De meningen over Glenn komen voornamelijk voort door de haat naar Ashleyquote:Op maandag 8 april 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wilde nog niet op haar stemmen omdat het nog te vroeg was. Als Ashley had moeten gaan toen had hun groepje niet meer de meerderheid. Domme Danny had daar nog niet aan gedacht.
Als er iemand daar is geweest die tegen haar in durfde te gaan en haar sneren gaf dan is het Glenn wel geweest.
Maar het gaat niet altijd via nominaties, een spel winnen geeft meer zekerheid om te overleven.quote:Op maandag 8 april 2024 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wilde nog niet op haar stemmen omdat het nog te vroeg was. Als Ashley had moeten gaan toen had hun groepje niet meer de meerderheid. Domme Danny had daar nog niet aan gedacht.
Als er iemand daar is geweest die tegen haar in durfde te gaan en haar sneren gaf dan is het Glenn wel geweest.
Ik vind hem de laatste weken actiever en leuker. Zijn er meer die de dag horizontaal doorbrengen. Volgens mij kreeg Al daar gisteren een award voorquote:Op maandag 8 april 2024 12:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft vandaag al meer bewogen dan de laatste 90 dagen.
quote:Op maandag 8 april 2024 12:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste weken actiever en leuker. Zijn er meer die de dag horizontaal doorbrengen. Volgens mij kreeg Al daar gisteren een award voor
Dat staat er voor mij los van. Ik begrijp ook niet dat hij zich niet vaker aan Ashley irriteerde. Ook ben ik blij dat Ashley weg is maar dat neemt niet weg dat ik Glenn echt een toffe kerel vind en hem de winst gun.quote:Op maandag 8 april 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meningen over Glenn komen voornamelijk voort door de haat naar Ashley
Hij gaat gewoon te ver.......zoals nu ook gaat hij in haar bed slapen.....dit heeft niks met vriendschap te maken maar gewoon slaafsheid. Bah.quote:Op maandag 8 april 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen onaardige man, maar is bij mij door de mand gevallen toen hij bang werd om op Ash te stemmen. Daarna was hij niet meer bij haar weg te slaan
Nou en!quote:Op maandag 8 april 2024 12:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
En weer kwam je voorspelling niet uit
Ik denk dat hij het spel wel echt speelt hoe hij het wil.. en soms is hij meegegaan in wat. Ashley zei maar ook regelmatig niet. Dat geldt ook voor hoe Ashley heeft gestemd. Hij heeft haar ook een aantal keren op andere gedachten kunnen brengen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het gaat niet altijd via nominaties, een spel winnen geeft meer zekerheid om te overleven.
Gewoon een goede sier maken met emo-momentjes, het is een gladde die daar echt over nadenkt.quote:Op maandag 8 april 2024 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon te ver.......zoals nu ook gaat hij in haar bed slapen.....dit heeft niks met vriendschap te maken maar gewoon slaafsheid. Bah.
quote:Op maandag 8 april 2024 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het spel wel echt speelt hoe hij het wil.. en soms is hij meegegaan in wat. Ashley zei maar ook regelmatig niet. Dat geldt ook voor hoe Ashley heeft gestemd. Hij heeft haar ook een aantal keren op andere gedachten kunnen brengen.
Dat heeft er bij mij niets te maken.quote:Op maandag 8 april 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meningen over Glenn komen voornamelijk voort door de haat naar Ashley
Ik heb alice gestemd, en we stemmen op iemand die moet blijven niet op iemand die weg moetquote:Op maandag 8 april 2024 12:34 schreef mario390 het volgende:
tuurlijk dat nu hier de meiden
op alice stemmen ****
om dat julie mannentv kijken wollen
Heeft hij dat gezegd? Dat gaat mij ook te ver hoor maar ik denk dat Glenn dit dan ook echt doet om Ashley te plezieren omdat hij weet dat zij dat helemaal geweldig zou vinden. Is dat slaafs? Nahhh ik zie dat toch anders..quote:Op maandag 8 april 2024 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon te ver.......zoals nu ook gaat hij in haar bed slapen.....dit heeft niks met vriendschap te maken maar gewoon slaafsheid. Bah.
Al die prachtige verhalen die ze vertellen over wat ze met het geld gaan doen als ze winnen lap ik aan mijn laars.quote:Op maandag 8 april 2024 12:41 schreef Luna68 het volgende:
Laat Randy of Glenn maar winnen, kunnen ze het geld gebruiken om te gaan trouwen en een mooie huwelijksreis
Ja, Ash vroeg aan hem als zij weg was of hij dan in haar bed ging slapenquote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? Dat gaat mij ook te ver hoor maar ik denk dat Glenn dit dan ook echt doet om Ashley te plezieren omdat hij weet dat zij dat helemaal geweldig zou vinden. Is dat slaafs? Nahhh ik zie dat toch anders..
Fijn voor zijn vriendin dan.quote:Op maandag 8 april 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Ash vroeg aan hem als zij weg was of hij dan in haar bed ging slapen![]()
Hij zei ja
Nou dat zie ik dan weer niet zo zitten en zou dat zelf niet doen maar Glenn is wel een persoon die iemand pleziert (geen idee of dat wel een Nederlands woord is). Dat hebben ze gisteren allemaal nog tegen het gezegd bij dat award gebeuren..quote:Op maandag 8 april 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei ja
Jij verwacht dat ze een Japie gaan doenquote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die prachtige verhalen die ze vertellen over wat ze met het geld gaan doen als ze winnen lap ik aan mijn laars.
Ja nogmaals, Glenn is een aardige kerel maar te aardig en wordt dus overvleugeld door dominante types zoals Ashleyquote:Op maandag 8 april 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |