abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2024 @ 14:54:23 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213159272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
We zullen het nooit weten en heeft ook weinig zin maar als coach schat(te) ik hem wel wat hoger in dan John.
Het zou ook lachwekkend zijn als mensen dat andersom zouden vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 15:07:14 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213159378
Mokerhard gelachen om de TT. _O-

Bedankt @Tarado :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_213159458
Hyballa en Pastoor worden besproken in het Ajax-topic....is die gifbeker nou nog niet leeg?
pi_213159672
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hyballa en Pastoor worden besproken in het Ajax-topic....is die gifbeker nou nog niet leeg?
Middelmatig materiaal vraagt om een andere aanpak. Sommigen kunnen nog niet eens een bal naar een medespeler schieten over 5 meter.
Hallo
pi_213159777
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Mokerhard gelachen om de TT. _O-

Bedankt @:Tarado :)
ik ga dat woord wijzigen in slechtste
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 17:11:38 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_213160665
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Niks mis met Pastoor.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213160812
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:32 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Middelmatig materiaal vraagt om een andere aanpak. Sommigen kunnen nog niet eens een bal naar een medespeler schieten over 5 meter.
Middelmaat los je alleen niet op met nog meer middelmaat.
pi_213160927
Overmars terug willen, dan heb je echt het moreel besef van een pinda. :') Hij stuurde wat dickpics naar ondergeschikten, wat maakt dat nou uit? :')
pi_213160962
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:34 schreef Document1 het volgende:
Overmars terug willen, dan heb je echt het moreel besef van een pinda. :') Hij stuurde wat dickpics naar ondergeschikten, wat maakt dat nou uit? :')
Nou ja, nu bij Ajax moeten werken is wel een prima taakstraf.
pi_213161061
PASTOOR :D

:D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2024 17:45:20 ]
pi_213161115
Schip is toch geklommen van plek 17 naar 5?
Wat is daar mis mee?
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 10 april 2024 @ 17:51:14 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213161120
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:45 schreef Scorpie het volgende:
PASTOOR :D

:D
De enige eredivisie trainer die zou kunnen is Slot, al moet ik Bosz ook wel complimenten geven over hoe snel hij PSV op orde had.

De rest laat maar zitten, Nederlanders in het buitenland, Ten Hag, dus de spoeling is best dun als je voor een Nederlander wil gaan, ik hoop dat ze wat verder kijken.
  woensdag 10 april 2024 @ 17:54:17 #213
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213161177
Joop Gall.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_213161217
Welke trainer je ook kiest, je zult eerst moeten investeren in de selectie.

Met (duurbetaald :'() brandhout bouw je geen solide huis.

Momenteel is er een dramatisch gebrek aan voetbalverstand op het veld. En ik weiger te geloven dat Schip daar hoofdschuldig aan is.
Of instrueert hij zijn mensen met "ga maar wat ronddribbelen tot je de bal verliest... en als je dat niet lukt dan speel je de bal meteen maar naar een tegenstander"?
pi_213161240
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:11 schreef tong80 het volgende:

[..]
Niks mis met Pastoor.

:T
Ik ben misdienaar geweest en heb daar mooie herinneringen aan.
  woensdag 10 april 2024 @ 18:00:37 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213161257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:57 schreef Toby56 het volgende:
Welke trainer je ook kiest, je zult eerst moeten investeren in de selectie.

Met (duurbetaald :'() brandhout bouw je geen solide huis.

Momenteel is er een dramatisch gebrek aan voetbalverstand op het veld. En ik weiger te geloven dat Schip daar hoofdschuldig aan is.
Of instrueert hij zijn mensen met "ga maar wat ronddribbelen tot je de bal verliest... en als je dat niet lukt dan speel je de bal meteen maar naar een tegenstander"?
Het is lastig hard te maken, maar ik sluit niet uit dat een hele goede trainer hier een stuk beter mee had kunnen presteren. Steijn en Van 't Schip zijn zeer beperkte trainers, tactisch helemaal niets. Steijn kon Spartanen nog wel overtuigen, maar bij Ajax is ie alleen maar met zichzelf bezig geweest. Opstellingen maken als statement en dergelijke.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213161363
quote:
Het onderzoek van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) naar de zaak-Alex Kroes kan jaren duren.

Dat zegt Laura van Geest, bestuursvoorzitter van de AFM. Vorige week dinsdag werd de kersverse algemeen directeur door Ajax geschorst vanwege het ‘handelen in aandelen met voorkennis.’

Afgelopen week werd bekend dat de Raad van Commissarissen de geschorste directeur ook wil ontslaan. Kroes is het hier pertinent mee oneens en vroeg de AFM onderzoek te doen.

Onderzoekstermijn
Van Geest laat in het midden of de AFM al een onderzoek is gestart naar de kwestie Kroes. "Ik kan niks zeggen over individuele gevallen”, zegt de bestuursvoorzitter. Wél legt ze uit hoelang de financiële toezichthouder in algemene zin onderzoeken uitvoert. “We proberen onze onderzoeken binnen één of twee jaar af te ronden en als het simpele onderzoeken zijn, kan het sneller."

Een dergelijke termijn kan een flinke aderlating voor zowel Ajax als Kroes betekenen. Vanochtend maakte Het Parool bekend dat 131 Ajax-leden in een brief aan de bestuursraad publiekelijke excuses eisen van erevoorzitter Michael van Praag. Van Praag liet zich stellig uit in de kwestie Kroes en leek zijn eigen conclusies al te trekken. Hij noemde de geschorste algemeen directeur onder meer ‘dom en naïef’. Vrijdag werd bekend dat ook Michael van Praag zijn aandelen niet bij de AFM heeft geregistreerd.

De leden van Ajax onthouden zich op hun beurt van conclusies en stellen dat de AFM zich moet buigen over een eventuele schuld van Kroes en de eventuele strafmaat.

Aandeelhoudersvergadering
Op 21 mei staat er een bijzondere aandeelhoudersvergadering gepland, die dus volgens de uitspraken van Van Geest veel te vroeg lijkt te komen voor een oordeel van de AFM. De leden van Ajax willen dat onderzoek afwachten, voordat de RvC overgaat tot ontslag of andere maatregelen.

De leden van Ajax worden vertegenwoordigd door de bestuursraad. Deze negenkoppige raad wordt gekozen door alle ruim zevenhonderd leden van Ajax. De bestuursraad heeft 73 procent van alle Ajax-aandelen in bezit én heeft een doorslaggevende stem bij het samenstellen van de RvC, waar Van Praag erevoorzitter van is. Dat betekent dus ook dat de RvC bij een besluit omtrent Kroes, niet aan het oordeel van de bestuursraad voorbij kan gaan.

Als de AFM dus op verzoek van de leden, vertegenwoordigd door de bestuursraad, zich over de zaak buigt, lijkt het een utopie dat de financiële toezichthouder op 21 mei met conclusies komt. Bestuursvoorzitter Van Geest geeft een veelzeggende uitleg, toegespitst op deze specifieke zaak. “Hoelang een proces duurt, hangt af van de complexiteit van de casus. En dan kan je dit circus ook nog in hoger beroep hebben”, klinkt het veelzeggend.
het is over en uit met deze man
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213161545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het is lastig hard te maken, maar ik sluit niet uit dat een hele goede trainer hier een stuk beter mee had kunnen presteren. Steijn en Van 't Schip zijn zeer beperkte trainers, tactisch helemaal niets. Steijn kon Spartanen nog wel overtuigen, maar bij Ajax is ie alleen maar met zichzelf bezig geweest. Opstellingen maken als statement en dergelijke.
Maak je geen zorgen over het lastig hard te maken. Daar worstelen we op Fok! allemaal wel eens mee.

Maar ik snap je punt.
Zonder gekheid, en dat durf ik wel te zeggen zonder het hard te maken: zelfs al vormden die aankopen van Mislintat een hutspot van half bedorven wortels en doorgeschoten aardappels, dan nog had Ajax (lees: Van der Sar destijds) zo wijs moeten zijn om Peter Bosz uit te nodigen. Dat was een megablunder, puur geleid door persoonlijke motieven.

Steijn is geen hoogvlieger en Schip ook niet; de laatste kon vanuit zijn positie echter moeilijk "nee" verkopen tegen zijn eigen in nood verkerende kluppie. (Ook al waren zijn privéomstandigheden redenen genoeg om dat wel te doen.)

Maar een groep met een laag en steeds meer dalend zelfvertrouwen goed aan het ballen te krijgen... daar ga je echt een hele goeie (mental) coach voor nodig hebben. En dat is Schip niet.

Dus wat Ajax nodig heeft is een coach/trainer die wanneer hij zegt "jij gaat dit doen en geen zorgen want je kunt het" door de speler(s) wordt geloofd. Gezien Schips eigen opmerkingen en gedeprimeerde uitstraling, gaat hem dat niet meer lukken.

De vraag is dus: een naam, we hebben een naam nodig. Iemand die vertrouwen en gezag uitstraalt.

Kortom: HAAL ADVOCAAT MET Z'N REET VAN DAT STRAND VAN CURAÇAO WEG.
pi_213161596
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
het is over en uit met deze man
Het zou over en uit moeten zijn met nagenoeg het gehele bestuur, de directie en de RvC.
Nauwelijks nog mensen te vinden daaro die het clubbelang voorop stellen.

Zoals Sar Bosz niet wilde spreken want persoonlijke wrijvingen, zo jagen al die hotemetoten elkaar de deur uit om hun eigen zeteltje warm te kunnen houden. Het is een waardeloos toneelstuk geworden daaro.

Dat is dan wel de tragiek van Kroes: hij wilde fors stofzuigen, dat was een goed plan, maar hij blunderde zichzelf al na 2 weken richting uitgang.
pi_213161676
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:14 schreef franklop het volgende:

[..]
Mevrouw Heineken heeft ook het extra geld niet nodig en zoekt toch manieren om minder belasting te betalen. Rijken worden vaak graag rijker
Kan zij via een illegale tap niet wat extra centen in de club pompen?
Geld zat.
  woensdag 10 april 2024 @ 18:36:16 #221
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_213161755
Zolang het maar niet Pascal Jansen wordt
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  woensdag 10 april 2024 @ 18:38:41 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213161783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:18 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Maak je geen zorgen over het lastig hard te maken. Daar worstelen we op Fok! allemaal wel eens mee.

Maar ik snap je punt.
Zonder gekheid, en dat durf ik wel te zeggen zonder het hard te maken: zelfs al vormden die aankopen van Mislintat een hutspot van half bedorven wortels en doorgeschoten aardappels, dan nog had Ajax (lees: Van der Sar destijds) zo wijs moeten zijn om Peter Bosz uit te nodigen. Dat was een megablunder, puur geleid door persoonlijke motieven.

Steijn is geen hoogvlieger en Schip ook niet; de laatste kon vanuit zijn positie echter moeilijk "nee" verkopen tegen zijn eigen in nood verkerende kluppie. (Ook al waren zijn privéomstandigheden redenen genoeg om dat wel te doen.)

Maar een groep met een laag en steeds meer dalend zelfvertrouwen goed aan het ballen te krijgen... daar ga je echt een hele goeie (mental) coach voor nodig hebben. En dat is Schip niet.

Dus wat Ajax nodig heeft is een coach/trainer die wanneer hij zegt "jij gaat dit doen en geen zorgen want je kunt het" door de speler(s) wordt geloofd. Gezien Schips eigen opmerkingen en gedeprimeerde uitstraling, gaat hem dat niet meer lukken.

De vraag is dus: een naam, we hebben een naam nodig. Iemand die vertrouwen en gezag uitstraalt.

Kortom: HAAL ADVOCAAT MET Z'N REET VAN DAT STRAND VAN CURAÇAO WEG.
Dick Advocaat _O-
pi_213161804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:36 schreef XDo het volgende:
Zolang het maar niet Pascal Jansen wordt
Lijkt me helaas de beste oplossing
Enige die nog interessant is, is misschien Pusic
Al komt die nog te vroeg voor zowel Ajax als voor Donetsk

Gelukkig wordt het rijtje van den brom, Maaskant en Moniz niet meer genoemd.
pi_213161838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dick Advocaat _O-
:)

Ja!
pi_213161909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:40 schreef Adames het volgende:

[..]
Lijkt me helaas de beste oplossing
Enige die nog interessant is, is misschien Pusic
Al komt die nog te vroeg voor zowel Ajax als voor Donetsk

Gelukkig wordt het rijtje van den brom, Maaskant en Moniz niet meer genoemd.
Jansen gaat toch naar Spartak?
Kan-ie Quincy proberen terug te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')