quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:19 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus dit kan niet
Dit wordt niets dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:19 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Me zal het worst wezen hoe hij typt, als we maar weer eens gaan voetballen in Nijmegen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:19 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Snel verwend, hebben voor NEC-begrippen gewoon een aantal hele goede jaren. Moet nog maar zien of het echt beter gaat met kamikazevoetbal, leuker wordt het wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dick Schreuder is een heel ander type trainer Rogier Meijer
Ondanks er kritiek is op Rogier Meijer heeft hij het bij NEC goed gedaan , misschien een jaartje te lang doorgegaan samen , vorig seizoen zat bijna alles mee, nu waren er meer tegenvallers en het gebrek aan een goede nummer 10 is duidelijk.
Iets aantrekkelijker om naar te kijken idd.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel verwend, hebben voor NEC-begrippen gewoon een aantal hele goede jaren. Moet nog maar zien of het echt beter gaat met kamikazevoetbal, leuker wordt het wel.
Op papier heeft Meijer het voor NEC begrippen vorig jaar prima gedaan. Zoals je aangeeft 'zat bijna alles mee', en dat kan je een trainer niet aanrekenen. Wat mij betreft hadden we vorig jaar een elftal wat beter had kunnen presteren als wat er uiteindelijk uitkwam. Vorig seizoen hebben we veel onnodige punten laten liggen, doordat je een voorsprong weggaf. Dit was vooral te danken aan het terugzakken bij een voorsprong. Dit laatste kan je Meijer wel aanrekenen. Ik ben er van overtuigd dat een betere/aanvallendere trainer vorig jaar met NEC op plek vijf had gestaan. Nu stonden we met lege handen en 'moeten' we trots zijn op een (voor NEC begrippen) goed seizoen.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dick Schreuder is een heel ander type trainer Rogier Meijer
Ondanks er kritiek is op Rogier Meijer heeft hij het bij NEC goed gedaan , misschien een jaartje te lang doorgegaan samen , vorig seizoen zat bijna alles mee, nu waren er meer tegenvallers en het gebrek aan een goede nummer 10 is duidelijk.
Dat dachten we vorig jaar wel maar nu gaat 't gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:42 schreef TyVole het volgende:
Niet verwacht dit. Netjes het seizoen afgesloten zo.
Weinig kans in de play-offs, maar dat dachten we in 2021 ook... Nou ja, donderdagavond weer een reden om bier te drinken.
Vorig seizoen zakte het na de bekerfinale ineen, nu zit het team in de winning mood met 3 overwinningen op rij waarvan er 2 in een uitwedstrijdquote:Op zondag 18 mei 2025 22:14 schreef Atlas18 het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar wel maar nu gaat 't gebeuren.
Ja klopt maar een was tegen *gniffel* Ajax.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig seizoen zakte het na de bekerfinale ineen, nu zit het team in de winning mood met 3 overwinningen op rij waarvan er 2 in een uitwedstrijd
Je kunt beter aan het eind van het seizoen in vorm zijn (mits geplaatst voor de play-offs), dan aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vorig seizoen zakte het na de bekerfinale ineen, nu zit het team in de winning mood met 3 overwinningen op rij waarvan er 2 in een uitwedstrijd
Dat is wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Je kunt beter aan het eind van het seizoen in vorm zijn (mits geplaatst voor de play-offs), dan aan het begin van het seizoen.
Had Verdonk vorig jaar niet bijgetekend? Als hij gaat krijg je er wel nog een mooi bedrag voor. Zelfde geldt voor Sano ook, dacht ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef BasNijmegen het volgende:
Verwacht niet dat Verdonk en Sano blijven.
Wat mij betreft een jaar te vroeg. Maar ik snap dat NEC een bod van 4+ miljoen niet kan afslaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC vangt 4,5 miljoen voor B/C-spits Shiogai.
Red Bull Salzburg lapt het.
Mwah, zoveel is er niet geïnvesteerd. Want alles wat tot nu toe nieuw is, was transfervrij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-loopt-miljoenen-mis
Oef volgens mij werd er al flink geïnvesteerd met het geld wat nu niet komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |