Denk dat Potter parels voor de zwijnen zou zijn. Kost je een kapitaal en schept ook nog een verwachtingspatroon. Zou nu juist geen gekke dingen doen, Jansen lijkt me helemaal zo’n slechte keuze niet voor 1-2 seizoenen.quote:Op maandag 8 april 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er ook blind voor zou tekenen. Ik geloof er helemaal niets van. Zet mijn geld nog steeds op Pascal Jansen.
Het zou mij niets verbazen als ze Dave Vos doorschuiven met een ervaren assistent. Die feeling met de jeugdopleiding en het ontwikkelen van jonge spelers ga je hard nodig hebben vermoedelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat Potter parels voor de zwijnen zou zijn. Kost je een kapitaal en schept ook nog een verwachtingspatroon. Zou nu juist geen gekke dingen doen, Jansen lijkt me helemaal zo’n slechte keuze niet voor 1-2 seizoenen.
Inderdaad, fontein slopen > hersens inslaan op Station Bijlmer Arena.quote:Op maandag 8 april 2024 01:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei erbij dat het geheel anekdotisch was. Ik meen dat het bij iedere Europees duel van Ajax ook altijd raak was.
Ze sloopten dan geen fonteinen wat dat gaat ze in Amsterdam zelfs te ver.
Dit klinkt als een te verdedigen en verstandige keuze.quote:Op maandag 8 april 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze Dave Vos doorschuiven met een ervaren assistent. Die feeling met de jeugdopleiding en het ontwikkelen van jonge spelers ga je hard nodig hebben vermoedelijk.
Zekers als het sportieve plaatje voor externen nog verder verslechterd len de vermoedelijke financiële pas op de plaats gemaakt moet worden.
Weer een carrière in de dop knakken?quote:Op maandag 8 april 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze Dave Vos doorschuiven met een ervaren assistent. Die feeling met de jeugdopleiding en het ontwikkelen van jonge spelers ga je hard nodig hebben vermoedelijk.
Zekers als het sportieve plaatje voor externen nog verder verslechterd len de vermoedelijke financiële pas op de plaats gemaakt moet worden.
Dave Vos, kom op hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het aanvallen jeugdteams en hun familie past dan wel prima binnen hun morele kompas.quote:Op maandag 8 april 2024 01:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei erbij dat het geheel anekdotisch was. Ik meen dat het bij iedere Europees duel van Ajax ook altijd raak was.
Ze sloopten dan geen fonteinen wat dat gaat ze in Amsterdam zelfs te ver.
Dat maakt nu toch ook niks meer uit en wie moet hem ontslaan, hij is de enige die nog werkt.quote:Op maandag 8 april 2024 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Normaal gesproken vliegt een trainer er wel uit toch na een 6-0 nederlaag tegen de grootste aartsrivaal?
Tja niks meer uit. Je kunt Europees voetbal nu ook nog compleet weggeven. Niet onbelangrijk financieel.quote:Op maandag 8 april 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt nu toch ook niks meer uit en wie moet hem ontslaan, hij is de enige die nog werkt.
Dat je niet Feyenoord zou winnen was vooraf toch ook wel duidelijk, 3-0 of 6-0 maakt qua punten geen verschil.quote:Op maandag 8 april 2024 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja niks meer uit. Je kunt Europees voetbal nu ook nog compleet weggeven. Niet onbelangrijk financieel.
Guardiola is ook groot fan van Ajax. Als die dit jaar weer de treble wint zal die ook wel iets anders willen.quote:Op maandag 8 april 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Xavi Hernandez voor Project Ajax tekent toch? Ik bedoel, DIT IS AJAX HOOR
Open sollicitatie neem ik aan.quote:Op maandag 8 april 2024 08:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Guardiola is ook groot fan van Ajax. Als die dit jaar weer de treble wint zal die ook wel iets anders willen.
Denk dat Xavi toch een gevalletje paard-ruiter is.quote:Op maandag 8 april 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Xavi Hernandez voor Project Ajax tekent toch? Ik bedoel, DIT IS AJAX HOOR
De TD. Onee die is er niet.quote:Op maandag 8 april 2024 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt nu toch ook niks meer uit en wie moet hem ontslaan, hij is de enige die nog werkt.
Leeft Ten Cate nog?quote:Op maandag 8 april 2024 01:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel op de goede volgorde hebt staan, misschien 1 en 2 omdraaien nog. Gisteren kwam namelijk niet echt als schok voor mij en vele anderen, de thuiswedstrijd was nog triester door het staken en het 'strijdplan' bij het uitspelenquote:Op maandag 8 april 2024 00:10 schreef De_Pel het volgende:
Maargoed, genoeg grappen, nu even serieus, een oprechte vraag…
Wat vinden jullie als Ajax supporters nou eigenlijk de meest vernederende pot van het seizoen?
- Deze geflatteerde 6-0? (Schoten 30-1, 2 penaliteit en rood niet gegeven)
- De 0-4 tegen Feyenoord thuis? (die gesaboteerd werd door de eigen supporters)
- de 3-2 tegen Hercules (eerste verlies tegen een clubje op het vierde niveau ooit)
- de 0-4 tegen Aston Villa? (grootste Europese verlies ooit)
Of zijn de randzaken eigenlijk toch nog gênanter…?
Bij Frank hadden ze toendertijd meneer spijkerman. Meende dat hij ook bij Bosz nog assistent is geweest.quote:
We kunnen eenvoudig een top 10 maken, dat zegt wel genoeg over dit seizoen.quote:Op maandag 8 april 2024 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Hercules wel de grootste flater van het seizoen imo.
Denk wel een top 30 met beker en Europese potten erbijquote:Op maandag 8 april 2024 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen eenvoudig een top 10 maken, dat zegt wel genoeg over dit seizoen.
Dat die niet ruimer hebben gewonnen bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 8 april 2024 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Hercules wel de grootste flater van het seizoen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |