volgens mij is dat inmiddels 18 jarige knulletje de best betaalde speler van ajax en van Nederland? Hij had laatst zijn contract verlengd om te voorkomen dat de europese top hem zou kapen....quote:Op zondag 7 april 2024 21:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja je vind dat 17 jarige knulletje, die de meest incapabele verdediging van de eredivisie moet leiden, meer tegenvallen, en minder zijn geld waard, dan de plakplaatjesaanvoerder van 32 miljoen, die met een salaris van 5 miljoen de best betaalde speler van Nederland is??
Opmerkelijk.
Steijn is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima trainer, maar geschikt voor ten hoogste de subtop, een topclub in een extreem moeilijke situatie was er alleen veel teveel aan, zeker omdat hij dat persoonlijkheidstechnisch ook niet kon dragen. In het verleden heeft hij het overal waar hij trainde prima gedaan en zijn elftallen stonden altijd wel goed. Het is echt niet zo dat hij thuishoort bij een zesde klasse zaterdag reserveteam en dat iedere eredivisietrainer beter is dan Steijn.quote:Op zondag 7 april 2024 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn die de lange bal geen taboe meer wilde maken en voortdurend op journalisten afgeeft als de vragen inhoudelijk iets moeilijker worden, natuurlijk is dat geen goede trainer.
Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien. Net even de samenvatting bekeken en ik denk dat de cijfers wat aan de hoge kant zijn uitgevallen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kunnen we ons hier in vinden jongons?
Als ik het zo lees was de wissel voor Gaaei weer bedoeld als een soort verkapte publiekswissel
MOTM genot.
Aanvoerder Bergwijn probeert met zowel z’n belabberde spel als z’n poging tot een donkerrode kaart het einde van het seizoen vast wat te bespoedigen.
Gaf tot drie keer toe bijna een goal weg door matige spelhervattingen, waarvan er één wel heel kolderiek wasquote:Op zondag 7 april 2024 21:09 schreef Wotte het volgende:
Rulli blijkt toch iedere cent waard geweest. Eigenhandig dubbele cijfers voorkomen. Standbeeld.
Heeft vandaag toch maar 40% van de schoten op doel doorgelaten. Knap hoor.quote:Op zondag 7 april 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaf tot drie keer toe bijna een goal weg door matige spelhervattingen, waarvan er één wel heel kolderiek was
Maar inderdaad, hij voorkwam nog wel iets.
Een reddingspercentage van 60% is voor een keeper van Ajax gewoon heel knap.quote:Op zondag 7 april 2024 21:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft vandaag toch maar 40% van de schoten op doel doorgelaten. Knap hoor.
Kralingen wordt ook gepopt tegenwoordigquote:Op zondag 7 april 2024 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Tevens niet in kralingen wonen lol alleen de plebs wonen op zuid
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 7 april 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Een reddingspercentage van 60% is voor een keeper van Ajax gewoon heel knap.
Heftig wel.quote:Ajax-trainer John van 't Schip ging kort in gesprek met de groep. Vervolgens klonk applaus, kon de bus zijn weg vervolgen en vertrokken de supporters.
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 21:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
+1 scherp.Toch kan hij een belangrijke rol hebben in de opbouw van een nieuw Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet ie wel spelers om zich heen hebben die de bal wel naar dezelfde kleur kunnen spelen. En zich niet te goed voelen om iets te leren van een medespeler.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
Ook nog nooit nee.quote:Op zondag 7 april 2024 20:21 schreef Caland het volgende:
Geloof dat ik nog nooit 100% heb gezien
Jij, @:pietjepuk2000
Ik zie twee mensen waarvan ik vermoed dat ze geen zinnige vraag kunnen stellen en eentje waar geen zinnig antwoord uitkomt dus het zal wel een soort Ionesco-achtige dialoog zijn geworden.quote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds gek dat we dit normaal zijn gaan vinden
Ik dacht dat jij om 10 uur naar bed moestquote:Op zondag 7 april 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
straks om 22.15 uur studio voetbal
wordt genieten met vd vaart hahahah
denken moet je overlaten aan mensen die dat kunnenquote:
Sooooooquote:Op zondag 7 april 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
denken moet je overlaten aan mensen die dat kunnen
Ach dagelijkse steekpartijen en opgeblazen deuren vinden we tegenwoordig ook normaal.quote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds gek dat we dit normaal zijn gaan vinden
ze gaan in het almere stadion spelen las ik hierquote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef trein2000 het volgende:
Wordt het olympisch stadion al in gereedheid gemaakt voor de play-offs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |