quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Zoon_John het volgende:
Europarcs waardeloze vakantiebestemming.
Ik ga NU boeken!quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Oriente het volgende:
De vrouwen van amateurclub WV-HEDW uit Watergraafsmeer hebben een verweerschrift naar de KNVB gestuurd, nadat de voetbalbond heeft besloten dat een non-binaire speler niet in de ploeg mag voetballen. De speelsters scharen zich massaal achter de non-binaire keeper Jays.
woked
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.quote:Op maandag 8 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.
Daar denk ik nog even over na.quote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef GGMM het volgende:
Ga je binnenkort ook je voornaamwoorden in je onderschrift zetten?
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Klein verschilletje.quote:Her total weight lifted in squat, bench and deadlift resulted in a final score of 597.5 kilograms, which was over 200 kilograms more than her closest opponent, SuJan Gill, who finished at 387.5 kilograms.
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.
[..]
Klein verschilletje.
Oh, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.
Dat is het punt, je moet een grens trekken, dat het een keeper/keepster in een onderafdeling is moet niet uitmaken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |