abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213126181
From the horse's mouth:

twitter

Klaver:"De vrienden Wilders hebben allemaal banden met het Kremlin. Als je ziet welke propaganda hij uitspreekt, dat zijn zinnen die rechtstreeks afkomstig zijn uit deze propagandamachine".

Bron: WNL op Zondag

Dus in feite hangt een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking (2,5 miljoen kiesgerechtigden) de Kremlin propaganda aan?
  zondag 7 april 2024 @ 16:09:57 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213126338
Je hoeft niet voor elke tweet die je ziet een topic te openen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213126345
Heeft Klaver een bewijzen hiervan of lul hij gewoon uit de duim.

Het is nogal gevaarlijke aannames van hem. Laat de volk zelf beslissen wat ze hiervan vinden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 7 april 2024 @ 16:12:02 #4
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213126373
quote:
81s.gif Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef Starhopper het volgende:
Je hoeft niet voor elke tweet die je ziet een topic te openen :')
Zulke zware beschuldigingen zonder bewijzen is op zijn minst oncollegiaal te noemen. Ik noem het ronduit kwaadaardige laster tot hij bewijst wat hij beweert.

Dus ja dit is wel een topic waard, het is een walgelijke poging tot karaktermoord, nota bene, en ironisch genoeg, door een verbijsterend karakterloze dweil.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 7 april 2024 @ 16:16:27 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213126495
Oke dan verwacht ik hiervoor wel een stevige onderbouwing anders is die niet veel beter dan een Baudet of Denk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213126647
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Zulke zware beschuldigingen zonder bewijzen is op zijn minst oncollegiaal te noemen. Ik noem het ronduit kwaadaardige laster tot hij bewijst wat hij beweert.

Dus ja dit is wel een topic waard, het is een walgelijke poging tot karaktermoord, nota bene, en ironisch genoeg, door een verbijsterend karakterloze dweil.
twitter

En dit was al ruim na de politieke moorden, zijn vuile oorlogen en alle andere walgelijke dingen. Het was zelfs nadat ze een vliegtuig vol Nederlanders uit de lucht hadden geschoten en de Nederlandse lijken in stukjes in een weiland lagen.

Maar oh wee als je hem een vriendje van Poetin noemt. Dat is kwalijke laster natuurlijk! Met zijn vriendschapsspeld :')
pi_213126701
https://nos.nl/l/2514536

quote:
De PVV maakt deel uit van Identiteit en Democratie, met het Franse Rassemblement National (voorheen Front National) en het Duitse Alternative für Deutschland (AfD).
Alliantie van Poetinpijpers
  zondag 7 april 2024 @ 16:48:38 #8
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 7 april 2024 @ 16:57:46 #10
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213127236
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 16:24 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
[ x ]
En dit was al ruim na de politieke moorden, zijn vuile oorlogen en alle andere walgelijke dingen. Het was zelfs nadat ze een vliegtuig vol Nederlanders uit de lucht hadden geschoten en de Nederlandse lijken in stukjes in een weiland lagen.

Maar oh wee als je hem een vriendje van Poetin noemt. Dat is kwalijke laster natuurlijk! Met zijn vriendschapsspeld :')
Joh hou toch op, onze Oosterburen lachten smakelijk om de waarschuwingen om niet te afhankelijk te worden van de Russen. MH17, hoe gruwelijk ook, was geen enkel probleem met betrekking tot de Nederlandse afhankelijkheid van Rusland. We gingen vrolijk door met het uitbouwen van onze afhankelijkheid, en dat was niet Wilders.

En jij loopt te janken over een speldje?

:')

De tering, dom links op zijn scherpst
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213127257
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
Heeft Klaver een bewijzen hiervan of lul hij gewoon uit de duim.

De vraag stellen is hem beantwoorden..
  Forum Admin zondag 7 april 2024 @ 17:14:08 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213127464
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')