De Ayatollah is door z'n vuurwerk heen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik dacht wakker te worden in WO III, maar helaas
LoLkequote:
Nou inderdaad, wat een anti-climaxquote:Op zondag 14 april 2024 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Ayatollah is door z'n vuurwerk heen.
Ach ja, ze doen maar.quote:Op zondag 14 april 2024 10:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een anti-climax
Ze moeten wat meer neuken, is die stress ook weg.quote:
Net als wij, compleet ontspannen en zorgeloos door het levenquote:Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten wat meer neuken, is die stress ook weg.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten wat meer neuken, is die stress ook weg.
Ja, en als het even kan met elkaar.quote:Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit dus.Ga neuken, stelletje haatbaarden!
We moeten als de sc naar het Midden-Oosten om het Woord te verkondigenquote:Op zondag 14 april 2024 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit dus.Ga neuken, stelletje haatbaarden!
Spreek voor jezelf, mijn stresslevel is veel te hoog!quote:Op zondag 14 april 2024 10:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Net als wij, compleet ontspannen en zorgeloos door het leven
Al z'n kruit verschoten.quote:Op zondag 14 april 2024 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Ayatollah is door z'n vuurwerk heen.
Ik kan je wel helpenquote:Op zondag 14 april 2024 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, mijn stresslevel is veel te hoog!
Nou... Helaas...quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik dacht wakker te worden in WO III, maar helaas
Zitten vast wel lekkere meiden tussen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en als het even kan met elkaar.
Het lot van de wereld hangt van ons af.quote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
We moeten als de sc naar het Midden-Oosten om het Woord te verkondigen
Klein buksje.quote:Op zondag 14 april 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al z'n kruit verschoten.
Met de puddingbuks
Als hij maar weet hoe hij er raak mee kan schietenquote:
Als hij maar weet te richten.quote:Op zondag 14 april 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als hij maar weet hoe hij er raak mee kan schieten
Ligt eraan waar je geraakt wordtquote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Als hij maar weet te richten.
Raak schieten hoeft van mij dan weer niet![]()
Raak is in the eye of the beholderquote:Op zondag 14 april 2024 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Als hij maar weet te richten.
Raak schieten hoeft van mij dan weer niet![]()
Moest lachen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Raak is in the eye of the beholder(ik bedoel dus dat de definitie van raak variabel is
)
Op zo'n klein buksje past geen viziertje.quote:Op zondag 14 april 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als hij maar weet hoe hij er raak mee kan schieten
quote:Op zondag 14 april 2024 16:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op zo'n klein buksje past geen viziertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |