abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2024 @ 19:30:42 #101
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214770753
Iven is wel heel erg aanwezig
pi_214771180
Bij moeder Blom brandt wel licht, maar er is niemand thuis volgens mij.
Beetje schaapachtig lachen terwijl de kinderen in geen velden of wegen zijn te bekennen. Had gewoon 1 ouder mee laten gaan naar die scoutdag en de ander thuis met de rest van de kinderen.
Die oudste kinderen delven, voor mijn gevoel, vaak het onderspit.
pi_214771290
Wat een timing weer bij de familie Blom. Talentendag. Drie uur na afloop moeten ze weg voor vakantie, de tassen moeten nog worden ingepakt en er moest nog een krantenwijk gelopen worden... :X |:( |:(

Iven, schijt- en schijtirritant. Respect voor Kik dat hij er zo rustig bij blijft. Ik had hem al lang een knal gegeven of gewoon nergens meer meegenomen ergens naartoe.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 20:59:10 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214771534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:30 schreef Ronaldussen het volgende:

Iven, schijt- en schijtirritant. Respect voor Kik dat hij er zo rustig bij blijft. Ik had hem al lang een knal gegeven of gewoon nergens meer meegenomen ergens naartoe.
Verschrikkelijke aandachthoer.
Met zijn lichtgevende oranje jas en schoenen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Spellchecker woensdag 21 augustus 2024 @ 22:40:09 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214772482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat doordat hij te laat komt, zijn 2 vrienden ook te laat zijn. Zou dat als ik dat als ouder van 1 van die vrienden wel ff aankaarten.
Vandaag met de voetbal was hij wel op tijd .... :+
pi_214772639
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:30 schreef Ronaldussen het volgende:
Wat een timing weer bij de familie Blom. Talentendag. Drie uur na afloop moeten ze weg voor vakantie, de tassen moeten nog worden ingepakt en er moest nog een krantenwijk gelopen worden... :X |:( |:(

Ik krijg hier ook echt totale error van in m'n hoofd.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 14:05:34 #107
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_214775864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik twijfel ook niet aan de goede intenties en ik twijfel er ook niet aan dat ze zelf liever stokjes van de grond zouden eten om hun kinderen fatsoenlijk te kunnen kleden. Ik vind het vooral een dingetje rondom de zorg, daar is de zorg wat mij betreft simpelweg niet voor.

Denk dat we allemaal wel snappen dat je je wel tot de zorg wendt bij een eerste en wellicht tweede kind, misschien een derde ook nog wel. Maar dat is toch wel een beetje de grens verwacht ik voor velen. Je moet op een gegeven moment ook accepteren wat het is, je bent meer dan ruim voorzien en er zijn genoeg andere mensen die niets hebben en hierdoor nog langer moeten wachten. Ook wordt de zorg onnodig duurder hierdoor, dat betalen jij en ik ook.
Ik snap je sentiment wel, maar was dit niet juist het samengestelde gezin? Volgde het niet helemaal (kijk het ook altijd als ik aan het sporten ben). Dan snap ik wel dat je ook een kindje van jullie samen wil. Juist omdat je al zoveel bezig bent met elkaars kinderen.

Maargoed, nogmaals. Snap je gevoel wel. Maar is toch een gevoelige kwestie. Beetje in de lijn van gedwongen anti-conceptie enzo. En hoe en waar trek je de grens als we dit soort dingen voor anderen gaan bepalen. Het is zo'n uitzonderlijke situatie (een 8e kind willen) dat het wsl ook geen gigantische druk op de zorg zal opleveren.

Wel een beetje apart idd, dochter mee :D Maargoed, mss heeft ze er een boel van geleerd.
pi_214777253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:05 schreef Saboo het volgende:

[..]
Ik snap je sentiment wel, maar was dit niet juist het samengestelde gezin? Volgde het niet helemaal (kijk het ook altijd als ik aan het sporten ben). Dan snap ik wel dat je ook een kindje van jullie samen wil. Juist omdat je al zoveel bezig bent met elkaars kinderen.

Maargoed, nogmaals. Snap je gevoel wel. Maar is toch een gevoelige kwestie. Beetje in de lijn van gedwongen anti-conceptie enzo. En hoe en waar trek je de grens als we dit soort dingen voor anderen gaan bepalen. Het is zo'n uitzonderlijke situatie (een 8e kind willen) dat het wsl ook geen gigantische druk op de zorg zal opleveren.

Wel een beetje apart idd, dochter mee :D Maargoed, mss heeft ze er een boel van geleerd.
Ze zijn niet samengesteld. Alle kinderen zijn van haar uit eerdere relaties.
De jongste dochter is wel van hen samen.
Dus ze hebben al samen 1 kind.
pi_214777517
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze zijn niet samengesteld. Alle kinderen zijn van haar uit eerdere relaties.
De jongste dochter is wel van hen samen.
Dus ze hebben al samen 1 kind.
Ze hebben samen een zoon en een dochter. Zij heeft een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad,ze wilde weten of er niet iets zat wat er niet hoort te zitten.
pi_214777737
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef wizzer het volgende:

[..]
Ze hebben samen een zoon en een dochter. Zij heeft een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad,ze wilde weten of er niet iets zat wat er niet hoort te zitten.
Oh, die voorlaatste zoon is ook van hem. Was ik even vergeten
  donderdag 22 augustus 2024 @ 20:31:35 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214778735
Vader Blom die doet alsof hij niks begrijpt van de kleding en sokken van de kinderen.
Zogenaamd hulpeloos zonder zijn vrouw. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 augustus 2024 @ 20:45:54 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214778902
Dat jochie met die zak chips in de supermarkt. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_214779225
Ik vind de familie Bacha (ik hoop dat ik t goed schrijf) overkomen als een enorm lieve familie.
(En wat hebben ze knappe kinderen)

En ik kreeg honger van die enorme tafel met eten🙈
pi_214781549
Iven die die hele videocall gewoon doorging met zelf aan het woord zijn ... dit vat wel zo'n beetje die hele man samen.
Maar goed, ik heb hier al wel vaker gezegd geen fan te zijn van fam Spaanplaat.
Vooral beide ouders vind ik niet leuk
" Kijk ons 3 kikkererwten en een schepje soep eten als diner"
en dat opgehemel van Oosie krijg ik de kriebels van.
Seven vind ik trouwens altijd wel een ontzettend leuk kereltje

Idd knappe kinders bij die fam Bakcha!
Wat een vrolijke leuke mensen, al komt het soms wel wat in scène gezet over.
pi_214781784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Iven die die hele videocall gewoon doorging met zelf aan het woord zijn ... dit vat wel zo'n beetje die hele man samen.
Maar goed, ik heb hier al wel vaker gezegd geen fan te zijn van fam Spaanplaat.
Vooral beide ouders vind ik niet leuk
" Kijk ons 3 kikkererwten en een schepje soep eten als diner"
en dat opgehemel van Oosie krijg ik de kriebels van.
Seven vind ik trouwens altijd wel een ontzettend leuk kereltje

Idd knappe kinders bij die fam Bakcha!
Wat een vrolijke leuke mensen, al komt het soms wel wat in scène gezet over.
Twiggy is zo eigengereid erg leuk. Inderdaad verschrikkelijke woke familie. Huisdieren zijn wij niet geschikt voor :') Nee jullie als ouders willen dat niet, dat is iets anders :')
  Spellchecker vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:52:47 #116
197773 crew  maily
pi_214781793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:51 schreef Poepz0r het volgende:

Huisdieren zijn wij niet geschikt voor :') Nee jullie als ouders willen dat niet, dat is iets anders :')
Als je geen huisdieren wil moet je er ook vooral niet aan beginnen. :+
pi_214781802
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:52 schreef maily het volgende:

[..]
Als je geen huisdieren wil moet je er ook vooral niet aan beginnen. :+
Die Cynthia is veel te dominant. Die had ik meteen dat raam uitgegooid
  Spellchecker vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:53:48 #118
197773 crew  maily
pi_214781804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Die Cynthia is veel te dominant. Die had ik meteen dat raam uitgegooid
_O-
pi_214782099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:05 schreef Saboo het volgende:

[..]

Zoals gezegd hebben ze al 2 kinderen samen. De rest is van haar en ik geloof 2 andere vaders.

Het is inderdaad vooral sentiment en ik denk niet dat we een harde lijn moeten opstellen als maatschappij. Ik vind dat je als individu/koppel ook wat verder kunt denken dan aan je eigen belang. Nu is het wel zo dat je in de zorg een X aantal pogingen vergoed krijgt bij hulp bij zwanger worden, zolang ze daar binnen vallen (als ze daar gebruik van zouden maken, dat is even hypothetisch!) dan maakt het niet uit of je 0, 1 of 15 kinderen hebt eigenlijk. Iedereen heeft recht op dezelfde zorg wat mij betreft. En anders zou je nog aan iets als privé klinieken kunnen denken. Maar we dwalen wellicht wat ver af op deze manier ;)

Het sentiment is duidelijk denk ik, een 8e kind is ze absoluut gegund als dat gegeven is.
pi_214782127
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef wizzer het volgende:

[..]
Dat was niet de insteek. Een dergelijk onderzoek kunnen we enkel toejuichen. Het werd gebracht als een onderzoek waarom een 8e kind niet lukte. Maar linksom of rechtsom is haar gezondheid natuurlijk belangrijk, net als bij ieder ander.
pi_214783274
Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat vader Blom sex heeft met zijn vrouw. Hij lijkt mij een type die op mannen valt :')
pi_214783343
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die Iven Cudogam wel leuk vindt.
Ik vind hem echt veel sympathieker dan Cynthia.

Mn nekharen gaan echt omhoog van de familie Wildeman, ik vind het (niet zo netjes gezegd) echt een tokkiebende.
Met kinderen aan de energydrank enz.
pi_214783364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die Iven Cudogam wel leuk vindt.
Ik vind hem echt veel sympathieker dan Cynthia.

Mn nekharen gaan echt omhoog van de familie Wildeman, ik vind het (niet zo netjes gezegd) echt een tokkiebende.
Met kinderen aan de energydrank enz.
Ivan is gemaakt, nep etc.

Vader Blom met zijn speelhalletje :')
pi_214783394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ivan is gemaakt, nep etc.

Vader Blom met zijn speelhalletje :')
Ja dat hoor ik vaker, maar ik moet dus wel om hem lachen.
Ik vind hem veel relaxter dan moeder. En hij vindt zichzelf idd erg lollig, maar beter dan die bemoeizucht van moeder.
pi_214783702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 09:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat was niet de insteek. Een dergelijk onderzoek kunnen we enkel toejuichen. Het werd gebracht als een onderzoek waarom een 8e kind niet lukte. Maar linksom of rechtsom is haar gezondheid natuurlijk belangrijk, net als bij ieder ander.
Ze wilt weten of er iets zit wat er niet hoort en of dat dat een zwangerschap in de weg zit, zo goed?
https://www.facebook.com/share/v/eLoocQxgmNP9UoS3/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')