Is dit wel legaal?quote:Op donderdag 11 april 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
Zomaar iets geils.
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Stond op de fp, dan zal het wel.quote:
Ah ja, dat denk ik ook wel dan. Ze zien er wel wat te jong uit naar mijn smaak.quote:Op donderdag 11 april 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik veel. Stond op de fp, dan zal het wel.
Dan is alles al snel te jong.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat denk ik ook wel dan. Ze zien er wel wat te jong uit naar mijn smaak.
Maar misschien ben ik gewoon te oud
Ohaiquote:Op donderdag 11 april 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is alles al snel te jong.
Ben het met je eens. Ze zien er jong uit.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat denk ik ook wel dan. Ze zien er wel wat te jong uit naar mijn smaak.
Maar misschien ben ik gewoon te oud
Hoe dichter bij de nul...quote:Op donderdag 11 april 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ze zien er jong uit.
We zouden ze alledrie keihard doen weigerenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ze zien er jong uit.
Des te meer flauwekul.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul...
Uitsluiten is iets voor racisten.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
We zouden ze alledrie keihard doen weigeren
Goeiequote:Op donderdag 11 april 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Des te meer flauwekul.
[..]
Uitsluiten is iets voor racisten.
Ach ja. Die meiden zien er jong uit. Ben zelf 40, maar zie er zeker niet uit 40.quote:
Oh zeker, idem hierquote:Op donderdag 11 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja. Die meiden zien er jong uit. Ben zelf 40, maar zie er zeker niet uit 40.Die meiden hebben, net als ik, goede genen.
Godenzonen zijn wij.quote:
Mijn echte naam betekent zelfs Geschenk van de Heerquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn echte naam betekent zelfs Geschenk van de Heer
Mooi man, heb ik ook. Ben 43, maar heb goede Italiaanse genen die me jong houdenquote:Op donderdag 11 april 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja. Die meiden zien er jong uit. Ben zelf 40, maar zie er zeker niet uit 40.Die meiden hebben, net als ik, goede genen.
Heel belangrijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mooi man, heb ik ook. Ben 43, maar heb goede Italiaanse genen die me jong houden
Het lijkt me oprecht heel erg om lelijk en vervallen oud te worden. Dat je zeg maar blij mag zijn als er nog een gerimpeld vrouwtje naar je omkijkt.quote:
Dan kun je beter poeder X innemen.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het lijkt me oprecht heel erg om lelijk en vervallen oud te worden. Dat je zeg maar blij mag zijn als er nog een gerimpeld vrouwtje naar je omkijkt.
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kun je beter poeder X innemen.
Yup, ze moeten het soms alleen nog even inzienquote:
Liever poeder XXX, maar what do I know.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan kun je beter poeder X innemen.
Mooie auto kopen, dan kijken ze daar nog naar om.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het lijkt me oprecht heel erg om lelijk en vervallen oud te worden. Dat je zeg maar blij mag zijn als er nog een gerimpeld vrouwtje naar je omkijkt.
Ja klopt en ik ben juist helemaal leeg van binnen, weinig inspirerend of interessant of zelf maar noemenswaardig dus onder de streep zijn we ongeveer allemaal wel even knap enzoquote:Op donderdag 11 april 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooie auto kopen, dan kijken ze daar nog naar om.
En we komen gewoon op een leeftijd dat het innerlijk ook mee gaat tellen
Ik ben zooo knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |