3 van de laatste 4 verloren en nog steeds bovenaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 28:
[ afbeelding ]
Voorlopige stand na speelronde 28:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 van de laatste 4 verloren en nog steeds bovenaan
Die W is voorlopig voor de Giro of niet?
Dit is een hele solide overwinningquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 28:
[ afbeelding ]
Voorlopige stand na speelronde 28:
[ afbeelding ]
Dat is wel pech hebben inderdaad. Ik heb 5 renners die goed gescoord hebben deze Giro, inclusief waarschijnlijk een goed eindklassement. Dat zie je niet zo vaak bij een grote ronde.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:48 schreef Faraday01 het volgende:
360 punten tot nu toe in de Sjiero en ik ga kansloos verliezen van Chiappucci
Vertel mij wat, verhouding is compleet scheef dankzij die vele crashes en uitvallers de laatste maanden (Woods, Traeen, Jonas nog niet eens zeker voor TDF). Dankzij Pogey is het nog heel wat in ronde 27, maar puntloos in 28 en in 29 was het nota bene die maffe Einhorn die punten schraapte. Niet gered helaas maar goed, we doen het er maar meequote:Op maandag 20 mei 2024 09:48 schreef Steven184 het volgende:
@:sabata uitermate gelukkig met een punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand na speelronde 29:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |