abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213523856

[ Bericht 100% gewijzigd door Wantie op 11-05-2024 21:11:26 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213523925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En ook bij jou geen idee waar je het over hebt.
Deze:

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:11 schreef QAnonn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is precies wat jij doet.
pi_213523964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Er zijn hier genoeg peer reviewed publicaties gepost die de schadelijke gevolgen van de mRNA injecties hebben aangetoond. Dus geen idee waar je het over hebt.
Heb je er dan een paar voor mij?
Ik vraag hier veel vaak om, maar niemand kan ze ooit aanleveren.
pi_213524011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, hier ook weer.
Doe dan ook niet of er consensus is. Is sowieso een rare insteek, alsof alle wetenschappers het altijd met elkaar eens zijn. Dat geldt vooral wetenschappers die gefinancierd zijn door de industrie.
pi_213524038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Ow cool, dat mag dus niet? Dat is nieuw voor mij,
Wellicht, maar jij leest ook niet alles.

quote:
misschien moet ik de BNW bijbel er weer eens bij pakken om de regels te lezen. Wat mij betreft kun je hem doornroosje noemen Wantie :) Als dat jouw mening is kan dat toch?
Daar is niet iedereen het mee eens.
Ik zou de persoon een verpleegkundige noemen om zijn autoriteit te beschadigen, terwijl de beste man gewoon verpleegkundige van beroep is.

quote:
Je noemt ook mensen charlatans, mag toch ook.. En over die dansleraar ben ik het compleet met je eens trouwens voor de verandering, die pruim ik ook voor geen meter.
Volgens mij niemand hier.
pi_213524134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Heb je er dan een paar voor mij?
Ik vraag hier veel vaak om, maar niemand kan ze ooit aanleveren.
Die zijn hier vaak genoeg gepost dus ga zelf maar lekker grasduinen in de vele BNW covid draadjes.
pi_213524155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Doe dan ook niet of er consensus is. Is sowieso een rare insteek, alsof alle wetenschappers het altijd met elkaar eens zijn. Dat geldt vooral wetenschappers die gefinancierd zijn door de industrie.
Tja, stropop.
pi_213524213
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze:
[..]
Is precies wat jij doet.
Zit wel een kern van waarheid in ja. Of met het woord "expert" gaan strooien doet het ook altijd goed. Iets wat kranten daarom graag doen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:21:26 #259
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213524232
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
Daar is niet iedereen het mee eens.
Ik zou de persoon een verpleegkundige noemen om zijn autoriteit te beschadigen, terwijl de beste man gewoon verpleegkundige van beroep is.

Ik kan me geen enkele keer herinneren dat ik een mod over iets als dit heb zien ingrijpen. Dat zeggende, klopt ik kan niet alles lezen. Maar ik zie er geen kwaad in.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
Volgens mij niemand hier.
Ben ik overigens wel blij om, maar zelfde heb ik bij Russel Brand en Alex Jones en consorten. Die zitten er allemaal voor zichzelf.
Lach met een schone bips
pi_213524452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ben ik overigens wel blij om, maar zelfde heb ik bij Russel Brand en Alex Jones en consorten. Die zitten er allemaal voor zichzelf.
Ja opportunisten heb je overal.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:29:03 #261
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213524528
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja opportunisten heb je overal.
Jup, en dat is ook het vervelende dat door dat soort gasten een kleine groep die vraagtekens zet direct "wappies" zijn.. Omdat er een grote groep is die dat soort gasten volledige geloven en niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje polarisatie richting degenen die zich daadwerkelijk dingen afvragen.
Lach met een schone bips
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:36:30 #262
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213524830
En wat dat aangaat, de reden dat ik me niet heb laten vaccineren heb ik ook vaak genoeg aangegeven en is voor mij persoonlijk een weloverwogen keuze geweest. En hey, ik leef nog *O*

@Wantie hij heeft ook een keuze gemaakt, en ik denk ook weloverwogen want als ik er niet onderuit was gekomen had ik ook voor Valneva gekozen om me mee te laten injecteren als dat prikje beschikbaar was geweest op dat moment.

Iedereen maakt zijn eigen keuze, en welke keuze een ieder gemaakt heeft maakt niet meer uit eigenlijk. Of het zit in je, of niet. Het enige wat de waarheid zal brengen is de toekomst.
Lach met een schone bips
pi_213524893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jup, en dat is ook het vervelende dat door dat soort gasten een kleine groep die vraagtekens zet direct "wappies" zijn.. Omdat er een grote groep is die dat soort gasten volledige geloven en niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje polarisatie richting degenen die zich daadwerkelijk dingen afvragen.
Ja en de media speelt daar ook weer slim op in. De extremere gevallen die er met gestrekt been in gaan - zoals Willem Engel - die geven ze maar al te graag wat aandacht. Allemaal voor de beeldvorming. Het meer genuanceerde en goed onderbouwde kritische geluid van mensen als Dick Bijl, Sam Brokken of Ronald Meester wordt zo goed als genegeerd.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:41:17 #264
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213525004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja en de media speelt daar ook weer slim op in. De extremere gevallen die er met gestrekt been in gaan - zoals Willem Engel - die geven ze maar al te graag wat aandacht. Allemaal voor de beeldvorming. Het meer genuanceerde en goed onderbouwde kritische geluid van mensen als Dick Bijl, Sam Brokken of Ronald Meester wordt zo goed als genegeerd.
Ja, en ook de paniek en het uitsluiten van mensen is in mijn ogen compleet fout geweest. Ik blijf er nog steeds bij... Hadden we de zooi op het beloop gelaten en de kwetsbaren tijdelijk beschermt dan waren we eerder met alle ellende klaar geweest.
Lach met een schone bips
pi_213525525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Exact ja, dat is gewoon een tactiek.
Alles in het uiterste trekken zodat ze het belachelijk kunnen maken en niet inhoudelijk hoeven te reageren want dan lopen ze vast.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:03:03 #266
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213525820
Ligt het aan mij of is het forum gewoon bokketraag vanwege alle traffic vanwege dat ESF onzin? Loopt voor geen meter, denk maar ff filmpje opzetten.
Lach met een schone bips
pi_213527998
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Zit wel een kern van waarheid in ja. Of met het woord "expert" gaan strooien doet het ook altijd goed. Iets wat kranten daarom graag doen.
Ik kan me alleen 'De Andere Krant ' herinneren die bijvoorbeeld een dansleraar aanhaalt als viroloog.

Weet jij andere kranten die mensen zonder relevante expertise als expert neerzetten?

Hier op BNW werd nog een begrafenisondernemer als expert op het gebied van pathologie ingezet
pi_213528121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Exact ja, dat is gewoon een tactiek.
Alles in het uiterste trekken zodat ze het belachelijk kunnen maken en niet inhoudelijk hoeven te reageren want dan lopen ze vast.
Nou, laatst nog discussie hier over smerige bloedklonters.

Nu hoor je daar niets meer over.

Even later dat er zoveel 50+ in Portugal is overleden aan het vaccin dat het aantal kanker gevallen is afgenomen.
En alleen in Portugal, want daar was het vaccin dodelijker dan elders in de wereld.
pi_213528162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja, en ook de paniek en het uitsluiten van mensen is in mijn ogen compleet fout geweest. Ik blijf er nog steeds bij... Hadden we de zooi op het beloop gelaten en de kwetsbaren tijdelijk beschermt dan waren we eerder met alle ellende klaar geweest.
Met meer doden, maar ach, dat geldt alleen voor anderen.
pi_213528346
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik kan me alleen 'De Andere Krant ' herinneren die bijvoorbeeld een dansleraar aanhaalt als viroloog.
Graag het artikel waarin ze hem aanhalen als viroloog.
pi_213528791
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Graag het artikel waarin ze hem aanhalen als viroloog.
Nope.
Jij komt ook niet met artikelen waarin iemand ten onrechte als expert wordt aangehaald.

Wel treffend dat juist deze krant gevoelig bij je ligt.
pi_213528883
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Jij komt ook niet met artikelen waarin iemand ten onrechte als expert wordt aangehaald.

Wel treffend dat juist deze krant gevoelig bij je ligt.
Je hebt dus niks.

En dat geleuter over gevoeligheden is wat narcisten ook altijd doen als ze klem zijn gezet.
  zondag 12 mei 2024 @ 00:00:50 #273
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213529523
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met meer doden, maar ach, dat geldt alleen voor anderen.
Dat is jouw aanname ervan :) Wellicht niet eens zo gelopen. Maar ja achteraf praten is wel makkelijk.
Lach met een schone bips
pi_213533741
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je hebt dus niks.
Jawel, het argument dat er met experts wordt gegooid is opeens van tafel.

quote:
En dat geleuter over gevoeligheden is wat narcisten ook altijd doen als ze klem zijn gezet.
Mooie zelfreflectie.

Volgende keer wat minder gevoelig reageren.
pi_213533761
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is jouw aanname ervan :) Wellicht niet eens zo gelopen. Maar ja achteraf praten is wel makkelijk.
Het was een globale pandemie, zoiets gaat pas over als het virus globaal afneemt.
Dus stel dat we 0,0 maatregelen hadden getroffen in Nederland, dan waren we niet sneller uit de crisis gekomen.
Elke nieuwe variant waartegen de natuurlijke immuniteit niet helpt was door het land geraast.
En toen meer dan 80% gevaccineerd was lagen de ziekenhuizen en IC's voornamelijk vol met ongevaccineerden.

Het is niet moeilijk om dat door te rekenen naar een situatie waarin niemand gevaccineerd was en er geen maatregelen waren om de verspreiding in te perken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')