Die schiet er hoogstens 15 in bij Middlesbrough.quote:Op zondag 7 april 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima assist. Met een omhaal zelfs
Dan ben je een hele grote
Ook al gehyped in je drie hersencellen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die jongen werd toen zo gehyped omdat ie over 40 meter de bal op iemand zijn stropdas zou kunnen leggen… Maar goed dat hij wél gratis kwam
dat zijn er 2 meer dan jijquote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al gehyped in je drie hersencellen.
Ja, net als je moeder.quote:Op zondag 7 april 2024 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook al gehyped in je drie hersencellen.
In pakweg 25 jaar best wel wat vernederingen in de klassieker meegemaakt maar zo erg zelfs nog nooit, ook wel bijzonder.quote:Op zondag 7 april 2024 19:55 schreef Elan het volgende:
Jammer dat het bij 6-0 gebleven is.
Dit Ajax speelde nog armoediger dan dan Feyenoord met Lex Immers en consorten.
Dit vind ik niet zo gekke gokquote:
Het is maar goed dat die incel geen vriendin heeft want die zou hij finaal in elkaar stampen na een dag als vandaag, om zijn frustraties af te kunnen reagerenquote:
1 schot op het doelquote:Op zondag 7 april 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In pakweg 25 jaar best wel wat vernederingen in de klassieker meegemaakt maar zo erg zelfs nog nooit, ook wel bijzonder.
kost gelukkig maar 2 miljoen per jaar, dat is nog geen halve Henderson.quote:Op zondag 7 april 2024 19:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die jongen werd toen zo gehyped omdat ie over 40 meter de bal op iemand zijn stropdas zou kunnen leggen… Maar goed dat hij wél gratis kwam
Maar in de voorbereiding liet hij zich nog zo gelden, tegen amateurs en in wedstrijden om de kat zijn kut…quote:Op zondag 7 april 2024 19:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kost gelukkig maar 2 miljoen per jaar, dat is. Of geen halve Henderson.
Haha als je toch door klaas gesteund moet worden ben je wel echt het lulletje hoorquote:Op zondag 7 april 2024 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die incel geen vriendin heeft want die zou hij finaal in elkaar stampen na een dag als vandaag, om zijn frustraties af te kunnen reageren
Als je nu nog durft te beweren dat Ajax goede spelers heeft ben je wel echt een mongooltje hoorquote:Op zondag 7 april 2024 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha als je toch door klaas gesteund moet worden ben je wel echt het lulletje hoor.
1 van de weinige teringdebielen hier ben jijquote:Op zondag 7 april 2024 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te beweren dat Ajax goede spelers heeft ben je wel echt een mongooltje hoor
Waar beweer ik dat danquote:Op zondag 7 april 2024 20:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je nu nog durft te beweren dat Ajax goede spelers heeft ben je wel echt een mongooltje hoor
boeit verder niemand behalve @klaasweetallesquote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
het seizoen kan nog dramatische worden als de 5e plek niet gehaald gaat worden
het kan nog erger worden als er geen europees voetbal gehaald gaat worden
Je persoonlijke aanvallen komen voort uit frustratie. Ieder weldenkend mens wist van tevoren al dat Feyenoord dit zou winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat dan.
Zoveel verzinsels, wat een clown.
Ziedend meisje gespot!quote:Op zondag 7 april 2024 20:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 van de weinige teringdebielen hier ben jij
Ja allemaal leuk maar waar beweerde ik nou iets over goede spelers? Eén verzinsel tegelijk hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je persoonlijke aanvallen komen voort uit frustratie. Ieder weldenkend mens wist van tevoren al dat Feyenoord dit zou winnen.
Alleen kostte ik geen 32 miljoen en presteer ik welquote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
Klapmongeaul slaat wild om zich heen.
Net als Bergwijn.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
boeit verder niemand behalve @:klaasweetalles
quote:Deze zes negatieve Ajax-records zijn verbroken tijdens De Klassieker
Door de redactie
7 apr 2024,
Het horrorseizoen van Ajax duurt nog even voort. Na de slechtste start in de clubhistorie, de laatste plek, de uitschakeling door Hercules in de beker en het hoogste aantal tegengoals (alle competities) ooit kwamen er op bezoek bij Feyenoord maar liefst zes negatieve clubrecords bij.
Grootste nederlaag ooit
Meerdere keren in de clubhistorie verloor Ajax met vijf doelpunten verschil. De 6-0 van Igor Paixão zorgde voor een unicum. Het zorgde voor de grootste nederlaag ooit voor de Amsterdammers sinds de invoering van het betaald voetbal in 1956.
Het is de tweede keer in korte tijd dat ‘de grootste nederlaag ooit’ en ‘Ajax’ in een adem genoemd werden. Vorig seizoen verloor het thuis met 6-1 van Napoli, wat een evenaring was van het clubrecord. De andere twee keer was Feyenoord óók verantwoordelijk. In 1964 verloren de Amsterdammers namelijk met 9-4 van de Rotterdammers, die vier jaar daarvoor met 6-1 te sterk waren.
Geen enkele keer kunnen juichen
Na de 0-4 nederlaag in de Johan Cruijff ArenA kon er opnieuw niet gejuicht worden door Ajax in De Kuip. Het ontluisterende verlies - met maar liefst 6 tegen 0 - betekende ook dat de recordkampioen doelpuntloos bleef in één seizoen tegen Feyenoord. Dat gebeurde nog nooit voor Ajax in de Eredivisie.
10, 10, 10
In het rijtje van grootste nederlagen van Ajax ooit staat Feyenoord drie keer. In een ander negatief clubrecord geldt dat ook. De ‘eeuwige rivaal’ presteerde het namelijk om voor de derde keer tien goals te maken in één seizoen tegen Ajax. Dat lukte dus dit seizoen, maar ook al in de seizoenen 1960/61 en 1964/65.
