Deze:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En ook bij jou geen idee waar je het over hebt.
Is precies wat jij doet.quote:
Heb je er dan een paar voor mij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg peer reviewed publicaties gepost die de schadelijke gevolgen van de mRNA injecties hebben aangetoond. Dus geen idee waar je het over hebt.
Doe dan ook niet of er consensus is. Is sowieso een rare insteek, alsof alle wetenschappers het altijd met elkaar eens zijn. Dat geldt vooral wetenschappers die gefinancierd zijn door de industrie.quote:
Wellicht, maar jij leest ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ow cool, dat mag dus niet? Dat is nieuw voor mij,
Daar is niet iedereen het mee eens.quote:misschien moet ik de BNW bijbel er weer eens bij pakken om de regels te lezen. Wat mij betreft kun je hem doornroosje noemen WantieAls dat jouw mening is kan dat toch?
Volgens mij niemand hier.quote:Je noemt ook mensen charlatans, mag toch ook.. En over die dansleraar ben ik het compleet met je eens trouwens voor de verandering, die pruim ik ook voor geen meter.
Die zijn hier vaak genoeg gepost dus ga zelf maar lekker grasduinen in de vele BNW covid draadjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Heb je er dan een paar voor mij?
Ik vraag hier veel vaak om, maar niemand kan ze ooit aanleveren.
Tja, stropop.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Doe dan ook niet of er consensus is. Is sowieso een rare insteek, alsof alle wetenschappers het altijd met elkaar eens zijn. Dat geldt vooral wetenschappers die gefinancierd zijn door de industrie.
Zit wel een kern van waarheid in ja. Of met het woord "expert" gaan strooien doet het ook altijd goed. Iets wat kranten daarom graag doen.quote:
Ik kan me geen enkele keer herinneren dat ik een mod over iets als dit heb zien ingrijpen. Dat zeggende, klopt ik kan niet alles lezen. Maar ik zie er geen kwaad in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
Daar is niet iedereen het mee eens.
Ik zou de persoon een verpleegkundige noemen om zijn autoriteit te beschadigen, terwijl de beste man gewoon verpleegkundige van beroep is.
Ben ik overigens wel blij om, maar zelfde heb ik bij Russel Brand en Alex Jones en consorten. Die zitten er allemaal voor zichzelf.quote:
Ja opportunisten heb je overal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik overigens wel blij om, maar zelfde heb ik bij Russel Brand en Alex Jones en consorten. Die zitten er allemaal voor zichzelf.
Jup, en dat is ook het vervelende dat door dat soort gasten een kleine groep die vraagtekens zet direct "wappies" zijn.. Omdat er een grote groep is die dat soort gasten volledige geloven en niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje polarisatie richting degenen die zich daadwerkelijk dingen afvragen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja opportunisten heb je overal.
Ja en de media speelt daar ook weer slim op in. De extremere gevallen die er met gestrekt been in gaan - zoals Willem Engel - die geven ze maar al te graag wat aandacht. Allemaal voor de beeldvorming. Het meer genuanceerde en goed onderbouwde kritische geluid van mensen als Dick Bijl, Sam Brokken of Ronald Meester wordt zo goed als genegeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, en dat is ook het vervelende dat door dat soort gasten een kleine groep die vraagtekens zet direct "wappies" zijn.. Omdat er een grote groep is die dat soort gasten volledige geloven en niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje polarisatie richting degenen die zich daadwerkelijk dingen afvragen.
Ja, en ook de paniek en het uitsluiten van mensen is in mijn ogen compleet fout geweest. Ik blijf er nog steeds bij... Hadden we de zooi op het beloop gelaten en de kwetsbaren tijdelijk beschermt dan waren we eerder met alle ellende klaar geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja en de media speelt daar ook weer slim op in. De extremere gevallen die er met gestrekt been in gaan - zoals Willem Engel - die geven ze maar al te graag wat aandacht. Allemaal voor de beeldvorming. Het meer genuanceerde en goed onderbouwde kritische geluid van mensen als Dick Bijl, Sam Brokken of Ronald Meester wordt zo goed als genegeerd.
Exact ja, dat is gewoon een tactiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja en de media speelt daar ook weer slim op in. De extremere gevallen die er met gestrekt been in gaan - zoals Willem Engel - die geven ze maar al te graag wat aandacht. Allemaal voor de beeldvorming. Het meer genuanceerde en goed onderbouwde kritische geluid van mensen als Dick Bijl, Sam Brokken of Ronald Meester wordt zo goed als genegeerd.
Ik kan me alleen 'De Andere Krant ' herinneren die bijvoorbeeld een dansleraar aanhaalt als viroloog.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in ja. Of met het woord "expert" gaan strooien doet het ook altijd goed. Iets wat kranten daarom graag doen.
Nou, laatst nog discussie hier over smerige bloedklonters.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Exact ja, dat is gewoon een tactiek.
Alles in het uiterste trekken zodat ze het belachelijk kunnen maken en niet inhoudelijk hoeven te reageren want dan lopen ze vast.
Met meer doden, maar ach, dat geldt alleen voor anderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, en ook de paniek en het uitsluiten van mensen is in mijn ogen compleet fout geweest. Ik blijf er nog steeds bij... Hadden we de zooi op het beloop gelaten en de kwetsbaren tijdelijk beschermt dan waren we eerder met alle ellende klaar geweest.
Graag het artikel waarin ze hem aanhalen als viroloog.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan me alleen 'De Andere Krant ' herinneren die bijvoorbeeld een dansleraar aanhaalt als viroloog.
Nope.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Graag het artikel waarin ze hem aanhalen als viroloog.
Je hebt dus niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Jij komt ook niet met artikelen waarin iemand ten onrechte als expert wordt aangehaald.
Wel treffend dat juist deze krant gevoelig bij je ligt.
Dat is jouw aanname ervanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met meer doden, maar ach, dat geldt alleen voor anderen.
Jawel, het argument dat er met experts wordt gegooid is opeens van tafel.quote:
Mooie zelfreflectie.quote:En dat geleuter over gevoeligheden is wat narcisten ook altijd doen als ze klem zijn gezet.
Het was een globale pandemie, zoiets gaat pas over als het virus globaal afneemt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname ervanWellicht niet eens zo gelopen. Maar ja achteraf praten is wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |