abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213136462
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig maar wat moeten we daar verder mee? Bij een historisch slecht seizoen zijn dit de bijkomstigheden.
Af en toe is het voor de realisatie best even goed. :)
pi_213136464
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Hoe beleef jij dit seizoen GGMM? :) Slaag je erin wat afstand van je club te nemen?
  Forum Admin maandag 8 april 2024 @ 13:21:41 #178
35723 crew  GGMM
pi_213136514
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hoe beleef jij dit seizoen GGMM? :) Slaag je erin wat afstand van je club te nemen?
Ja, tuurlijk

Ik ben gewoon een volwassen man
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_213136831
Dat wordt dus Frankie de Boer, die past wel bij het huidige team.

Geen uitstraling, alles in slowmo, en vele "Fank de Boertjes" . Een perfect match.
  maandag 8 april 2024 @ 14:02:49 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213136836
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:
Roger Schmidt zou trouwens wel een aardige optie kunnen zijn.
Trolls.
Don't feed them.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 8 april 2024 @ 14:08:13 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213136874
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Dat wordt dus Frankie de Boer, die past wel bij het huidige team.

Geen uitstraling, alles in slowmo, en vele "Fank de Boertjes" . Een perfect match.
Ik verwacht toch wat transfers deze zomer, "we gaan het met deze groep doen" kan natuurlijk niet.

Frank heeft sinds Ajax ook niet zo'n hele gelukkige carriere gehad en ook z'n laatste 2 Ajax jaren waren qua voetbal niet je van het. Hij heeft wel aangetoond dat hij in een crisissituatie kan werken, maar dat lijkt me net iets te weinig om hem weer terug te nemen.
  maandag 8 april 2024 @ 14:12:29 #182
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_213136894
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je moet helemaal niet over plekken richten praten denk ik momenteel.

Je ziet nu ook weer dat een directeur die ook het TD pakket doet niet wenselijk is, hij valt weg een je bent meteen je 2 belangrijkste functies kwijt.

Daar moet je mee beginnen, dan een trainer en dan je selectie.
Ik bedoel meer te zeggen dat het gedramaqueen van sommige hier overdreven is. PSV was er in het eerste halve seizoen van Cocu ook verschrikkelijk aan toe. Financieel kon niks, de selectie was zwaar ondermaats en de trainer leek er niets van te begrijpen.

En na de winterstop waren we ineens het op één na best presterende team, door een paar slimme versterkingen en iemand die met de trainer mee keek.

Het kan heel snel weer wat beter gaan.
  maandag 8 april 2024 @ 14:18:37 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213136921
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat het gedramaqueen van sommige hier overdreven is. PSV was er in het eerste halve seizoen van Cocu ook verschrikkelijk aan toe. Financieel kon niks, de selectie was zwaar ondermaats en de trainer leek er niets van te begrijpen.

En na de winterstop waren we ineens het op één na best presterende team, door een paar slimme versterkingen en iemand die met de trainer mee keek.

Het kan zeker snel gaan, de eredivisie is wat dat betreft ook zo matig dat je niet heel veel nodig hebt om weer top-3 te spelen.
pi_213137066
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Zelfs in een absurd, belachelijk slecht seizoen van Ajax met diepterecord na diepterecord staan ze nog 6e. Zeker het gat met AZ en Twente is volgend jaar zo weer gedicht.
  maandag 8 april 2024 @ 14:41:09 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213137107
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zelfs in een absurd, belachelijk slecht seizoen van Ajax met diepterecord na diepterecord staan ze nog 6e. Zeker het gat met AZ en Twente is volgend jaar zo weer gedicht.
AZ is ook wel aan een normaal AZ seizoen bezig, Twente denk ik een beetje boven hun stand al komt dat mede door de concurrentie voor die plek.
pi_213137120
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
AZ is ook wel aan een normaal AZ seizoen bezig, Twente denk ik een beetje boven hun stand al komt dat mede door de concurrentie voor die plek.
Haal Ten Hag terug en je zit volgend jaar gewoon weer dicht tegen de top 2 aan. Dan moet je overigens wel al het brandhout zien te lozen want van deze selectie hebben er gewoon 15 niets bij Ajax 1 te zoeken. Van Taylor tot Martha, tot Gooijer.
pi_213137132
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
zeiden we vorig seizoen ook

het gat is zo gedicht

grote flauwekul

dit kan heel lang gaan duren

5 seizoenen met een beetje geluk

psv en feyenoord gaan alleen maar sterker worden de komende jaren met al dat gratis geld van de CL

zelfs az en twente hebben een betere basis op dit moment om voor de titel te spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 8 april 2024 @ 14:48:40 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213137159
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Haal Ten Hag terug en je zit volgend jaar gewoon weer dicht tegen de top 2 aan. Dan moet je overigens wel al het brandhout zien te lozen want van deze selectie hebben er gewoon 15 niets bij Ajax 1 te zoeken. Van Taylor tot Martha, tot Gooijer.
15 vind ik wel heel veel hoor en die moet je dan ook weer door 15 vervangen en lijkt me niet dat dan 15 pareltjes gaan worden.
Ik denk dat je het in 2 fases (zomers) moet doen, eerst een goeie basis elf neerzetten en dat kan al met een aankoop of 4-5, dus ook een speler of 5-6 afvoeren.
Daarmee in de top 3 eindigen en weer de volgende stap zetten, er zijn dit seizoen spelers die door de mand vallen maar het is wat anders om mee te voetballen met een aardige kern dan dragend te worden in een niet draaiend geheel.
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2024 @ 14:52:21 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_213137193
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Haal Ten Hag terug en je zit volgend jaar gewoon weer dicht tegen de top 2 aan.
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213137266
Probleem is dat het verbouwen van de selectie een enorme opgave wordt. De huidige spelers zijn geen euro waard, er is relatief weinig geld beschikbaar om spelers te kopen én spelers overtuigen om naar Ajax te komen is een helse opgave...

Succes ermee, bestuurders, directeuren, managers... geen idee wie, maar hopelijk regelt iemand het _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_213137414
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:03 schreef Black-Death het volgende:
De huidige spelers zijn geen euro waard
Dat valt ook wel weer mee hoor. Ik denk dat bijcoorbeeld een Taylor gewoon nog 20mln gaat opleveren, Akpom voor tegen de aanschafprijs weer vertrekt en je een Forbs ook nog wel voor 15mln kan verpatsen aan een Engelse club.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_213137481
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Ik denk dat bijcoorbeeld een Taylor gewoon nog 20mln gaat opleveren, Akpom voor tegen de aanschafprijs weer vertrekt en je een Forbs ook nog wel voor 15mln kan verpatsen aan een Engelse club.
Ik vraag het me echt af hoor.. wie betaalt er nou 20 mio voor Taylor? Die gast is voor mij hét toonbeeld van deze ellende. Akpom heb je wellicht gelijk in. Maar Forbs heeft ook echt niets laten zien.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 8 april 2024 @ 15:29:38 #193
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_213137484
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik denk dat je gewoon eens moet beginnen met een trainer die wat je hebt op de goede plek kan zetten en niet te veel moet verpatsen en kopen.

Je ziet bij PSV ook hoe spelers die het ene jaar brandhout lijken in één zomer opleven als ze op de juiste plek en met de juiste opdracht het veld in worden gestuurd. En een paar jongens om zich heen krijgen die kunnen voetballen.

Ik blijf erbij dat de selectie van Ajax helemaal niet zo slecht is, individueel. Alleen als team klopt het niet en de mentaliteit van een paar bepalende spelers is door en door rot.
  maandag 8 april 2024 @ 15:31:31 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213137493
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik blijf erbij dat de selectie van Ajax helemaal niet zo slecht is, individueel. Alleen als team klopt het niet en de mentaliteit van een paar bepalende spelers is door en door rot.
Precies dit dus
graag op anoniem
pi_213137544
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Precies dit dus
Zijn we het er dan over eens dat Bergwijn absoluut geen captain moet zijn? En beter nog; moet vertrekken?

Lijkt me een goed begin.
  maandag 8 april 2024 @ 15:37:37 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213137545
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat je gewoon eens moet beginnen met een trainer die wat je hebt op de goede plek kan zetten en niet te veel moet verpatsen en kopen.

Je ziet bij PSV ook hoe spelers die het ene jaar brandhout lijken in één zomer opleven als ze op de juiste plek en met de juiste opdracht het veld in worden gestuurd. En een paar jongens om zich heen krijgen die kunnen voetballen.

Die bepalende spelers blijken niet zo bepalend, daar begint het probleem al maar verder eens dat een goed team niet altijd een optelsom is van de 11 beste spelers.
pi_213137577
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik vraag het me echt af hoor.. wie betaalt er nou 20 mio voor Taylor? Die gast is voor mij hét toonbeeld van deze ellende. Akpom heb je wellicht gelijk in. Maar Forbs heeft ook echt niets laten zien.
Puur en alleen recente prestaties zijn ook niet altijd bepalend. Anders hadden wij ook geen 15mln op Forbs stukgeslagen. Het is ook potentie en verwachtingen die in zo'n prijs zitten.

Taylor is een beetje een slappe, maar heeft wel een hele fijne techniek, prima pass en het vermogen vooruit te voetballen. Ik denk dat er meer dan genoeg elftallen zijn waar die kwaliteiten benut kunnen worden en zijn mindere kanten, zoals meeverdedigen, gemaskeerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 8 april 2024 @ 15:46:33 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213137619
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Puur en alleen recente prestaties zijn ook niet altijd bepalend. Anders hadden wij ook geen 15mln op Forbs stukgeslagen. Het is ook potentie en verwachtingen die in zo'n prijs zitten.

Taylor is een beetje een slappe, maar heeft wel een hele fijne techniek, prima pass en het vermogen vooruit te voetballen. Ik denk dat er meer dan genoeg elftallen zijn waar die kwaliteiten benut kunnen worden en zijn mindere kanten, zoals meeverdedigen, gemaskeerd.
Als je er geen 20 voor krijgt kan je hem ook beter houden, die jongen is aan z'n 2e seizoen bezig en nog 21 maar er wordt naar gekeken alsof hij de boel moet dragen, nu heeft hij z'n houding een beetje tegen maar ik zie in hem wel toekomst.
  maandag 8 april 2024 @ 15:49:10 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213137640
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 15:03 schreef Black-Death het volgende:
Probleem is dat het verbouwen van de selectie een enorme opgave wordt. De huidige spelers zijn geen euro waard, er is relatief weinig geld beschikbaar om spelers te kopen én spelers overtuigen om naar Ajax te komen is een helse opgave...

Succes ermee, bestuurders, directeuren, managers... geen idee wie, maar hopelijk regelt iemand het _O-
Grootste probleem is nu inderdaad dat er weinig mensen zijn met beslissingsbevoegdheid. Er wordt nu veel op bord van hoofd scouting De Lang gelegd, maar die wil normaliter ook wel bevestiging van AD of van de trainer dat het een goede koop is en het past in het systeem dat de coach wil spelen.

En zonder AD moet je nu ook maar afwachten wanneer er een nieuwe trainer komt.
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2024 @ 15:55:28 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_213137709
Wat een gelul weer over de trainer. Van Basten was volgens velen kut, een pannenkoek zelfs, Bosz speelde te aanvallend, Blind kon er geen klote van en de Boer speelde afbraakvoetbal. Keizer werd terecht ontslagen en Heitinga moest snel weer weg. Steijn was een aanfluiting en van 't Schip bakt het al helemaal bruin. Snel ten Hag terughalen. Neem dan gelijk Frenkie, Onana, Matthijs en van de Beek mee.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')