Geen schijn van ‘kans’
Dat het eenrichtingsverkeer was, was wel duidelijk. In het slot van de wedstrijd kwam Ajax via Julian Rijkhoff nog wel tot één doelpoging. Daarmee is de ondergrens flink naar beneden gezakt. Sinds dat statistiekenbureau Opta de data voor de Eredivisie volledig analyseert (2010/11), waren vijf schoten in één wedstrijd het minste.
Open huis achterin
Aan de andere kant was het een heel stuk drukker. Gerónimo Rulli zag de opponent maar liefst dertig keer schieten. Een record. Sinds 2010/11 kwam het niet voor dat Ajax zó veel schoten incasseerde in een Eredivisiewedstrijd.
Rulli voorkwam veel erger
Van de dertig geïncasseerde schoten ging de helft tussen de palen. De Argentijnse doelman kon negen keer een doelpunt voorkomen, buiten de zes tegengoals die hij moest slikken. Het gebeurde sinds 2010/11 nooit dat Ajax vijftien schoten op doel te verwerken kreeg.
Als je dit al weken van tevoren aan had zien komen had je niet zo’n kort lontje gehad en constant op de man gespeeld.quote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk maar waar beweerde ik nou iets over goede spelers? Eén verzinsel tegelijk hoor.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:16 schreef Wotte het volgende:
Mijn hypothese is dat veelal een gebrek aan nuance correleert met de mate van zwakbegaafdheid.
Ja, klopt.quote:Op zondag 7 april 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
Overigens kunnen ze nog steeds lullen wat ze willen maar Kaplan, Hato, Mannsverk, Godts, Hlynsson en Taylor sit echt nog wel rek in.
Blijft jammer van dat ene schotje though…quote:Geen schijn van ‘kans’
Dat het eenrichtingsverkeer was, was wel duidelijk. In het slot van de wedstrijd kwam Ajax via Julian Rijkhoff nog wel tot één doelpoging. Daarmee is de ondergrens flink naar beneden gezakt. Sinds dat statistiekenbureau Opta de data voor de Eredivisie volledig analyseert (2010/11), waren vijf schoten in één wedstrijd het minste
Ja nog steeds allemaal leuk, maar zoals ik al zei één verzinsel tegelijk. Waar beweerde ik nou iets over al dan niet goede spelers bij Ajax? Of zit je gewoon vast in je waanideeën? Want dan is het eigenlijk gewoon een beetje zielig en zal ik je wel met rust latenquote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je dit al weken van tevoren aan had zien komen had je niet zo’n kort lontje gehad en constant op de man gespeeld.
Nergens voor nodig ook. Feyenoord gaf toen zelfs een corner weg, woedend was ik.quote:Op zondag 7 april 2024 20:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft jammer van dat ene schotje though…
Ik heb ook het vermoeden dat zwakbegaafdheid vaker voorkomt onder Feyenoord fans dan elders. Heeft iemand ooit eens de moeite genomen om dat uit te zoeken?quote:Op zondag 7 april 2024 20:15 schreef De_Pel het volgende:
Verwijzingen naar de vrouw van Van het Schip zijn overigens wel intens, gênant droevig. zeg maar net zo intens gênant droevig als de wedstrijd van vanmiddag.
Heb je verder wel een leuke dag gehad?quote:Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat zwakbegaafdheid vaker voorkomt onder Feyenoord fans dan elders. Heeft iemand ooit eens de moeite genomen om dat uit te zoeken?
Als ik alle Feyenoorders in mijn omgeving voor ogen haalt werden er toch wel relatief veel voor school opgehaald door een taxibusje. Dat is dan wel weer geheel anekdotisch.
Veelal zijn voetballers pas rond hun zevenentwintigste in hun prime en daarvoor oefenen ze nog een tijdje. Vrij aannemelijk dat ze nog beter worden.quote:
we hebben vanmiddag naar een iets historische gekekenquote:Grootste nederlaag ooit
Meerdere keren in de clubhistorie verloor Ajax met vijf doelpunten verschil. De 6-0 van Igor Paixão zorgde voor een unicum. Het zorgde voor de grootste nederlaag ooit voor de Amsterdammers sinds de invoering van het betaald voetbal in 1956.
Toen gooiden de eigen supporters de handdoek in de ringquote:Op zondag 7 april 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben vanmiddag naar een iets historische gekeken
in de arena had je makkelijk naar 6-0 of meer kunnen voetballen toen was feyenoord nog veel beter vond ik...
Erg knap van je dat je vier uur na de wedstrijd al hebt gevonden dat het een historische wedstrijd was, ga zo door.quote:Op zondag 7 april 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben vanmiddag naar een iets historische gekeken
in de arena had je makkelijk naar 6-0 of meer kunnen voetballen toen was feyenoord nog veel beter vond ik...
Ja prima. Lekker weer. Jij? Paar drankjes gedaan. Beetje gekankerd op het clubje.quote:
Als je weet dat ze slecht zijn, waarom kom je dan nog steeds wekelijks je frustraties op mij af reageren?quote:Op zondag 7 april 2024 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nog steeds allemaal leuk, maar zoals ik al zei één verzinsel tegelijk. Waar beweerde ik nou iets over al dan niet goede spelers bij Ajax? Of zit je gewoon vast in je waanideeën? Want dan is het eigenlijk gewoon een beetje zielig en zal ik je wel met rust laten
Overigens echt onbestaanbaar dat de VAR daar niet ingreep. Rico Verhoeven is jaloers op zo’n hoek.quote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
Klapmongeaul slaat wild om zich heen.
Net als Bergwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |