Op de prijs...?quote:Op zondag 7 april 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Asperges... mjom mjom mjom..
Zag ze al liggen in de winkel... ben me nog mentaal aan het voorbereiden
ik had die gelezen idd, ik heb ooit denk 20 jaar terug stukje gezien.,quote:
Nee deze is in de USA en onze @Prisha is going to chase itquote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik had die gelezen idd, ik heb ooit denk 20 jaar terug stukje gezien.,
maar deze is niet in onze regio denk?
owh vet, tis namelijk wel mooi, denk die laatste was niet geheel maar stukje in Luxemburg kwamen we hem toen tegen. blijft bizar om te zien welquote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee deze is in de USA en onze @:prisha is going to chase it
Oooit wat jaren geleden , toen mn moeder nog leefde verse wezen halen bij een boer bij @Lovely in de buurt ..quote:
Vast wel.quote:Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou er een gerecht zijn met Paddo's en Asperges?
Hmmmmm - en ik zit net als een late night snack de laatste paar die ik hier nog in de conservenpot had stan, naar binnen te werken. Gerold in gedroogde Prociutto en met zonhalfgedroogde tomaatjes erbijquote:
Ik keek net een video ,.. Asperges in Jamon Serrano ...quote:Op zondag 7 april 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - en ik zit net als een late night snack de laatste paar die ik hier nog in de conservenpot had stan, naar binnen te werken. Gerold in gedroogde Prociutto en met zonhalfgedroogde tomaatjes erbij
Klopt en morgen krijgen we 70% verduistering hier. Ruim voldoende voor mijquote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee deze is in de USA en onze @:prisha is going to chase it
Jij kijkt thuis dus ..quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt en morgen krijgen we 70% verduistering hier. Ruim voldoende voor mij
Ziet er lekker uit. Jammer dat ze hier in de VS amper witte asperges verkopen. Eigenlijk alleen maar groenequote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom...mjom...mjom...
[ afbeelding ]
Van mij moet je niet veel verwachten. Gaat @Prisha naar een stuk met totale verduistering?quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
Mooie plaatjes zijn altijd welkom dev en @:prisha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |