Ik zit buiten in het zonnetje!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De keukenschaar is kleiner dan de puddingbuks?
Ah, ik heb mn huisje gepoetst, dat vond ik wel even voldoende bewegingquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekkahh, ik net ook eventjes, zo even trainen voordat ik de hele dag ga liggen lamzakken
Hmm, mijn keukenscharen zijn best grootquote:
Dat is voldoende beweging voor de hele week als je in een villa woontquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik heb mn huisje gepoetst, dat vond ik wel even voldoende beweging
Mijn huis voelt wel als een villaquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is voldoende beweging voor de hele week als je in een villa woont
"My home is my castle"quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn huis voelt wel als een villa
Mijn puddingbuks is groterquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, mijn keukenscharen zijn best groot
Ja, blijkbaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn puddingbuks is groter
Die van mij als een studentenhuisquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn huis voelt wel als een villa
Haha als ik met andermans ogen naar mijn huis kijk, dan ziet die van mij er ook zo uit hoor. Maar ik voel me er fijn, dus voor mij is het een villaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die van mij als een studentenhuis
Scherpquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar
Mja grootte is natuurlijk in 3 dimensies, de scharen zijn best plat
Mijn puddingbuks ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, mijn keukenscharen zijn best groot
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn puddingbuks is groter
quote:
Lords of the Puddingbuksen!quote:
The Stig's Pudding Cous- oh wacht.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Stig's Pudding Cous- oh wacht.
quote:
Voor mij ook hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha als ik met andermans ogen naar mijn huis kijk, dan ziet die van mij er ook zo uit hoor. Maar ik voel me er fijn, dus voor mij is het een villa
Sallyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |