Sorry maar we hebben geen backs, geen aanvallende middenvelders en geen buitenspelers (al kan Godts me tot nu toe wel bekoren). Als je NH één blessure hebt centraal achterin of in de spits moet er een koekenbakker opdraven. Selectie is echt bijzonder matig maar we hebben ook een trainer die er niet het maximale uithaaltquote:Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de selectie van Ajax helemaal niet zo slecht is, individueel. Alleen als team klopt het niet en de mentaliteit van een paar bepalende spelers is door en door rot.
Die buitenspelers heb je wel, Berghuis, Bergwijn Godts en Forbs, middenvelders zijn er ook vrij veel maar even los van het niveau ook best moeilijk om daar iets gebalanceerds van te maken, backs is wel een groter probleem, daar voldoen de eerste keuzes zelfs niet.quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sorry maar we hebben geen backs, geen aanvallende middenvelders en geen buitenspelers (al kan Godts me tot nu toe wel bekoren). Als je NH één blessure hebt centraal achterin of in de spits moet er een koekenbakker opdraven. Selectie is echt bijzonder matig maar we hebben ook een trainer die er niet het maximale uithaalt
Ik denk dat Sosa en Rensch voor de Eredivisie echt prima backs zijn. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat ze allebei behoorlijk aanvallend denken, dus dat moet of op het veld bijgestuurd worden als ze weer gaan rennen, of in de tactiek ondervangen worden.quote:Op maandag 8 april 2024 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sorry maar we hebben geen backs, geen aanvallende middenvelders en geen buitenspelers (al kan Godts me tot nu toe wel bekoren). Als je NH één blessure hebt centraal achterin of in de spits moet er een koekenbakker opdraven. Selectie is echt bijzonder matig maar we hebben ook een trainer die er niet het maximale uithaalt
Ik vind echt dat wat Bergwijn afgelopen zondag deed meer dan genoeg reden is om zijn aanvoerdersband af te nemen. Dat was geen gewone overtreding, dat mag zelfs bij Glory niet.quote:Op maandag 8 april 2024 15:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn we het er dan over eens dat Bergwijn absoluut geen captain moet zijn? En beter nog; moet vertrekken?
Lijkt me een goed begin.
Die gasten zien er zo slecht uit, je gaat bijna vrezen voor hun gezondheid.quote:
Naja ajax is en blijft een grote organisatie. Bij de big 4 waar ik werk moeten over beslissingen vaak een koffie worden gedronken, want mensen zijn het hier nooit over iets eens.quote:Op maandag 8 april 2024 15:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn we het er dan over eens dat Bergwijn absoluut geen captain moet zijn? En beter nog; moet vertrekken?
Lijkt me een goed begin.
@De_Kraam en ik gaan dit samen kijkenquote:
Misschien had ik 'van enig niveau' moeten toevoegen aan m'n postquote:Op maandag 8 april 2024 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die buitenspelers heb je wel, Berghuis, Bergwijn Godts en Forbs, middenvelders zijn er ook vrij veel maar even los van het niveau ook best moeilijk om daar iets gebalanceerds van te maken, backs is wel een groter probleem, daar voldoen de eerste keuzes zelfs niet.
Die zijn echt wel goed genoeg om derde te worden in de Eredivisie.quote:Op maandag 8 april 2024 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien had ik 'van enig niveau' moeten toevoegen aan m'n post
Net afgekekenquote:Op maandag 8 april 2024 16:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die gasten zien er zo slecht uit, je gaat bijna vrezen voor hun gezondheid.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Dat rapport van KPMG zegt niks joh
Er is een rvc-lid die bij KPMG werkte en die daar connecties heeft.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Daarnaast kan dat makkelijk als je ex-big4 bent
Serieus? Nu ga zelfs ik twijfelen om heisa te schoppen bij het hoofdkantoor...quote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef Scrummie het volgende:
21 mei pas die vergadering over positie Kroes, lol.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:58 schreef Scrummie het volgende:
21 mei pas die vergadering over positie Kroes, lol.
Je zit met wettelijke termijnen door de beursnotering (42 dagen na aankondiging en publicatie agenda, 2:115quote:Op maandag 8 april 2024 17:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Serieus? Nu ga zelfs ik twijfelen om heisa te schoppen bij het hoofdkantoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |