Ik vind Kroati eigenlijk heel erg Eurovisie, dus dat verbaast me niet zo.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nederland is ook niet echt een eurofan ding he. Maar goed ik had ook zelf Kroati lager verwacht daar. Zou vooral Itali bovenaan verwachten bij een eurofan poll.
Ik had verwacht dat als ze Kroati kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Belgi staat daar tweede. Dat gaat op Eurovisie niet gebeuren, kan ik je nu al vertellen. En dat zeg ik als fan van het nummer.
Kroati valt in bepaalde hokjes te plaatsen, Joost is hokjesloos en dat vindt men lastig.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat als ze Kroati kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.
Nemo is bij 1 pre-party geweest en heeft twee keer live opgetreden op de Zwitserse tv en je doet net of het n of andere grote aandachtzoeker is.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:15 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ze kunnen Joost niet plaatsen, dus plaatsen ze hem maar helemaal niet.
Verder vind ik de titel en het citaat in het videoshot van WNL sensatiegericht. Joost is nooit de topfavoriet geweest dus heeft die positie ook niet verloren (wat door deze titel wel wordt gesuggereerd).
En het citaat suggereert alsof hij heel veel inhaalwerk te verrichten heeft. Tegenover wie/wat/hen/waar/wanneer? Nemo?
Toen Baby Lasagna de topfavoriet was hoorde je hen ook niet.
Of willen ze eigenlijk gewoon dat NL weer de topfavoriet is zoals in 2019?
Dit wilde ik even kwijt.
Overigens hou ik rekening met dit scenario: Nemo serveert nu allemaal aperitieven, voorgerechten, doordat hen/de persoon (voordat daar weer over gevallen wordt) overal opduikt. Maar Joost serveert het diner/avondmaal op het moment dat de nood het hoogst is.
Dat was het.
Maar wat zijn de overeenkomsten tussen Joost en Baby Lasagna dan? Ja ok, ze kunnen allebei niet zingenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat als ze Kroati kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.
Ik bedoelde het als reactie op user Ama vanochtend, die bezorgd leek omdat Nemo nu overal opduikt en Joost tot nu toe in de luwte blijft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nemo is bij 1 pre-party geweest en heeft twee keer live opgetreden op de Zwitserse tv en je doet net of het n of andere grote aandachtzoeker is.
Nou zeg.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar wat zijn de overeenkomsten tussen Joost en Baby Lasagna dan? Ja ok, ze kunnen allebei niet zingen
Zoals ik al zei vind ik Rim Tim Tagi Dim veel meer standaard Eurovisie-materiaal, weliswaar met een rocksausje eroverheen. Europapa is toch wat vreemder.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zeg.
Nee kom, je snapt toch wel een btje wat ik bedoel? Allebei een bepaalde fun-uptempo lied. Ik had het gevoel dat het een beetje dezelfde fans zou aanspreken. Zoals ik zelf allebei cht heel tof vind. Maar kennelijk spreekt Kroati de OGAE jury veel meer aan. Is totaal geen ramp ofzo, het verbaast me gewoon een beetje.
Oh dat ging denk ik over Kroati want zie Zwitserland er nu niet tussenstaan. En denk dat ze niet zoveel invloed hebben op wie wanneer gepost wordt, zou ook kunnen dat Nederland dat nog niet aangeleverd heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:14 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als reactie op user Ama vanochtend, die bezorgd leek omdat Nemo nu overal opduikt en Joost tot nu toe in de luwte blijft.
Wellicht is mijn uitdrukking wat te zwart-wit gesteld. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit niet betekent dat Joost ineens is uitgerangeerd.
Ik trek mij weer terug, ik geloof dat ik de sfeer in het topic niet begrijp.
Zo te zien maken ze voor alle artiesten een paar posts op social media, bijvoorbeeld met wat vragen etc. op insta. Wat de artiest zelf online zet is natuurlijk vooral aan de artiest zelf, maar als iemand social media snapt dan is dat Joost welquote:Op woensdag 10 april 2024 20:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat ging denk ik over Kroati want zie Zwitserland er nu niet tussenstaan. En denk dat ze niet zoveel invloed hebben op wie wanneer gepost wordt, zou ook kunnen dat Nederland dat nog niet aangeleverd heeft.
Ja ik bedoelde inderdaad dat wat Eurovision postquote:Op woensdag 10 april 2024 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien maken ze voor alle artiesten een paar posts op social media, bijvoorbeeld met wat vragen etc. op insta. Wat de artiest zelf online zet is natuurlijk vooral aan de artiest zelf, maar als iemand social media snapt dan is dat Joost wel
Leuk!! En ik geniet ook echt van alle verbasteringen van 'Joost' haha. Mijn favoriet tot nu toe is een of andere Amerikaan die het uitsprak als Juiced Cleanquote:
Nu ik er zo over nadenk verbaast het mij niet meer zo.quote:[Maar kennelijk spreekt Kroati de OGAE jury veel meer aan. Is totaal geen ramp ofzo, het verbaast me gewoon een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |