijn manier van overkomen en bezetenheid. Kuijt als voorbeeld deed gerust trainingen overslaan omdat ie een of andere schnabbel had
Dat is natuurlijk wel een verschil. Maar goed we weten het beiden niet, maar op mij komt Van Persie gedrevener overquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Van Persie miste ooit een wedstrijd omdat hij de zomertijd niet door had. Zo lust ik er nog wel een paar
Ik hoop van harte dat Van Persie het redt, uiteraard heeft hij ook wel veel meer de gunfactor ten opzichte van Kuyt. Maar dat de een veel meer kwaliteiten zou hebben dan de ander vind ik maar gelul en gespeculeer in de ruimte. Beiden beginnende trainers die een wat ander pad hebben gekozen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een verschil. Maar goed we weten het beiden niet, maar op mij komt Van Persie gedrevener over
Over Kuijt kan je deels wel al oordelen en die heeft er bij ADO echt een zooitje van gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Van Persie het redt, uiteraard heeft hij ook wel veel meer de gunfactor ten opzichte van Kuyt. Maar dat de een veel meer kwaliteiten zou hebben dan de ander vind ik maar gelul en gespeculeer in de ruimte. Beiden beginnende trainers die een wat ander pad hebben gekozen.
En nu promoveert ie vrij overtuigend met z'n Belgische clubquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Over Kuijt kan je deels wel al oordelen en die heeft er bij ADO echt een zooitje van gemaakt.
Nadat hij in Januari instapte toen ze al redelijk ver aan kop lagen. Hij heeft het in het begin zelfs nog spannend gemaakt door wat te verliezen. Uiteindelijk aan het einde wel weer opgepakt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu promoveert ie vrij overtuigend met z'n Belgische club
En Van Persie werd vierde in de najaarscompetitiequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Nadat hij in Januari instapte toen ze al redelijk ver aan kop lagen. Hij heeft het in het begin zelfs nog spannend gemaakt door wat te verliezen. Uiteindelijk aan het einde wel weer opgepakt.
De beste trainers zijn altijd luie middenvelders die nooit verder zijn gekomen dan pak ‘em beet PEC Zwolle.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie heeft alle bagage
de mentaliteit
de inzicht van een topvoetballer
een topvoetballer die het altijd anders deed dan anderen
ik denk dat hij tactische sterk is
Het enige wat overblijft kan hij ploeg leiding geven
Ik denk voor hem een goede stap om gewoon bij heerenveen te starten en vandaar uit naar de top te gaan
Het is wel iemand waarvan ik verwacht dat hij vaak gaat botsen met voetballers niet alles willen geven
Weer een rare vergelijking tussen een professioneel 1e elftal en een jeugd team waar het vooral gaat om ontwikkeling van de spelers en niet perse om de klassering.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En Van Persie werd vierde in de najaarscompetitie
Ik geloof er niet inquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste trainers zijn altijd luie middenvelders die nooit verder zijn gekomen dan pak ‘em beet PEC Zwolle.
Hoezo tegenwoordig, waren Van Gaal, Mourinho en Wenger dan wereldspelers?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in
De echte topvoetballers zijn op 1 hand te tellen die nu een topclub leiden
echte topvoetballers hebben tegenwoordig helemaal geen ambitie meer om trainer te worden
vandaar dat de meerderheid van de huidige trainers tegenwoordig middenmoot voetballers zijn
zie heel de eredivisie
vol met met middelmatige kut voetballers of trainers waar niemand ooit van gehoord had of net de top niet hebben gehaald
dat is mode tegenwoordig
guardiola ancelloti waren absolute topvoetballers die het hebben gehaald en dat zie je ook terug in resultaten
Ach, het overgrote merendeel van de voetballers is middelmatige meuk. Voor elke Messi zijn er ontelbare Immersen. Dan is het niet meer dan logisch dat die verhoudingen zo ook liggen onder de trainers.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in
De echte topvoetballers zijn op 1 hand te tellen die nu een topclub leiden
echte topvoetballers hebben tegenwoordig helemaal geen ambitie meer om trainer te worden
vandaar dat de meerderheid van de huidige trainers tegenwoordig middenmoot voetballers zijn
zie heel de eredivisie
vol met met middelmatige kut voetballers of trainers waar niemand ooit van gehoord had of net de top niet hebben gehaald
dat is mode tegenwoordig
guardiola ancelloti waren absolute topvoetballers die het hebben gehaald en dat zie je ook terug in resultaten
Ja dat is twintig jaar terug, lekker argumentquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Van Persie miste ooit een wedstrijd omdat hij de zomertijd niet door had. Zo lust ik er nog wel een paar
dit waren helemaal geen goede trainersquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig, waren Van Gaal, Mourinho en Wenger dan wereldspelers?
Als je lui door beperkt vervangt ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste trainers zijn altijd luie middenvelders die nooit verder zijn gekomen dan pak ‘em beet PEC Zwolle.
Arend was toch wel beiden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je lui door beperkt vervangt ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |