Natrappen/slaan is al jaren geen rood meer.quote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik neem aan dat de club nog disciplinaire maatregelen tegen Bergwijn gaat treffen? Wat een ongelooflijke randdebiel.
met wat heb jij zitten kijken vriendquote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was een vrij matige pot maar toch genoeg aanknopingspunten wmb. Alles viel goed voor Feyenoord en ze scoren net op het juiste moment.
Je bent echt totaal van de pot gerukt als je hier geen rood voor geeft. Donkerrood met een nog donkerroder randje.quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Natrappen/slaan is al jaren geen rood meer.
Probeer je niet zo op te winden, daar heb je alleen jezelf mee
Ohquote:Op zondag 7 april 2024 18:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent echt totaal van de pot gerukt als je hier geen rood voor geeft. Donkerrood met een nog donkerroder randje.
Scoren op de momenten die niet juist zijn is altijd een dingetje geweest. Zoals na het fluitsignaal, bij zwaar buitenspel of voor de wedstrijd.quote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was een vrij matige pot maar toch genoeg aanknopingspunten wmb. Alles viel goed voor Feyenoord en ze scoren net op het juiste moment.
je moet beter quoten jijquote:
70 UURO EN JE LOOPT GEWOON VOOR LUL 2.0quote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik lees dat de bus wordt opgewacht. Hopelijk levert dat mooie beelden op
Dat wist ik alquote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Jij als feyenoord supporter zou toch moeten weten hoe dat is.quote:Op zondag 7 april 2024 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Jij ook.quote:Op zondag 7 april 2024 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij als feyenoord supporter zou toch moeten weten hoe dat is.
Dat is dan die jongen die zogenaamd zo gelovig isquote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik neem aan dat de club nog disciplinaire maatregelen tegen Bergwijn gaat treffen? Wat een ongelooflijke randdebiel.
Viesdoorgedraaidmad zijn omdat anderen een spelletje verliezenquote:
Het kutste seizoen sinds mensenheugenis en dan nog boven FC Utrecht staanquote:
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar…. Rijkhoff is toch de nieuwe Bergkamp die Brobbey straks gaat vervangen als hij naar Real Madrid vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |