Ja ontzettend bang voor psv. Beste selectie aller tijden natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2024 23:37 schreef PSVCL het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)dynastie-vormen.html
De selectie is niet zo van belang, het gaat er meer om dat PSV een goede organisatie heeft staan en een aantal jaar achter elkaar veel geld binnenharkt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ontzettend bang voor psv. Beste selectie aller tijden natuurlijk
Dat is ook wel vaker gebeurd en of die organisatie zo goed is moet je nog maar even afwachten, het blijft moeilijk om de spelers te halen die je wil, dat had Ajax ook toen het nog goed ging.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De selectie is niet zo van belang, het gaat er meer om dat PSV een goede organisatie heeft staan en een aantal jaar achter elkaar veel geld binnenharkt.
Dynastie betekent meer een aantal jaar de heersende club zijn en niet zozeer dat PSV op weg zou zijn het Bayern van Nederland te worden. Dat is PSV natuurlijk wel al eerder gelukt, in tegenstelling tot Feijenoord waar het succes meer incidenteel was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel vaker gebeurd en of die organisatie zo goed is moet je nog maar even afwachten, het blijft moeilijk om de spelers te halen die je wil, dat had Ajax ook toen het nog goed ging.
Dat zeg ik toch, dat het al vaker gebeurd is, Ajax moet gewoon naar zichzelf kijken, dan komt dat ook wel terug.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dynastie betekent meer een aantal jaar de heersende club zijn en niet zozeer dat PSV op weg zou zijn het Bayern van Nederland te worden. Dat is PSV natuurlijk wel al eerder gelukt, in tegenstelling tot Feijenoord waar het succes meer incidenteel was.
Er gaan vanzelf weer jaren komen dat de situatie omgekeerd is maar voorlopig houd ik rekening met een aantal heel magere jaren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat het al vaker gebeurd is, Ajax moet gewoon naar zichzelf kijken, dan komt dat ook wel terug.
Ben benieuwd welke redenen hij had.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:34 schreef De_Pel het volgende:
Ik begrijp dat Kroes binnen 2 weken al 100 man wilde ontslaan?![]()
Dan snap ik wel dat er wat weerstand ontstaat.
Ik weet het niet, het hangt er helemaal vanaf hoe ze het aan gaan pakken vooral komende zomer, weer 3e moet je volgens mij al snel kunnen worden, als je dan CL haalt zit je financieel alweer op de rails en kan je weer verder bouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er gaan vanzelf weer jaren komen dat de situatie omgekeerd is maar voorlopig houd ik rekening met een aantal heel magere jaren.
Nog weinig, ik begreep dat Ajax bijna 2 keer zoveel personeel heeft als PSV, ik weet de getallen niet meer maar was iets van 600 vs 350.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:34 schreef De_Pel het volgende:
Ik begrijp dat Kroes binnen 2 weken al 100 man wilde ontslaan?![]()
Dan snap ik wel dat er wat weerstand ontstaat.
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
,,Ik ben op bezoek geweest bij de voorzitter van de FIFA, om mijn opvolger voor te stellen. Hij begon ook over Qatar. Hij vertelde mij dat het aantal doden in Qatar veel lager ligt. In elk geval niet een paar honderd, maar rond de twintig. Wat is de waarheid? Bij FC Twente is ook een dak ingestort en daarbij zijn geloof ik ook mensen gewond geraakt.”
Van Praaged.
Totdat Marcie z’n lul liet zien en Mislinrat z’n centen wegpleurde waren jullie maar wat blij dat die 600 man voor de leukste filmpjes zorgden en de gekste sponsordeals wisten te bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog weinig, ik begreep dat Ajax bijna 2 keer zoveel personeel heeft als PSV, ik weet de getallen niet meer maar was iets van 600 vs 350.
Maar dat heeft toch helemaal niets met z'n ontslag te maken, dit was al veel langer bekend over het tzt snijden in de organisatie, ik denk niet dat hij er 100 ontslagbrieven uit heeft gestuurd in z'n eerste week.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Totdat Marcie z’n lul liet zien en Mislinrat z’n centen wegpleurde waren jullie maar wat blij dat die 600 man voor de leukste filmpjes zorgden en de gekste sponsordeals wisten te bewerkstelligen.
Overigens heb ik er geen inhoudelijke mening over want ik heb er nooit meegewerkt, ik zeg alleen dat je natuurlijk wel op weerstand kunt rekenen, zeker als je dat binnen 1 of 2 weken denkt te kunnen beslissen.
Zeker. Kritisch naar kijken en wellicht ook bijsturen. Te grote voet blijven leven terwijl de werkelijkheid nu even anders is, dat is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch helemaal niets met z'n ontslag te maken, dit was al veel langer bekend over het tzt snijden in de organisatie, ik denk niet dat hij er 100 ontslagbrieven uit heeft gestuurd in z'n eerste week.
Ajax is de grootste NL club met commercieel de meeste activiteiten maar als je dan een paar honderd man meer personeel hebt dan de nummers 2 en 3 op dat gebied dan mag je daar toch wel kritisch naar kijken?
Wel wat klein bier, die post was 20 miljoen in de laatste jaarcijfers waarvan bijna 10 miljoen de RvB en overige sleutelfiguren betrof en dat zal al wel minder worden met het vertrek van een aantal van die dure bestuurders zoals vd Sar en Hendriks.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch helemaal niets met z'n ontslag te maken, dit was al veel langer bekend over het tzt snijden in de organisatie, ik denk niet dat hij er 100 ontslagbrieven uit heeft gestuurd in z'n eerste week.
Ajax is de grootste NL club met commercieel de meeste activiteiten maar als je dan een paar honderd man meer personeel hebt dan de nummers 2 en 3 op dat gebied dan mag je daar toch wel kritisch naar kijken?
Ik weet het, 100 man is zo'n beetje 1 Tadic maar als die uit hun neus vreten omdat ze assistent van een assistent van een assistent zijn, zie ik toch liever Tadicquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel wat klein bier, die post was 20 miljoen in de laatste jaarcijfers waarvan bijna 10 miljoen de RvB en overige sleutelfiguren waren en dat zal al wel minder worden met het vertrek van een aantal van die dure bestuurders zoals vd Sar en Hendriks.
Had Ajax ook en dat was met een aantal foto's ook klaar. Het kan snel omslaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De selectie is niet zo van belang, het gaat er meer om dat PSV een goede organisatie heeft staan en een aantal jaar achter elkaar veel geld binnenharkt.
Maar ook één Henderson en daar zal het eerst naar gewezen worden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het, 100 man is zo'n beetje 1 Tadic maar als die uit hun neus vreten omdat ze assistent van een assistent van een assistent zijn, zie ik toch liever Tadic
Die wijst vooral zelf heel graagquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook één Henderson en daar zal het eerst naar gewezen worden.
mee eensquote:Op donderdag 11 april 2024 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja een keertje overtuigend winnen van Lazio en ineens durven ze zich weer te vertonen. Belachelijk.
hij is gewoon slecht manquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook één Henderson en daar zal het eerst naar gewezen worden.
kun je dit uitleggenquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had Ajax ook en dat was met een aantal foto's ook klaar. Het kan snel omslaan
hoezo dit danquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:06 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Kritisch naar kijken en wellicht ook bijsturen. Te grote voet blijven leven terwijl de werkelijkheid nu even anders is, dat is gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |