Oww? nicequote:Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien douchen, ze schijnen nu warm water te hebben
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Dat had ik met Tom ook. Hoewel het de laatste tijd wat beter lukt. Voor mij is hij de winnaarquote:Op maandag 8 april 2024 21:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het is een leuke jongen en ja lacht genoeg, helaas vaak voor mij niet verstaanbaar, maar gun hem de winst wel... maar Jimmy net ietsje meer
Ik snap het nut er ook niet van dat ze niet warm konden douchen. Dat gedoe met die pannetjes voegde echt niets toequote:Op maandag 8 april 2024 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
Dat warme water hadden ze constant moeten hebben, een van de miskleunen van deze BB
ja had er bij Tom ook last van idd. Terwijl ik met veel belgen werk, viel me echt tegen van mezelfquote:Op maandag 8 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Dat had ik met Tom ook. Hoewel het de laatste tijd wat beter lukt. Voor mij is hij de winnaar
hoe dat is wel erg hoogquote:Op maandag 8 april 2024 20:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als de pot toch rond de 70 gaat eindigen
Die twee als laatste op de bank zou leuk zijn. En dat de beste dan maar mag winnen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:09 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja had er bij Tom ook last van idd. Terwijl ik met veel belgen werk, viel me echt tegen van mezelfNu Ash weg is is Jimmy mijn nr 1 en glenn mijn nr 2. De rest niet finale waardig imho
Mee eensquote:Op maandag 8 april 2024 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee als laatste op de bank zou leuk zijn. En dat de beste dan maar mag winnen.
Ik denk dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 8 april 2024 21:13 schreef mazaru het volgende:
Glenn denkt dat er geen haat onder deze groep is hierna
Die heeft ook een paar rare moves gemaakt met dat heen en weer gaan in de groepen. Hij heeft ook flink wat geroddeld.quote:Op maandag 8 april 2024 21:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Mee eensMaar vrees voor Jimmy als ik de polls bekijk.
Helemaal met jou eensquote:Op maandag 8 april 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de haat vooral onder de fans zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |