Dat is vintage op een creatieve manier omschreven jaquote:Op woensdag 10 april 2024 18:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan zie je wel het bos hout voor de deur, maar niet het kutje. Toch?
Dan zie je alleen maar haar.quote:
Wie weet word het weer mode.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan zie je wel het bos hout voor de deur, maar niet het kutje. Toch?
Was het niet al weer 'geaccepteerd'?quote:
Geen idee. Zou het niet erg vinden.quote:
Idem. Netjes en verzorgd is prima.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Zou het niet erg vinden.
Zo'n geschoren vachtje kan best geil staan ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem. Netjes en verzorgd is prima.
Dat is wel zoquote:Op woensdag 10 april 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo'n geschoren vachtje kan best geil staan ja.
Zijn wij dan ook retro of vintage?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zijn wij dan ook retro of vintage?
Ik zet soms wel eens een retro helm opquote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zijn wij dan ook retro of vintage?
Roccoquote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zet soms wel eens een retro helm op
Rococo?quote:
Retro it is!quote:
Je durft wel!quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zet soms wel eens een retro helm op
Slapen naast Kate Winslet is dubbel mooi!quote:Op donderdag 11 april 2024 10:28 schreef SemperLibertas het volgende:
Vol enthousiasme deed ik de rolluiken omhoog en alleen maar grijs![]()
Wel uitgeslapen tot half tien![]()
Slapen is - naast Kate Winslet - het allermooiste wat er is
Bonjour à tous![]()
De laatste keer kwam ze me cappuccino op bed brengenquote:Op donderdag 11 april 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Slapen naast Kate Winslet is dubbel mooi!
Dat gaat mij nu ook overkomen want ik ga zo wel naar werk en ik heb nu 2 auto's voor de deur staanquote:want ik was vanochtend te lui om op de fiets te stappen
LoLkequote:Op donderdag 11 april 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Retro it is!
[..]
Je durft wel!
Goedemorgen allemaal!
Sallyquote:
Amyquote:Op donderdag 11 april 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slapen naast Kate Winslet is dubbel mooi!
Ik werk nog 1,5 uur en ga dan weer naar huis. Om daar weer verder te werken, want moet nog iets opleveren voor morgen. Maar dan bespaar ik wel mooi op de parkeerkosten, want ik was vanochtend te lui om op de fiets te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |