Ok je was dus weer ordinair op de man aan het spelen. Duidelijk. Een keer een écht inhoudelijke reactie is teveel gevraagd he?quote:
Tja ik zie die reactie als angst zaaien.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ok je was dus weer ordinair op de man aan het spelen. Duidelijk. Een keer een écht inhoudelijke reactie is teveel gevraagd he?
Klopt. Gelukkig heb je wel 500 euro compensatie gehad. Dan heb je het toch beter gedaan dan de Amerikanen die zich lieten verleiden met een hamburger.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:25 schreef Wantie het volgende:
Feit blijft dat jij schrijft dat ik een tikkende tijdbom in me heb.
Ja, die sneer moest er nog even achteraan.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb je wel 500 euro compensatie gehad. Dan heb je het toch beter gedaan dan de Amerikanen die zich lieten verleiden met een hamburger.
Grap is dat dat geen mRNA vaccin was.quote:Ok je was dus weer ordinair op de man aan het spelen
Dat heb je dus niet.quote:Wat dat betreft voel ik veel compassie met jou en alle geprikten
Feit is dat jij je laat injecteren met een experimenteel goedje voor geld. Ben er overigens best benieuwd naar wat er nou exact in jouw spuitje heeft gezeten.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:31 schreef Wantie het volgende:
Grap is dat dat geen mRNA vaccin was.
Maar dat interesseert je verder niets.
Dat bepaal jij niet.quote:
Dat bepaal jij nietquote:
Incorrect, het vaccin was al goedgekeurd voor gebruik.quote:dat jij je laat injecteren met een experimenteel goedje voor geld.
Een inactief virus.quote:Ben er overigens best benieuwd naar wat er nou exact in jouw spuitje heeft gezeten.
[..]
Ik bepaal zelf of ik die conclusie trek of niet.quote:Dat bepaal jij niet.
Ook al was het geen mRNA, je hebt je laten injecteren met een nieuw vaccin tegen een nieuw virus. Dat kan dus niet uitvoerig en op lange termijn effecten getest zijn. Dat je er voor betaalt kreeg onderstreept dat je mee hebt gewerkt aan een experiment.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:43 schreef Wantie het volgende:
Incorrect, het vaccin was al goedgekeurd voor gebruik.
Een inactief virus.
Beetje generaliserend en erg zwartwit denkend. Ik zie mezelf niet eens als antivaxer. Heb ik het verleden genoeg reisvaccins gehaald. Ik heb wel kritiek op de uitrol van de covidvaccins. En daar heb jij weer problemen mee.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:43 schreef Wantie het volgende:
Antivaxers hebben daar problemen mee weet ik
Die vaccins worden ook regelmatig bijgewerkt en zijn ook ooit nieuw geweest en bovendien getest.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ook al was het geen mRNA, je hebt je laten injecteren met een nieuw vaccin tegen een nieuw virus. Dat kan dus niet uitvoerig en op lange termijn effecten getest zijn. Dat je er voor betaalt kreeg onderstreept dat je mee hebt gewerkt aan een experiment.
[..]
Beetje generaliserend en erg zwartwit denkend. Ik zie mezelf niet eens als antivaxer. Heb ik het verleden genoeg reisvaccins gehaald. Ik heb wel kritiek op de uitrol van de covidvaccins. En daar heb jij weer problemen mee.
Ja maar wel op meer dan slechts 8 muizen. Iedereen die zich heeft laten prikken tegen Covid heeft meegedaan aan een wereldwijd experiment.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die vaccins worden ook regelmatig bijgewerkt en zijn ook ooit nieuw geweest en bovendien getest.
In feite loop je mij de hele tijd te slaan met het feit dat ik me beschikbaar heb gesteld voor een medisch onderzoek, terwijl je zelf vaccins hebt gekregen die ook medisch zijn onderzocht en getest.
Het is niet hypocriet om je medemens te wijzen op de - inmiddels bewezen - gevaren van amper geteste injecties.quote:
Waarom post je dit in BNW?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lintje voor de held Jaap van Dissel![]()
![]()
![]()
[ x ]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de link met BNW? Waarom kies je ervoor dit in BNW te plaatsen ipv NWS?quote:
Het antwoord bevalt jou niet. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de link met BNW? Waarom kies je ervoor dit in BNW te plaatsen ipv NWS?
omdat BNW een verzameplek is van andersdenkenden, of alleen als het in je eigen straatje past?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wat is de link met BNW? Waarom kies je ervoor dit in BNW te plaatsen ipv NWS?
8 muizen...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja maar wel op meer dan slechts 8 muizen. Iedereen die zich heeft laten prikken tegen Covid heeft meegedaan aan een wereldwijd experiment.
[..]
Je valt mij erop aanquote:Het is niet hypocriet om je medemens te wijzen op de - inmiddels bewezen - gevaren van amper geteste injecties.
Andersdenkenden ja. Wat is de link met Van Dissel die een lintje krijgt van Rutte, dat is juist de mainstream volgen. Dat bericht is dus offtopic en hoort in NWS thuis.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:21 schreef Questular het volgende:
[..]
omdat BNW een verzameplek is van andersdenkenden, of alleen als het in je eigen straatje past?
Jazeker. De boosters voor de BA.5 Omicron variant is getest op slechts 8 muizen, maar dat is voldoende volgens de experts.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
8 muizen...
Tja, wat moet je met dat soort onzin argumenten.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het antwoord bevalt jou niet. Dat is wat anders.
Ik plaats die tweet hier omdat dit de covid reeks is en omdat van Dissel veel voor Nederland heeft gedaan in de pandemie. Daar kan je het mee oneens zijn, maar dat is wel hoe de grote meerderheid daar over denkt.
Tuurlijk mag dit gewoon geplaatst worden, als we het allemaal eens zouden zijn blijft er weinig ruimte over voor een discussie op een discussie forum lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:21 schreef Questular het volgende:
[..]
omdat BNW een verzameplek is van andersdenkenden, of alleen als het in je eigen straatje past?
Non argument dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Jazeker. De boosters voor de BA.5 Omicron variant is getest op slechts 8 muizen, maar dat is voldoende volgens de experts.![]()
Maar misschien hebben ze voor jouw prikje wel 12 muizen gebruikt he.![]()
Wil hierbij zelf persoonlijk wel zeggen dat wanneer iemand het als een eer ziet om een lintje te krijgen in de naam van iemand die parasiteert op belastinggeld ik dat een beetje een "mwah" vindt.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Ik wil ook helemaal niet dat we het altijd eens zijn, lijkt me nogal saai, maar ik zie niet in wat dit nieuwsberichtje moet bijdragen aan de zoektocht naar de wereld die achter de facade ligt. Als dat nou uitgelegd zou worden is het al heel anders. Maar nu krijgt er iemand een lintje en thats it, geen enkele BNW context of wat dan ook. Ik wil daar graag duidelijkheid over zodat ik daar eventueel op kan reageren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tuurlijk mag dit gewoon geplaatst worden, als we het allemaal eens zouden zijn blijft er weinig ruimte over voor een discussie op een discussie forum lijkt me.
Gaaf!quote:Op donderdag 25 april 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |