https://www.nu.nl/binnenl(...)-dader-gevlucht.htmlquote:Een 49-jarige blinde man is in Bussum mishandeld door een onbekende man. Het slachtoffer werd vrijdag uit het niets aangevallen en meerdere keren op zijn borst geslagen, maakt de politie zondag bekend.
Het slachtoffer moest door een dokter worden behandeld en heeft enkele gekneusde ribben overgehouden aan het voorval.
De man liep met zijn blindengeleidehond en blindenstok op de stoep van de Godelindestraat ter hoogte van basisschool de Hoeksteen. Rond 15.20 uur werd hij volkomen onverwacht aangevallen, aldus de politie. Na de mishandeling rende de dader hard weg.
De politie neemt de zaak hoog op en roept getuigen op zich te melden. Volgens het slachtoffer zou een onbekende vrouw bij hem in de buurt zijn geweest ten tijde van de mishandeling. De politie wil graag met haar in contact komen.
Toch geen buurt waar rondhangende kortlontiërs schering en inslag zijn.quote:de Godelindestraat ter hoogte van basisschool de Hoeksteen.
Ja daar kan je bij nu.nl wel vanuit gaan inmiddels.quote:Op zondag 7 april 2024 20:42 schreef flyguy het volgende:
Geen reactie mogelijkheid op nu.nl en geen signalement, dan is het weer duidelijk: het zijn weer die Finnen
In de "doet ie anders nooit"-reeks treft hij een royale keuze aan potentiele geleidehonden die staan te popelen om meppers, kinderen, straatventers en ander gespuis op gepaste afstand te houden.quote:Op zondag 7 april 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Moet je je eens indenken hoe die man vanaf nu over straat gaat. Wij zouden een volgende keer op straat tenminste nog om ons heen kunnen kijken om te zien of er eventueel gevaar dreigt. Een blind persoon zal vanaf dat moment continu in fight or flight mode zijn als hij over straat loopt
Alleen laffe allochtonen slaan blinden in elkaar.quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd uit het niets. Alsof hij niet racistische of grove taal kan hebben gebezigdMet zijn mond is niets mis toch? Of is hij omdat hij blind is bij voorbaat al onschuldig?
TRIAL BY MEDIA
De blinde hoek.quote:
Ik was intern in Zevenaar en ben daar alleen maar Nederlanders uit de reclassering tegen gekomen. Twee ervan probeerden me te shippen achter m'n computer. "Hoe post je ook alweer je wachtwoord op Marktplaats?"quote:Op maandag 8 april 2024 08:47 schreef Hahug13 het volgende:
De multiculturele samenleving is fantastisch en diversiteit is onze kracht.
Oke, leuke anekdote.quote:Op maandag 8 april 2024 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was intern in Zevenaar en ben daar alleen maar Nederlanders uit de reclassering tegen gekomen. Twee ervan probeerden me te shippen achter m'n computer. "Hoe post je ook alweer je wachtwoord op Marktplaats?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |