abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219977475
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 12:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Individuele kwaliteit en een elftal zijn twee verschillende dingen. De tweede kan het eerste vrij aardig camoufleren andersom veelal niet.

Denk dat vrijwel iedere speler bij Ajax individueel meer kwaliteit heeft dan wat er bij NEC loopt behalve verassend genoeg Sano. Bijzonder knap van Schreuder dat hij wat maakt van dat vreemdelingenlegioen.
Zowel Ajax als NEC hadden dit weekend vier Nederlanders in de basis staan.
Önal en Chery hebben dubbele nationaliteit, maar zijn in Nederland geboren.

Bij NEC waren vier van de vijf wisselspelers van Nederlandse nationaliteit. Bij Ajax slechts twee van de vier wisselspelers.

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC zal wel dom zijn om zijn beste speler naar de concurrent te laten gaan.
Hopelijk doen ze dit niet inderdaad. Dit seizoen zijn Ajax en NEC concurrenten van elkaar. Best bijzonder, aangezien Ajax in alles een grotere club is. Geeft ook wel aan wat een puinhoop het in Amsterdam is.

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 11:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En die denken dat te kunnen betalen
Hoor dat het bod 10 miljoen +Kaplan is
Denk niet dat NEC daar in mee gaat
Zeker niet als er ploegen uit de PL 20 miljoen of meer gaan bieden
Denk overigens niet dat NEC Sano kan houden tot de zomer
15M en halfjaar terug huren zou perfect zijn.
Ik geloof nooit dat we 20 of meer gaan krijgen.
Sano is goed, maar we blijven wel NEC.

Ben wel van mening dat NEC het contract van Sano moet openbreken om hem meer salaris te geven.
pi_219980223
twitter

Ik ben er bang voor.
pi_219980481
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[ x ]

Ik ben er bang voor.
Wat dan? Lijkt me een prachtige transfer voor NEC toch?
pi_219980510
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[ x ]

Ik ben er bang voor.
Denk niet dat NEC hiermee akkoord gaat
pi_219981180
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Wat dan? Lijkt me een prachtige transfer voor NEC toch?
Aan het eind van het seizoen wel. maar niet halverwege het seizoen waarbij je nog alles kunt winnen. De hype rondom Sano is er niet voor niets. Deze speler is zo goed, dat hij enorm bepalend is in ons team. Hij kan het verschil maken mbt een Europese ticket en of eventueel de beker. Hij is niet zomaar vervangbaar.

Op dit moment is Ajax een concurrent en die wil je niet beter maken.

De bedragen die genoemd en gevraagd worden zijn enorm voor een club als NEC en eigenlijk niet te weigeren. Maar die 15M krijg je komende zomer ook nog wel voor Sano. Mocht hij het WK gaan spelen, dan zeker. Daarnaast levert Europees voetbal ook geld op, wat je eventueel nog mis kan lopen als je de beste speler laat gaan.
pi_219981209
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:45 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Aan het eind van het seizoen wel. maar niet halverwege het seizoen waarbij je nog alles kunt winnen. De hype rondom Sano is er niet voor niets. Deze speler is zo goed, dat hij enorm bepalend is in ons team. Hij kan het verschil maken mbt een Europese ticket en of eventueel de beker. Hij is niet zomaar vervangbaar.

Op dit moment is Ajax een concurrent en die wil je niet beter maken.
Ik moet het nog allemaal zien. Ajax speelt het hard, denk dat NEC de hakken in het zand gaat zetten.

Beloof je aan Sano dat je in de zomer meewerkt, dat kan je rustig zeggen want er komen genoeg clubs langs. Dan weet Sano ook beter waar ie aan toe is, als ie naar Ajax gaat kan ie zomaar onder NEC eindigen. In de zomer kan je toch een veel betere keuze maken joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')