Nee, hij heeft wel gelijk hoor. Je kan prima de geboorte van Jezus (of wie dan ook uit die periode) erbij pakken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het Christendom is nog maar 4 jaar oud? Leer elke dag wat bij van wappies als jij.
Welke discussie?quote:Op maandag 8 april 2024 17:23 schreef Viesdik het volgende:
Mensen die niet tegen een goede discussie kunnen, gaan topics verneuken om een slotje te realiseren
Maar er bestaat een kans dat mensen doodgaan aan die vaccinaties!!!11'!quote:Op maandag 8 april 2024 19:17 schreef over_hedge het volgende:
Hij snapt vooral niet hoe groepsimmuniteit werkt. En dit blijkt bij elk topic wat ook maar iets met vaccinaties te maken heeft weer
Zoek ook even een lijst met mensen met myocarditis veroorzaakt door een covid infectie...quote:Op maandag 8 april 2024 16:19 schreef Viesdik het volgende:
Dit lijstje nog even uitgebreid met myocarditis en de dood als oorzaak van de covid19 vaccins
zoekcriteria
[ afbeelding ]
resultaat
[ afbeelding ]
Het is mijn mening en als ik daarmee mensen kan beïnvloeden dan heb ik daar geen moeite mee.quote:Op maandag 8 april 2024 16:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jouw oordeel over mensen die zich niet willen laten vaccineren is ook beïnvloeding.
Je praat ze een schuldgevoel aan.
En hier is een peer reviewed onderzoek dat onomstotelijk aantoont dat de kans op myocarditis 7x hoger is bij het doormaken van een covid-19 infectie dan door het halen van een vaccinatie. Die lijstjes met absolute getallen die jij post zijn heel leuk, maar volledig nietszeggend.quote:Op maandag 8 april 2024 16:19 schreef Viesdik het volgende:
Dit lijstje nog even uitgebreid met myocarditis en de dood als oorzaak van de covid19 vaccins
zoekcriteria
[ afbeelding ]
resultaat
[ afbeelding ]
Dus je eet ook geen dingen waar E nummers in zitten, neem ik aan?quote:Op maandag 8 april 2024 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonijk neem ik het ook niet. Wil geen onbekende stoffen in mij nemen.
Enig idee wat je zoal inademt op een doordeweekse dag?quote:Op maandag 8 april 2024 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonijk neem ik het ook niet. Wil geen onbekende stoffen in mij nemen.
Wat een totaalonzin. "Dankzij" bashen blijft het open? Man man. De teloorgang van het forum.quote:Op maandag 8 april 2024 21:58 schreef Jippie het volgende:
Dankzij alle bash op TS blijft dit topic gewoon in LIF open.
NEGEER of DISCUSSIEER
Aan TS wel het dwingende verzoek om zelf ook serieus te blijven, anders ga je alsnog naar een deur Verderop.
Yep, ik wilde het verplaatsen totdat ik zag wat een bagger er hier tegen en over TS werd gepost door diverse users.quote:Op maandag 8 april 2024 22:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een totaalonzin. "Dankzij" bashen blijft het open? Man man. De teloorgang van het forum.
Dus als iedereen 'normaal' (wat is normaal) had gereageerd op een idioot mer waanideeen had je het topic gesloten of verplaatst.quote:Op maandag 8 april 2024 22:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, ik wilde het verplaatsen totdat ik zag wat een bagger er hier tegen en over TS werd gepost door diverse users.
Nota bene: ik betrapte TS in post #62 op een keiharde leugen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:58 schreef Jippie het volgende:
Dankzij alle bash op TS blijft dit topic gewoon in LIF open.
NEGEER of DISCUSSIEER
Aan TS wel het dwingende verzoek om zelf ook serieus te blijven, anders ga je alsnog naar een deur Verderop.
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus als iedereen 'normaal' (wat is normaal) had gereageerd op een idioot mer waanideeen had je het topic gesloten of verplaatst.
Ik zie geen link met elkaar. Is dit een straf voor de kinderen die niet braaf waren? Ben je een schooljuf?.
Een discussie met ts. <knip>quote:Op maandag 8 april 2024 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat TS door alle bash geen eerlijke kans heeft gekregen om tot een goede discussie te komen.
Ik snap best dat iemand moeite heeft met bepaalde meningen, maar blijf weg van persoonlijke aanvallen of onzinnige posts. Kom met valide argumenten waarom TS wel of geen gelijk heeft, of zoek een topic op waar je je niet zo hoeft te ergeren.
jij hebt ook gelogen, door lukraak bijna 2 miljoen Amerikaanse doden op jaarbasis te claimenquote:Op maandag 8 april 2024 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nota bene: ik betrapte TS in post #62 op een keiharde leugen.
Daarna begon de bagger, vermoedelijk omdat iedereen er toen wel klaar mee was.
Omdat het hier geen Feedback is zal ik het daarbij laten.
Jij ook on-topic blijven ajbquote:Op maandag 8 april 2024 23:05 schreef Viesdik het volgende:
Jeetje, een neutrale moderator.
[ afbeelding ]
We gaan hier niemand voor leugenaar uitmaken. Kom met tegenargumenten, maar start niet met persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 8 april 2024 23:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
jij hebt ook gelogen, door lukraak bijna 2 miljoen Amerikaanse doden op jaarbasis te claimen
Echt, hoe kom je erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |