Verschrikkelijke aandachthoer.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:30 schreef Ronaldussen het volgende:
Iven, schijt- en schijtirritant. Respect voor Kik dat hij er zo rustig bij blijft. Ik had hem al lang een knal gegeven of gewoon nergens meer meegenomen ergens naartoe.
Vandaag met de voetbal was hij wel op tijd ....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen dat doordat hij te laat komt, zijn 2 vrienden ook te laat zijn. Zou dat als ik dat als ouder van 1 van die vrienden wel ff aankaarten.
Ik krijg hier ook echt totale error van in m'n hoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:30 schreef Ronaldussen het volgende:
Wat een timing weer bij de familie Blom. Talentendag. Drie uur na afloop moeten ze weg voor vakantie, de tassen moeten nog worden ingepakt en er moest nog een krantenwijk gelopen worden...![]()
![]()
![]()
Iven, schijt- en schijtirritant. Respect voor Kik dat hij er zo rustig bij blijft. Ik had hem al lang een knal gegeven of gewoon nergens meer meegenomen ergens naartoe.
Ik snap je sentiment wel, maar was dit niet juist het samengestelde gezin? Volgde het niet helemaal (kijk het ook altijd als ik aan het sporten ben). Dan snap ik wel dat je ook een kindje van jullie samen wil. Juist omdat je al zoveel bezig bent met elkaars kinderen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik twijfel ook niet aan de goede intenties en ik twijfel er ook niet aan dat ze zelf liever stokjes van de grond zouden eten om hun kinderen fatsoenlijk te kunnen kleden. Ik vind het vooral een dingetje rondom de zorg, daar is de zorg wat mij betreft simpelweg niet voor.
Denk dat we allemaal wel snappen dat je je wel tot de zorg wendt bij een eerste en wellicht tweede kind, misschien een derde ook nog wel. Maar dat is toch wel een beetje de grens verwacht ik voor velen. Je moet op een gegeven moment ook accepteren wat het is, je bent meer dan ruim voorzien en er zijn genoeg andere mensen die niets hebben en hierdoor nog langer moeten wachten. Ook wordt de zorg onnodig duurder hierdoor, dat betalen jij en ik ook.
Ze zijn niet samengesteld. Alle kinderen zijn van haar uit eerdere relaties.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:05 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik snap je sentiment wel, maar was dit niet juist het samengestelde gezin? Volgde het niet helemaal (kijk het ook altijd als ik aan het sporten ben). Dan snap ik wel dat je ook een kindje van jullie samen wil. Juist omdat je al zoveel bezig bent met elkaars kinderen.
Maargoed, nogmaals. Snap je gevoel wel. Maar is toch een gevoelige kwestie. Beetje in de lijn van gedwongen anti-conceptie enzo. En hoe en waar trek je de grens als we dit soort dingen voor anderen gaan bepalen. Het is zo'n uitzonderlijke situatie (een 8e kind willen) dat het wsl ook geen gigantische druk op de zorg zal opleveren.
Wel een beetje apart idd, dochter meeMaargoed, mss heeft ze er een boel van geleerd.
Ze hebben samen een zoon en een dochter. Zij heeft een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad,ze wilde weten of er niet iets zat wat er niet hoort te zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn niet samengesteld. Alle kinderen zijn van haar uit eerdere relaties.
De jongste dochter is wel van hen samen.
Dus ze hebben al samen 1 kind.
Oh, die voorlaatste zoon is ook van hem. Was ik even vergetenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ze hebben samen een zoon en een dochter. Zij heeft een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad,ze wilde weten of er niet iets zat wat er niet hoort te zitten.
Twiggy is zo eigengereid erg leuk. Inderdaad verschrikkelijke woke familie. Huisdieren zijn wij niet geschikt voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Iven die die hele videocall gewoon doorging met zelf aan het woord zijn ... dit vat wel zo'n beetje die hele man samen.
Maar goed, ik heb hier al wel vaker gezegd geen fan te zijn van fam Spaanplaat.
Vooral beide ouders vind ik niet leuk
" Kijk ons 3 kikkererwten en een schepje soep eten als diner"
en dat opgehemel van Oosie krijg ik de kriebels van.
Seven vind ik trouwens altijd wel een ontzettend leuk kereltje
Idd knappe kinders bij die fam Bakcha!
Wat een vrolijke leuke mensen, al komt het soms wel wat in scène gezet over.
Als je geen huisdieren wil moet je er ook vooral niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:51 schreef Poepz0r het volgende:
Huisdieren zijn wij niet geschikt voorNee jullie als ouders willen dat niet, dat is iets anders
Die Cynthia is veel te dominant. Die had ik meteen dat raam uitgegooidquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:52 schreef maily het volgende:
[..]
Als je geen huisdieren wil moet je er ook vooral niet aan beginnen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Cynthia is veel te dominant. Die had ik meteen dat raam uitgegooid
Zoals gezegd hebben ze al 2 kinderen samen. De rest is van haar en ik geloof 2 andere vaders.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:05 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ik snap je sentiment wel, maar was dit niet juist het samengestelde gezin? Volgde het niet helemaal (kijk het ook altijd als ik aan het sporten ben). Dan snap ik wel dat je ook een kindje van jullie samen wil. Juist omdat je al zoveel bezig bent met elkaars kinderen.
Maargoed, nogmaals. Snap je gevoel wel. Maar is toch een gevoelige kwestie. Beetje in de lijn van gedwongen anti-conceptie enzo. En hoe en waar trek je de grens als we dit soort dingen voor anderen gaan bepalen. Het is zo'n uitzonderlijke situatie (een 8e kind willen) dat het wsl ook geen gigantische druk op de zorg zal opleveren.
Wel een beetje apart idd, dochter meeMaargoed, mss heeft ze er een boel van geleerd.
Dat was niet de insteek. Een dergelijk onderzoek kunnen we enkel toejuichen. Het werd gebracht als een onderzoek waarom een 8e kind niet lukte. Maar linksom of rechtsom is haar gezondheid natuurlijk belangrijk, net als bij ieder ander.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:20 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ze hebben samen een zoon en een dochter. Zij heeft een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad,ze wilde weten of er niet iets zat wat er niet hoort te zitten.
Ivan is gemaakt, nep etc.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de weinigen die Iven Cudogam wel leuk vindt.
Ik vind hem echt veel sympathieker dan Cynthia.
Mn nekharen gaan echt omhoog van de familie Wildeman, ik vind het (niet zo netjes gezegd) echt een tokkiebende.
Met kinderen aan de energydrank enz.
Ja dat hoor ik vaker, maar ik moet dus wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ivan is gemaakt, nep etc.
Vader Blom met zijn speelhalletje
Ze wilt weten of er iets zit wat er niet hoort en of dat dat een zwangerschap in de weg zit, zo goed?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek. Een dergelijk onderzoek kunnen we enkel toejuichen. Het werd gebracht als een onderzoek waarom een 8e kind niet lukte. Maar linksom of rechtsom is haar gezondheid natuurlijk belangrijk, net als bij ieder ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |