abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213132782
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Sta je dan, aan dit soort types verantwoording af te leggen
De tering _O-
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_213132791
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Goh. Die vind ik dan best wel weer verrassend. Vervelende pot, en een signaal dat het geen geweldig seizoen zou gaan worden, maar vernederender dan alle negatieve records in zowel eredivisie als beker als Europees?
Sjonnie krijgt alle krediet want ‘ een jongen van de club’ :')

De grootste nederlaag ooit in de competitie en vernederd in de beker, maar het is wel een jongen van de club :s)
pi_213132796
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Alsof hij zal toegeven dat het die pot van vandaag was.
Och , dat hoeft toch ook niet. Ben oprecht wel benieuwd hoe ze er naar kijken en weet inderdaad niet of dit nu de ergste pot was. Bodø was ook net zo slecht. Hercules was ook onvergetelijk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 8 april 2024 @ 00:29:58 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132803
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Alleen kostte ik geen 32 miljoen en presteer ik wel :Y
En je hebt geen traan op je gezicht laten zetten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213132806
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:06 schreef Wotte het volgende:

[..]
Moet je nagaan, ja. 10-0 had ook zomaar gekund. Ik zeg niet dat het slechte voetballers zijn, slechts middelmaat middenmoot in duitsland. Zoiets pakweg.

Denk dat de helft dan alsnog op de bank zit.
Omdat ze het verkeerde shirtje aan hebben voor je en je ze daardoor niet goed in kunt schatten.

Net zo logisch als deze post van je
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:04 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.

Je krijgt wel Stengs in plaats van Kokcu dat is een Lada ten opzichte van AMG. Maar goed Stengs doet het naar behoren.

Moet je zo je hele as vervangen dat wordt ingewikkelder. Maar goed, eigenlijk heeft minimaal drie kwart van die gasten sowieso niets in het buitenland te zoeken.

De kans dat ze op de tribune zitten is veelal groter dan de basis.
Drink jij ietwat veel?
  maandag 8 april 2024 @ 00:31:32 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132809
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 00:26 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

De grootste nederlaag ooit in de competitie en vernederd in de beker, maar het is wel een jongen van de club :s)
Ik vind dat ie het beter doet dan Steijn, die kon niet eens spelers opstellen omdat ie in een kampenoorlog zat, of Engels spreken. Van 't Schip is een hele matige trainert en dan heeft ie het toch goed gedaan, totdat ie ineens met 5 verdedigers wilde gaan spelen.
pi_213132812
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En je hebt geen traan op je gezicht laten zetten.
Ja, ook zo’n status symbool _O-

Die kerel kan je toch niet meer serieus nemen als teamgenoot :')
pi_213132813
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Goh. Die vind ik dan best wel weer verrassend. Vervelende pot, en een signaal dat het geen geweldig seizoen zou gaan worden, maar vernederender dan alle negatieve records in zowel eredivisie als beker als Europees?
Ik heb zelden in proffesioneel elftal zo tactisch overlast zien worden dan die wedstrijd tegen Twente.
pi_213132815
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 00:26 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Mwah, vind ik een beetje te makkelijk.

Gaat er niet alleen om dat het een jongen van de club is. Hij is er gewoon ingestapt op een moment dat iedereen wist dat er niets te winnen valt, alleen te verliezen, in de hoop iets van stabiliteit terug te brengen. Als je dan ziet tegen wat voor achtergrond hij moet werken, snap ik wel dat dat niet gelukt is.

Buiten dat, tegen Hercules was hij net begonnen, en ten tijde van die pot zat ie zelf in Australië.
  maandag 8 april 2024 @ 00:32:53 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132816
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja, ook zo’n status symbool _O-

Die kerel kan je toch niet meer serieus nemen als teamgenoot :')
Daarom is ie ook aanvoerder....
pi_213132817
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind dat ie het beter doet dan Steijn, die kon niet eens spelers opstellen omdat ie in een kampenoorlog zat, of Engels spreken. Van 't Schip is een hele matige trainert en dan heeft ie het toch goed gedaan, totdat ie ineens met 5 verdedigers wilde gaan spelen.
Sjonnie is op basis gehaald van ‘ geen prestaties halen’. Past prima bij dit seizoen :Y

Tegen Hercules was hij overigens al 2 maanden in dienst.
pi_213132823
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:30 schreef UedaMANIA het volgende:

[..]
Omdat ze het verkeerde shirtje aan hebben voor je en je ze daardoor niet goed in kunt schatten.

Net zo logisch als deze post van je
[..]
Drink jij ietwat veel?
Dat drie kwart van die voetballers beter in de Eredivisie kan blijven als ze iedere week willen spelen?

Vertel, wat mis ik?
pi_213132824
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb zelden in proffesioneel elftal zo tactisch overlast zien worden dan die wedstrijd tegen Twente.
Meer dan tegen Bodø, Feyenoord of Aston Villa?
  maandag 8 april 2024 @ 00:36:10 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132826
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:33 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Sjonnie is op basis gehaald van ‘ geen prestaties halen’. Past prima bij dit seizoen :Y
Het leuke is dat je al je lach moet inhouden als je aan volgend seizoen gaat denken. Welke flapdrol stapt hier nog in? Dit zou nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren.
pi_213132828
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Meer dan tegen Bodø, Feyenoord of Aston Villa?
Jep. Dit was een wedstrijd van de orde Salzburg thuis.
pi_213132832
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het leuke is dat je al je lach moet inhouden als je aan volgend seizoen gaat denken. Welke flapdrol stapt hier nog in? Dit zou nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren.
Wie wil er zijn handen aan branden inderdaad. Je moet brandhout gaan verkopen met dik verlies om vervolgens een selectie samen te gaan stellen voor een habbekrats omdat je die 2 jaar ervoor 220 MILJOEN hebt weggegooid en er geen inkomsten mee hebt vergaard :')
pi_213132834
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:39 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wie wil er zijn handen aan branden inderdaad. Je moet brandhout gaan verkopen met dik verlies om vervolgens een selectie samen te gaan stellen voor een habbekrats omdat je die 2 jaar ervoor 220 MILJOEN hebt weggegooid en er geen inkomsten mee hebt vergaard :')
Wordt pas echt pijnlijk als je Europees geheel misloopt. Dan wordt het wel lastig aanwerven
pi_213132836
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:39 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
De geruchten die het kanaal overwaaien wijzen in de richting van Graham Potter.

Ik zou daar direct voor tekenen.
  maandag 8 april 2024 @ 00:44:10 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132837
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb ook het vermoeden dat zwakbegaafdheid vaker voorkomt onder Feyenoord fans dan elders. Heeft iemand ooit eens de moeite genomen om dat uit te zoeken?

Als ik alle Feyenoorders in mijn omgeving voor ogen haalt werden er toch wel relatief veel voor school opgehaald door een taxibusje. Dat is dan wel weer geheel anekdotisch.
Laat ik even beginnen met dat ik jou een enorm slechte verliezer vindt, je bent al de hele dag wild om je heen aan het slaan. Toch heb je gelijk dat iets zeggen over de vrouw van Van 't Schip van het niveau holbewoner is, helaas vind je dit niet alleen bij Feyenoordsupporters, maar stonden de Ajaxsupporters ook het ene kkwoord na de andere te roepen, waar Johnny bij stond.

Ik zie dat soort gasten graag verdwijnen uit het voetbal.
  maandag 8 april 2024 @ 00:44:54 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132840
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:43 schreef Wotte het volgende:

[..]

Of Xavi.

Of sneeuwwitje.
pi_213132841
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:43 schreef Wotte het volgende:

[..]

Lijkt me niet direct heel realistisch, zeker niet als je naast Europees grijpt
pi_213132844
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Laat ik even beginnen met dat ik jou een enorm slechte verliezer vindt, je bent al de hele dag wild om je heen aan het slaan. Toch heb je gelijk dat iets zeggen over de vrouw van Van 't Schip van het niveau holbewoner is, helaas vind je dit niet alleen bij Feyenoordsupporters, maar stonden de Ajaxsupporters ook het ene kkwoord na de andere te roepen, waar Johnny bij stond.

Ik zie dat soort gasten graag verdwijnen uit het voetbal.
Jullie zijn altijd butthurt als ik middelmatige voetballers middelmatig noem. Begrijp er geen kut van.

Daarnaast denk ik dat al die netten om de tribunes, kan geen ander stadion opnoemen waar ze ook zo hangen, voor zichzelf spreken.

Daarbij heb ik jullie al gefeliciteerd met de overwinning.
pi_213132847
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 00:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Lijkt me niet direct heel realistisch, zeker niet als je naast Europees grijpt
Vandaar dat ik er ook blind voor zou tekenen. Ik geloof er helemaal niets van. Zet mijn geld nog steeds op Pascal Jansen.
  maandag 8 april 2024 @ 00:55:28 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213132851
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jullie zijn altijd butthurt als ik middelmatige voetballers middelmatig noem. Begrijp er geen kut van.

Daarnaast denk ik dat al die netten om de tribunes, kan geen ander stadion opnoemen waar ze ook zo hangen, voor zichzelf spreken.

Daarbij heb ik jullie al gefeliciteerd met de overwinning.
Genoeg idioten bij Feyenoord, dat klopt, heb alleen altijd het idee dat ze bij Ajax denken dat ze niet dezelfde soort malloten hebben, jullie prestaties waren jarenlang beter, dan heb je minder gezeik. Die droeftoeters bij de bus lijken precies op al die sufkutten bij elke club.
pi_213132859
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 00:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Genoeg idioten bij Feyenoord, dat klopt, heb alleen altijd het idee dat ze bij Ajax denken dat ze niet dezelfde soort malloten hebben, jullie prestaties waren jarenlang beter, dan heb je minder gezeik. Die droeftoeters bij de bus lijken precies op al die sufkutten bij elke club.
Ik zei erbij dat het geheel anekdotisch was. Ik meen dat het bij iedere Europees duel van Ajax ook altijd raak was.

Ze sloopten dan geen fonteinen wat dat gaat ze in Amsterdam zelfs te ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')