. Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, seizoen is toch al hopeloos verloren. Week op week maar door tot de zomerstop en zsm door het aandelen circus heen en de juiste mensen op de goede plek zetten.
. Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, seizoen is toch al hopeloos verloren. Week op week maar door tot de zomerstop en zsm door het aandelen circus heen en de juiste mensen op de goede plek zetten. 

Respect dat hij er nog staat maar we weten nu ook wel dat hij geen toptrainer is.quote:Op maandag 8 april 2024 09:27 schreef Houniet het volgende:
Nou, ik had een nederlaag wel ingecalculeerd maar niet zo. Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, seizoen is toch al hopeloos verloren. Week op week maar door tot de zomerstop en zsm door het aandelen circus heen en de juiste mensen op de goede plek zetten.
Respect voor van het Schip, hij moet het er ook maar mee doen.

Mocht je in die play-offs komen dan red je het niet.quote:Op maandag 8 april 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan er niet op vertrouwen en je zou er ook niet in moeten geloven maar plek 5 is nog haalbaar... Schrijnend om dit te zeggen, totaal niet des Ajax maar het is wat het is. Kan je nog play-offs ontlopen als Feyenoord de beker wint.
Tegen Twente moet je dan wel niet verliezen, daarna speel je tegen laagvliegers (al zijn we zelf ook een laagvlieger jajaja) Excelsior, Volendam, Almere en Vitesse.

Inderdaad, die ga je verliezen. Compleet labiel dit team.quote:Op maandag 8 april 2024 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mocht je in die play-offs komen dan red je het niet.

Weet niet, dat voelt voor mij meer als een incident dan die twee Klassiekersquote:Op maandag 8 april 2024 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Hercules wel de grootste flater van het seizoen imo.

Gewoon een bult stevige kerels halen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:47 schreef Marius95 het volgende:
Europees voetbal wel of niet volgend seizoen is nog het minst waar ik me druk om maak. Belangrijker is ervoor te zorgen dat Ajax volgend seizoen in de competitie kan strijden om de 3e plaats, dat is dan al een behoorlijke vooruitgang. Vanaf nu moet je al gewoon bezig zijn je elftal in augustus op orde te hebben en niet zoals dit seizoen nog moet formeren terwijl de competitie al begonnen is. In iedere linie een gerichte versterking en zoveel mogelijk met een vast elftal spelen. Europees komt dan het jaar erop wel weer.

Je zult moeten leuren bij een van de clubs in zandbak of ze niet een miljoentje of 10 willen neerleggen voor Steviequote:Op maandag 8 april 2024 09:52 schreef alopio het volgende:
Die Bergwijn is toch ook wel een schandaal van een aanvoerder bij jullie. Sommige spelers kunnen gewoon niet beter en worden ook maar opgesteld, en ja die maken fouten. Maar meneer Bergwijn heeft 0 balcontacten, zijn team niet ondersteund, is met een schoon broekje het veld afgegaan en het enige moment dat hij in beeld was was met die vuistslag en bij schelden op zn teamgenoten. En dat is dan je duurste aankoop die een godsvermogen kost. Aanvoerder onwaardig en die zou ik als eerste eruit flikkeren

Nee, maar hij stond wel op en staat er nog steeds. Wat mij betreft laten zitten tot dit seizoen en daarna een goed afscheid geven. Hij doet het allemaal wel gezien zijn prive situatie.quote:Op maandag 8 april 2024 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Respect dat hij er nog staat maar we weten nu ook wel dat hij geen toptrainer is.

100% eens, het is een schande voor de club hoe die erbij looptquote:Op maandag 8 april 2024 09:52 schreef alopio het volgende:
Die Bergwijn is toch ook wel een schandaal van een aanvoerder bij jullie. Sommige spelers kunnen gewoon niet beter en worden ook maar opgesteld, en ja die maken fouten. Maar meneer Bergwijn heeft 0 balcontacten, zijn team niet ondersteund, is met een schoon broekje het veld afgegaan en het enige moment dat hij in beeld was was met die vuistslag en bij schelden op zn teamgenoten. En dat is dan je duurste aankoop die een godsvermogen kost. Aanvoerder onwaardig en die zou ik als eerste eruit flikkeren

Nederlandse aso's terughalen. Alles voor directe handhaving!quote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon een bult stevige kerels halen.

Snel doorschakelen naar Klopp dan maar.quote:

Lijkt me een overtreding van het concurrentiebeding.quote:Kroes, zo redeneren zijn medestanders, biedt gezien zijn specifieke kennis en expertise de grootste kans op een snel sportief herstel. De onthutsende nederlaag van zondag tegen Feyenoord is in hun ogen ook een argument om hem binnenboord te houden. Want Kroes initieerde en onderhield het afgelopen half jaar contacten met potentiële nieuwe trainers, zoals Graham Potter, de Engelsman die eerder bij Brighton & Hove Albion indruk maakte en nu in verband wordt gebracht met Ajax.

Volgens mij verzinnen jullie namen om straks als Jansen wordt aangesteld te kunnen zeggen:quote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snel doorschakelen naar Klopp dan maar.

quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij verzinnen jullie namen om straks als Jansen wordt aangesteld te kunnen zeggen:
ZE DACHTEN HET KLOPP ZOU WORDEN HAHAHA

Guardiola wil ook nog steeds coach worden van Ajax.quote:Op maandag 8 april 2024 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snel doorschakelen naar Klopp dan maar.

Alleen klapmongeaul neemt dat allemaal letterlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij verzinnen jullie namen om straks als Jansen wordt aangesteld te kunnen zeggen:
ZE DACHTEN HET KLOPP ZOU WORDEN HAHAHA

Concurrentiebeding is dan ook een wassen neus. Ja leuk hij mag niet in Arena komen maar wie zegt dat ie niet elke dag belt met rest van directie.quote:Op maandag 8 april 2024 10:38 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.parool.nl/spo(...)-opgevoerd~bb65021b/
[..]
Lijkt me een overtreding van het concurrentiebeding.

Geen idee wat er in staat maar iets van werkzaamheden verrichten tbv je nieuwe werkgever lijkt me er wel 1 van,quote:Op maandag 8 april 2024 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Concurrentiebeding is dan ook een wassen neus. Ja leuk hij mag niet in Arena komen maar wie zegt dat ie niet elke dag belt met rest van directie.

Uiteraard, maar dan moet je het niet in de krant zetten.quote:Op maandag 8 april 2024 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Concurrentiebeding is dan ook een wassen neus. Ja leuk hij mag niet in Arena komen maar wie zegt dat ie niet elke dag belt met rest van directie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |