De teringquote:Op zondag 7 april 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sta je dan, aan dit soort types verantwoording af te leggen

Sjonnie krijgt alle krediet want ‘ een jongen van de club’quote:Op maandag 8 april 2024 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Die vind ik dan best wel weer verrassend. Vervelende pot, en een signaal dat het geen geweldig seizoen zou gaan worden, maar vernederender dan alle negatieve records in zowel eredivisie als beker als Europees?

Och , dat hoeft toch ook niet. Ben oprecht wel benieuwd hoe ze er naar kijken en weet inderdaad niet of dit nu de ergste pot was. Bodø was ook net zo slecht. Hercules was ook onvergetelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 00:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Alsof hij zal toegeven dat het die pot van vandaag was.

En je hebt geen traan op je gezicht laten zetten.quote:Op zondag 7 april 2024 20:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alleen kostte ik geen 32 miljoen en presteer ik wel

Omdat ze het verkeerde shirtje aan hebben voor je en je ze daardoor niet goed in kunt schatten.quote:Op maandag 8 april 2024 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ja. 10-0 had ook zomaar gekund. Ik zeg niet dat het slechte voetballers zijn, slechts middelmaat middenmoot in duitsland. Zoiets pakweg.
Denk dat de helft dan alsnog op de bank zit.
Drink jij ietwat veel?quote:Op maandag 8 april 2024 00:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou er drie van de vijf vastbinden. Zo'n Kokcu, en die jongen die Turkije ging vervangen in een zomer. Dat is te doen.
Je krijgt wel Stengs in plaats van Kokcu dat is een Lada ten opzichte van AMG. Maar goed Stengs doet het naar behoren.
Moet je zo je hele as vervangen dat wordt ingewikkelder. Maar goed, eigenlijk heeft minimaal drie kwart van die gasten sowieso niets in het buitenland te zoeken.
De kans dat ze op de tribune zitten is veelal groter dan de basis.

Ik vind dat ie het beter doet dan Steijn, die kon niet eens spelers opstellen omdat ie in een kampenoorlog zat, of Engels spreken. Van 't Schip is een hele matige trainert en dan heeft ie het toch goed gedaan, totdat ie ineens met 5 verdedigers wilde gaan spelen.quote:Op maandag 8 april 2024 00:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjonnie krijgt alle krediet want ‘ een jongen van de club’
De grootste nederlaag ooit in de competitie en vernederd in de beker, maar het is wel een jongen van de club

Ja, ook zo’n status symboolquote:Op maandag 8 april 2024 00:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En je hebt geen traan op je gezicht laten zetten.

Ik heb zelden in proffesioneel elftal zo tactisch overlast zien worden dan die wedstrijd tegen Twente.quote:Op maandag 8 april 2024 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Die vind ik dan best wel weer verrassend. Vervelende pot, en een signaal dat het geen geweldig seizoen zou gaan worden, maar vernederender dan alle negatieve records in zowel eredivisie als beker als Europees?

Mwah, vind ik een beetje te makkelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 00:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjonnie krijgt alle krediet want ‘ een jongen van de club’
De grootste nederlaag ooit in de competitie en vernederd in de beker, maar het is wel een jongen van de club

Daarom is ie ook aanvoerder....quote:Op maandag 8 april 2024 00:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, ook zo’n status symbool
Die kerel kan je toch niet meer serieus nemen als teamgenoot

Sjonnie is op basis gehaald van ‘ geen prestaties halen’. Past prima bij dit seizoenquote:Op maandag 8 april 2024 00:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie het beter doet dan Steijn, die kon niet eens spelers opstellen omdat ie in een kampenoorlog zat, of Engels spreken. Van 't Schip is een hele matige trainert en dan heeft ie het toch goed gedaan, totdat ie ineens met 5 verdedigers wilde gaan spelen.

Dat drie kwart van die voetballers beter in de Eredivisie kan blijven als ze iedere week willen spelen?quote:Op maandag 8 april 2024 00:30 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Omdat ze het verkeerde shirtje aan hebben voor je en je ze daardoor niet goed in kunt schatten.
Net zo logisch als deze post van je
[..]
Drink jij ietwat veel?

Meer dan tegen Bodø, Feyenoord of Aston Villa?quote:Op maandag 8 april 2024 00:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb zelden in proffesioneel elftal zo tactisch overlast zien worden dan die wedstrijd tegen Twente.

Het leuke is dat je al je lach moet inhouden als je aan volgend seizoen gaat denken. Welke flapdrol stapt hier nog in? Dit zou nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren.quote:Op maandag 8 april 2024 00:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Sjonnie is op basis gehaald van ‘ geen prestaties halen’. Past prima bij dit seizoen

Jep. Dit was een wedstrijd van de orde Salzburg thuis.quote:Op maandag 8 april 2024 00:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meer dan tegen Bodø, Feyenoord of Aston Villa?

Wie wil er zijn handen aan branden inderdaad. Je moet brandhout gaan verkopen met dik verlies om vervolgens een selectie samen te gaan stellen voor een habbekrats omdat je die 2 jaar ervoor 220 MILJOEN hebt weggegooid en er geen inkomsten mee hebt vergaardquote:Op maandag 8 april 2024 00:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het leuke is dat je al je lach moet inhouden als je aan volgend seizoen gaat denken. Welke flapdrol stapt hier nog in? Dit zou nog wel eens een lange tijd kunnen gaan duren.

Wordt pas echt pijnlijk als je Europees geheel misloopt. Dan wordt het wel lastig aanwervenquote:Op maandag 8 april 2024 00:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wie wil er zijn handen aan branden inderdaad. Je moet brandhout gaan verkopen met dik verlies om vervolgens een selectie samen te gaan stellen voor een habbekrats omdat je die 2 jaar ervoor 220 MILJOEN hebt weggegooid en er geen inkomsten mee hebt vergaard

De geruchten die het kanaal overwaaien wijzen in de richting van Graham Potter.quote:Op maandag 8 april 2024 00:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wie wil er zijn handen aan branden inderdaad. Je moet brandhout gaan verkopen met dik verlies om vervolgens een selectie samen te gaan stellen voor een habbekrats omdat je die 2 jaar ervoor 220 MILJOEN hebt weggegooid en er geen inkomsten mee hebt vergaard

Laat ik even beginnen met dat ik jou een enorm slechte verliezer vindt, je bent al de hele dag wild om je heen aan het slaan. Toch heb je gelijk dat iets zeggen over de vrouw van Van 't Schip van het niveau holbewoner is, helaas vind je dit niet alleen bij Feyenoordsupporters, maar stonden de Ajaxsupporters ook het ene kkwoord na de andere te roepen, waar Johnny bij stond.quote:Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat zwakbegaafdheid vaker voorkomt onder Feyenoord fans dan elders. Heeft iemand ooit eens de moeite genomen om dat uit te zoeken?
Als ik alle Feyenoorders in mijn omgeving voor ogen haalt werden er toch wel relatief veel voor school opgehaald door een taxibusje. Dat is dan wel weer geheel anekdotisch.

Of Xavi.quote:Op maandag 8 april 2024 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
De geruchten die het kanaal overwaaien wijzen in de richting van Graham Potter.
Ik zou daar direct voor tekenen.

Lijkt me niet direct heel realistisch, zeker niet als je naast Europees grijptquote:Op maandag 8 april 2024 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
De geruchten die het kanaal overwaaien wijzen in de richting van Graham Potter.
Ik zou daar direct voor tekenen.

Jullie zijn altijd butthurt als ik middelmatige voetballers middelmatig noem. Begrijp er geen kut van.quote:Op maandag 8 april 2024 00:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat ik even beginnen met dat ik jou een enorm slechte verliezer vindt, je bent al de hele dag wild om je heen aan het slaan. Toch heb je gelijk dat iets zeggen over de vrouw van Van 't Schip van het niveau holbewoner is, helaas vind je dit niet alleen bij Feyenoordsupporters, maar stonden de Ajaxsupporters ook het ene kkwoord na de andere te roepen, waar Johnny bij stond.
Ik zie dat soort gasten graag verdwijnen uit het voetbal.

Vandaar dat ik er ook blind voor zou tekenen. Ik geloof er helemaal niets van. Zet mijn geld nog steeds op Pascal Jansen.quote:Op maandag 8 april 2024 00:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me niet direct heel realistisch, zeker niet als je naast Europees grijpt

Genoeg idioten bij Feyenoord, dat klopt, heb alleen altijd het idee dat ze bij Ajax denken dat ze niet dezelfde soort malloten hebben, jullie prestaties waren jarenlang beter, dan heb je minder gezeik. Die droeftoeters bij de bus lijken precies op al die sufkutten bij elke club.quote:Op maandag 8 april 2024 00:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd butthurt als ik middelmatige voetballers middelmatig noem. Begrijp er geen kut van.
Daarnaast denk ik dat al die netten om de tribunes, kan geen ander stadion opnoemen waar ze ook zo hangen, voor zichzelf spreken.
Daarbij heb ik jullie al gefeliciteerd met de overwinning.

Ik zei erbij dat het geheel anekdotisch was. Ik meen dat het bij iedere Europees duel van Ajax ook altijd raak was.quote:Op maandag 8 april 2024 00:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Genoeg idioten bij Feyenoord, dat klopt, heb alleen altijd het idee dat ze bij Ajax denken dat ze niet dezelfde soort malloten hebben, jullie prestaties waren jarenlang beter, dan heb je minder gezeik. Die droeftoeters bij de bus lijken precies op al die sufkutten bij elke club.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |