Mmm. 40 jaar er gewerkt en sindsdien actief als vrijwilliger, en na al die jaren besluit hij om toch maar het vunzige pad op te gaan? Ik zou toch maar eens in het verleden gaan graven....quote:In een verklaring zei de getuige later dat de vrijwilliger daarbij had gezegd dat dit „een van de eerste keren was geweest.”
Hoe dan? de eventuele slachtoffers zijn volslagen achterlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mmm. 40 jaar er gewerkt en sindsdien actief als vrijwilliger, en na al die jaren besluit hij om toch maar het vunzige pad op te gaan? Ik zou toch maar eens in het verleden gaan graven....
Eén keer betrapt. Zoals ik al cynisch postte, gelukkig had-ie het hier voor maar een paar keer eerder gedaan.quote:Op maandag 8 april 2024 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mmm. 40 jaar er gewerkt en sindsdien actief als vrijwilliger, en na al die jaren besluit hij om toch maar het vunzige pad op te gaan? Ik zou toch maar eens in het verleden gaan graven....
Hij is toch betrapt door een voorbijganger/getuige?quote:Op maandag 8 april 2024 17:33 schreef theunderdog het volgende:
Walgelijk, natuurlijk. Maar uit interesse: het bewijs hier is dat hij het zelf heeft toegegeven. Want nu als hij dat niet had gedaan?
Er is een getuige die hem heeft betrapt. En misschien fysiek bewijs na lichamelijk onderzoek van het slachtoffer?quote:Op maandag 8 april 2024 17:33 schreef theunderdog het volgende:
Walgelijk, natuurlijk. Maar uit interesse: het bewijs hier is dat hij het zelf heeft toegegeven. Want nu als hij dat niet had gedaan?
Het feit dat hij direct zegt dat het een van de eerste keren is geweest maakt het sowieso minder geloofwaardig vind ik.quote:Op maandag 8 april 2024 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou ik denk toch echt wel dat er vaker mensen denken dan dat er mensen misbruikt worden.quote:Op maandag 8 april 2024 18:09 schreef summer2bird het volgende:
Dit gebeurt trouwens vaker dan mensen denken helaas
quote:Op maandag 8 april 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ik denk toch echt wel dat er vaker mensen denken dan dat er mensen misbruikt worden.
Je denkt dat een 'ik heb hem betrapt' genoeg bewijs is? je kan dan toch ook gewoon verzinnen dat je iemand hebt betrapt.quote:Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is toch betrapt door een voorbijganger/getuige?
Zie bovenstaande voor dikgedrukte. gelukkig dat een 'haha ik heb je betrapt' niet genoeg is om iemand achter de tralies te stoppen.quote:Op maandag 8 april 2024 18:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er is een getuige die hem heeft betrapt. En misschien fysiek bewijs na lichamelijk onderzoek van het slachtoffer?
Walgelijk dit verder. Geen woorden voor.
Weer een Limburgerquote:Op maandag 8 april 2024 17:04 schreef tong80 het volgende:
ROERMOND - Een man die vrijwilliger was bij een zorginstelling in Limburg is maandag veroordeeld voor het seksueel misbruiken van een ernstig gehandicapte bewoonster. Hij kreeg 2,5 jaar gevangenisstraf, waarvan 10 maanden voorwaardelijk. Dat is ook wat de officier van justitie had geëist.
[ afbeelding ]
De man werkte in het verleden veertig jaar lang bij zorginstelling Daelzicht in het dorp Koningslust, in de buurt van Venlo. Na zijn pensioen bleef hij er actief als vrijwilliger. Elke woensdag nam hij een bewoonster, die in een rolstoel zit, mee voor een wandeling. Zij heeft het Phelan-McDermid Syndroom, waardoor ze niet kan praten en lopen. Ook kan ze niet zelfstandig eten. Ze heeft de verstandelijke vermogens van een baby van hooguit een half jaar.
Kwetsbaar
Bij een paardenstal op een afgelegen deel van het terrein van de instelling heeft de man zich vervolgens aan haar vergrepen. Een getuige betrapte hem, greep in en sloeg alarm. In een verklaring zei de getuige later dat de vrijwilliger daarbij had gezegd dat dit „een van de eerste keren was geweest.”
De man wist dat de vrouw kwetsbaar was, en daarom kan hij het volgens de rechters alleen hebben gedaan „om zijn eigen lustgevoelens te bevredigen. Hij heeft het welzijn van het slachtoffer daarbij compleet uit het oog verloren.”
https://www.telegraaf.nl/(...)gehandicapte-cliente
Gelukkig was het maar één van de eerste keren.
Misschien dat een rape kit of ander lichamelijk onderzoek van het slachtoffer iets zou hebben uitgewezen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zie bovenstaande voor dikgedrukte. gelukkig dat een 'haha ik heb je betrapt' niet genoeg is om iemand achter de tralies te stoppen.
Ik denk dat de cynische waarheid is dat als deze man zich gek had gehouden, hij geen straf had gekregen. Behalve ontslag. Dat is ook waarom hij het 40 jaar lang kon doen he.
Is allemaal heel erg lastig. Zoiets kan lichamelijk contact bewijzen, maar bewijst nog geen seksueel misbruik.quote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien dat een rape kit of ander lichamelijk onderzoek van het slachtoffer iets zou hebben uitgewezen.
Ja dat zou heel goed kunnen inderdaad.
Wat een achterlijke opmerking, jij moet wel een Limburger zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 19:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Weer een Limburger
Je verwacht het nietof nee toch wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |