SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij bent een soort wandelende transfermarkt website? Dat je zo ff 250 verdedigers in Europa kan rangschikken. Dat zou ik sowieso wel knap vinden onafhankelijk van de volgorde
Maar jongens kom op. Hancko naar de Europese top. Ik snap de euforie maar nu heb je gesnoven.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wotte doet net als Ajax heel erg zijn best maar er lukt echt helemaal niks.
Begin je met Hato en Kaplan?quote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.
Geen probleem.
Nee joh, niet eens nodig.quote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin je met Hato en Kaplan?
Hij bleef wel lekker rustig toen die kaplan hem probeerde uit te dagenquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef CR7 het volgende:
Gimenez moet zijn vorm weer krijgen maar als je ziet hoe blind onze buitenspelers altijd zijn. Nieuwkoop en Minteh konden gewoon afspelen. Van die lekkere intikkers zoals De Jong gisteren ook kreeg die krijgt hij helaas zelden.
Geertruida is een klasse minder.quote:Op zondag 7 april 2024 15:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste is eenvoudig Geertruida. Maar je houdt van mij een lijst te goed. 250 verdedigers die beter dan Hancko zijn.
Geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |