Gaudu bleek toch best aardige benen te hebben nog, dus gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast een gratis overwinning voor jou daar mijn team totaal uit vorm is.
Ja jij hebt wel echt pech.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gaudu bleek toch best aardige benen te hebben nog, dus gefeliciteerd!
Petitie om volgend jaar 2.2 koersen ook mee te laten tellen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast een gratis overwinning voor jou daar mijn team totaal uit vorm is.
EENS.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Petitie om volgend jaar 2.2 koersen ook mee te laten tellen?
In de Amstel Bagioli, Wright en Engelhardt, in de Doubs Ferron, en in de Waalse Pijl Bagioli en Ferron.quote:Op zondag 14 april 2024 09:15 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob
Wie breng jij mee deze ronde?
Pidders levert.quote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de Amstel Bagioli, Wright en Engelhardt, in de Doubs Ferron, en in de Waalse Pijl Bagioli en Ferron.
Allemaal compleet uit vorm.
Lekker aan het knechtenquote:Op zondag 14 april 2024 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen wat er met Bagioli aan de hand is
Jij mag met deze uitslag wel met laptops gooienquote:Op woensdag 17 april 2024 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Skjelmose onder andere voor dit 3-luik gehaald, voeren ze hem vandaag als een ijspegel afAltijd tegen mij.
Ja ach, het zal eens mee zittenquote:Op woensdag 17 april 2024 23:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij mag met deze uitslag wel met laptops gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |