Dan heb je COR nooit gevolgd.quote:Op maandag 29 april 2024 16:40 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Om vervolgens naar BNW verplaatst te worden. Te confronterend voor de vaccin wappies.
Geen geschonden grondrechten dus.quote:Rechtbank oordeelt dat coronapas geen schending grondrechten was
De invoering van de coronapas tijdens de pandemie was weliswaar „ingrijpend”, maar geen schending van de grondrechten. Tot dat oordeel komt de rechtbank in Den Haag in een zaak die tegenstanders van het coronatoegangsbewijs hadden aangespannen. Zij krijgen geen schadevergoeding.
Volgens de rechtbank was het CTB wel „een inmenging” in de grondrechten, maar had de overheid daar goede redenen voor. De situatie was destijds „dermate riskant en onvoorspelbaar” dat de Staat „in redelijkheid tot de invoering van het CTB heeft kunnen besluiten.”
De rechtbank wijst onder meer op de overbelasting van de zorg tijdens de pandemie en op de „breed gedragen wetenschappelijke en medische opvatting dat voorzichtigheid geboden was.” In die situatie was het „begrijpelijk dat de Staat het zekere voor het onzekere heeft genomen” door de coronapas in te voeren.
Cureus staat niet bekend om hun goede peer reviews, dit onderzoek is er juist een goed voorbeeld van. Het is een kwalitatief slecht onderzoek, en zegt ook niet zoveel, hooguit wat correlatie, maar het sluit bijvoorbeeld Covid nergens uit als mogelijke bron.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Cureus: Journal of Medical Science is een webbased, peer-reviewed, algemeen medisch tijdschrift. Beetje vreemd dus om dit soort concusies te trekken maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ze iets gepubliceerd hebben wat jou niet aanstaat.
Bijzonder... Maar welk vaccin heeft dan wel kanker, uit welke studie blijkt dit dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die leiden naar mijn weten niet tot blood clots, kanker en oversterfte.
Er is niets aangetoond. De batches kwaliteit zijn gewoon overal het zelfde geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 18:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Alsof overal ter wereld exact dezelfde injecties zijn uitgedeeld. Er is al aangetoond dat sommige batches extra dodelijk zijn.
Gelezen, je hebt dus bronnen? Want dit blijkt eigenlijk nergens uit.quote:En ja in Nederland is er ook meer kanker. Genoeg over gelezen, exacte trends hier bij leeftijdsgroepen weet ik niet.
Covid doden ook niet meer......quote:Daling 50+ kanker Portugal zal te maken hebben met de enorme oversterfte. Vaxdoden kunnen geen kanker meer krijgen he.
Waarom?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:04 schreef Bananenbennie het volgende:
Dit gaat over Covid en de bijbehorende vaccins. Maargoed je ziet dat ze de mRNA techniek steeds meer gaan toepassen, dus je kan er vergif (no pun intented) op innemen dat dit dezelfde ellende gaat opleveren.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen geschonden grondrechten dus.
Dunno of er nog meer topics over lopen, maar was inderdaad al ter sprake gekomen op 1 van de vorige pagina's. (gelukkig zonder Russel Brand, ik kan dat geschreeuw van hem niet aanhorenquote:
Dit zet dus een streep door jouw opmerking: https://www.telegraaf.nl/(...)ding-zeer-sporadischquote:Op dinsdag 9 april 2024 05:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die rechtszaak zet een streep door het idee dat vaccinfabrikanten onschendbaar zijn gemaakt.
In NL hebben die fabrikanten toch ook die vrijwaring gekregen van Hugo?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit zet dus een streep door jouw opmerking: https://www.telegraaf.nl/(...)ding-zeer-sporadisch
Een kleine quote uit het artikel:
De rechtszaak is pregnant omdat de verdediging van Astra Zeneca wordt betaald door de Britse regering. In de overeenkomst tussen Astra Zeneca en de Britse regering lijkt Astra Zeneca gevrijwaard te zijn van juridische aanklachten. Maar vooralsnog heeft de overheid niet ingegrepen bij het groepsgeding, dat zich overigens nog in de voorbereidende fase bevindt. De documenten waar The Daily Telegraph de berichtgeving op baseert, zijn door Astra Zeneca gedeponeerd ter voorbereiding van een eventuele zitting.
Ik weet het niet zeker, dacht eerst dat het voornamelijk Murrica was waar dit van toepassing was. Schijnbaar in de UK ook. Dan zal het me niet verbazen als in de EU ook de belastingbetaler gaat opdraaien voor eventueel toegewezen claims ipv degenen die het goedje in elkaar gekwanseld hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In NL hebben die fabrikanten toch ook die vrijwaring gekregen van Hugo?
Niet helemaal, Britse regering lijkt Astra Zeneca gevrijwaard te zijn van juridische aanklachtenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit zet dus een streep door jouw opmerking: https://www.telegraaf.nl/(...)ding-zeer-sporadisch
Een kleine quote uit het artikel:
De rechtszaak is pregnant omdat de verdediging van Astra Zeneca wordt betaald door de Britse regering. In de overeenkomst tussen Astra Zeneca en de Britse regering lijkt Astra Zeneca gevrijwaard te zijn van juridische aanklachten. Maar vooralsnog heeft de overheid niet ingegrepen bij het groepsgeding, dat zich overigens nog in de voorbereidende fase bevindt. De documenten waar The Daily Telegraph de berichtgeving op baseert, zijn door Astra Zeneca gedeponeerd ter voorbereiding van een eventuele zitting.
Nou ja, zijn we toch al weer stukje verder dan dat het niet waar isquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet helemaal, Britse regering lijkt Astra Zeneca gevrijwaard te zijn van juridische aanklachten
Dat staat dus niet vast.
Nou, onschendbaar betekent dat je niet aangeklaagd kan worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, zijn we toch al weer stukje verder dan dat het niet waar is![]()
Ik zeg altijd maar, al is de leugen nog zo snel. De waarheid achterhaald het wel.
Nee je geeft een twist aan wat er in het verleden hier al in BNW gezegd is. Dat de Farmaceuten zelf niet voor enige claims aansprakelijk zijn. En dat blijkt dus ook wel als de overheid de verdediging voert.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, onschendbaar betekent dat je niet aangeklaagd kan worden.
En linksom of rechtsom, AstraZeneca is aangeklaagd.
Bij wie? Niet bij mij hoor. Maar is schijnbaar wel je doel, ben je alleen bij mij aan verkeerde adres.quote:
Nee, dat is niet mijn bedoeling, daarom stop ik met de discussie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij wie? Niet bij mij hoor. Maar is schijnbaar wel je doel, ben je alleen bij mij aan verkeerde adres.
En een vervolg daarop:quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend.
Zou er soms wat mis zijn?
Een vervolg over die mysterieuze drek
Schijnbaar toch niet goed getest als Hugo beweerdequote:The Oxford-AstraZeneca Covid vaccine is being withdrawn worldwide, months after the pharmaceutical giant admitted for the first time in court documents that it can cause a rare and dangerous side effect.
Van safe&effective naar unsafe&ineffective in 2 jaar tijdquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:47 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)awing-covid-vaccine/
[..]
Schijnbaar toch niet goed getest als Hugo beweerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |