SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee joh een als je wordt aangevallen of iemand komt je persoonlijk aanvallen is een TR zeer terechtquote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet half zo vaak aangevallen door een stel losgeslagen idioten. Ik kan daar prima verweer op geven, maar dan wordt het verwijderd en krijg ik te horen dat ik een TR moet zetten. Dotteke doet haar best in dit supermoeilijke forum, maar dan moet ik niet hier gaan lezen dat ze mensen die een TR zetten uit gaat zitten lachen want dan is het heel simpel. Dan los ik het zelf wel op en zet ik geen TR, geen enkel probleem.
quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh een als je wordt aangevallen of iemand komt je persoonlijk aanvallen is een TR zeer terecht
O.K. Nu liever een amusanter onderwerp. Het zijn de laatste dagen trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh een als je wordt aangevallen of iemand komt je persoonlijk aanvallen is een TR zeer terecht
Heb mijn bericht even aangepastquote:Op donderdag 11 april 2024 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, dat is een stuk duidelijker. Het kwam gewoon heel raar over alsof je iedereen die een TR zet uit zat te lachen. Ik hou er helemaal niet van om een TR te zetten. Zelf oplossen vind ik veel fijner.
Helemaal mee eens, maar ik heb ook nog nooit een TR gezetquote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet half zo vaak aangevallen door een stel losgeslagen idioten. Ik kan daar prima verweer op geven, maar dan wordt het verwijderd en krijg ik te horen dat ik een TR moet zetten. Dotteke doet haar best in dit supermoeilijke forum, maar dan moet ik niet hier gaan lezen dat ze mensen die een TR zetten uit gaat zitten lachen want dan is het heel simpel. Dan los ik het zelf wel op en zet ik geen TR, geen enkel probleem.
Ja ik mis iedere keer de dingen die gebeuren op de streamsquote:Op donderdag 11 april 2024 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
O.K. Nu liever een amusanter onderwerp. Het zijn de laatste dagen trouwens.
quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Oo jee!Ik blijf erbij dat die hartstikke schuldig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Het blijft een bizarre zaak ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die hartstikke schuldig was.
Nu wordt ik idd niet meer aangevallen, maar in de beginne was ik ook soms te hard, gaat weg met mijn leeftijd dat harde.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee zolang het over de streams gaat gaat iedereen maar lekker zijn gang en dan wil ik daar ook nog wel over discussiėren. Maar als het op de man gespeeld gaat worden dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu wordt ik idd niet meer aangevallen, maar in de beginne was ik ook soms te hard, gaat weg met mijn leeftijd dat harde.
Ja, joh schelden zet je betoog kracht bij.....quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ee maken het gewoon weer gezellig Ruud. 😘quote:Op donderdag 11 april 2024 18:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht dat het hier gezellig was
Zo is datquote:Op donderdag 11 april 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ee maken het gewoon weer gezellig Ruud. 😘
Nog 2 dagen zwoegen Dotquote:Op donderdag 11 april 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ee maken het gewoon weer gezellig Ruud. 😘
Nog 2 dagen is het weer voorbij. Wachten op een nieuw seizoenquote:
Op naar de volgende rlsquote:
Ruim 8 maanden om te herstellen, en dan mag je er weer tegenaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 2 dagen is het weer voorbij. Wachten op een nieuw seizoen
Heb nog 4 forums. Maar is het meestal heel rustig.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ruim 8 maanden om te herstellen, en dan mag je er weer tegenaan.
Niet echt.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht dat het hier gezellig was
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy en Glenn in een ander kleedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |