abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213124530
America Solar Eclipse Warning

- frequently top up your gas tanks
- charge your electric car
- have a preparedness kit
- items like paper maps, snacks, drinks & a cellphone chargers
- have a communications plan
- know where to take shelter if there’s an event
- having these conversations ahead of time is important

twitter

Ambtenaren in Essex County, New York hebben woensdag de noodtoestand uitgeroepen die loopt van 6 tot 10 april, volgens NBC-filiaal WPTZ , om zich voor te bereiden op de verwachte toestroom van toeristen en mogelijke verstoringen van de mobiele dienstverlening – een soortgelijke verklaring werd afgelegd in de staat Oswego County. , meldt WSYR .

Een handvol provincies en steden in Texas heeft soortgelijke verklaringen afgegeven, waarin zij het toenemende verkeer aanhalen en zich voorbereiden op mogelijke noodsituaties. Volgens de organisatie voor het volgen van eclips Great American Eclipse zou de staat een toestroom van meer dan een miljoen bezoekers kunnen krijgen.

De gouverneur van Indiana, Eric Holcomb, heeft op 26 maart de noodtoestand uitgeroepen , van kracht tot 23.59 uur op 9 april, ter voorbereiding op een toename van het aantal bezoekers die de noodhulpmaatregelen zou kunnen bemoeilijken.

Holcomb's uitvoeringsbesluit citeerde het lidmaatschap van de staat in het Emergency Management Assistance Compact , een nationaal wederzijds hulpprogramma waarmee staten een beroep kunnen doen op anderen voor hulp of middelen wanneer een gouverneur de noodtoestand uitvaardigt.

Uitroepen van de noodtoestand kunnen aanleiding geven tot verschillende mogelijke vormen van hulp van de Federal Emergency Management Agency , waaronder individuele hulp voor kleine bedrijven en huishoudens, maar ook publieke hulpprogramma's voor wegennetwerken, openbare voorzieningen en andere noodbeschermingsmaatregelen.

Op provinciaal en stedelijk niveau stellen dergelijke verklaringen lokale functionarissen in staat hulp te krijgen van staatsagentschappen voor noodbeheer, maar lokale en deelstaatregeringen kunnen indien nodig rechtstreeks om hulp vragen aan de federale overheid, inclusief het vragen aan de president om een ​​grote ramp uit te roepen, aldus FEMA .

WAAR U OP MOET LETTEN
Ambtenaren in Riverside, Ohio zullen naar verwachting donderdagavond stemmen over een mogelijke noodtoestand, aldus Dayton Daily News . De maatregel, die naar verwachting zal worden aangenomen, zou lopen van vrijdag tot middernacht op 12 april, terwijl het gebied zich voorbereidt op verkeersopstoppingen.

RAAKLIJN
De Canadese Niagara-regio heeft op 29 maart ook preventief de noodtoestand uitgeroepen, omdat functionarissen in Niagara Falls, Ontario hebben gezegd dat ze tot een miljoen toeristen verwachten voor het evenement.

https://www.forbes.com/si(...)-us/?sh=14d7fdb01fb8

De solar eclipse zal 4 minuten duren.
pi_213124586
idiocary bestaat echt.. Dat had ik niet verwacht in die land. Ik dacht dat alleen in Afrika voorkomt. Niet dus.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_213124961
Hier wordt het elke dag donker en weer licht. Doodeng natuurlijk, ik heb al geprobeerd om dieren te offeren en een dansje te doen om het te laten stoppen, maar niets helpt. Help!
pi_213125019
quote:
9s.gif Op zondag 7 april 2024 15:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hier wordt het elke dag donker en weer licht. Doodeng natuurlijk, ik heb al geprobeerd om dieren te offeren en een dansje te doen om het te laten stoppen, maar niets helpt. Help!
Het probleem is niet dat het donker wordt, maar dat er miljoenen mensen reizen naar plaatsjes waar een paar duizend mensen wonen. Dat is een uitdaging voor de infrastructuur en zaken als de politie en gezondheidszorg die daar per gemeente geregeld worden .
  zondag 7 april 2024 @ 15:16:02 #6
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_213125023
quote:
Ja maar een eclipse resulteert eigenlijk in een extra dag en daarmee weer extra school shootings.
pi_213130230
Amerikanen :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_213133326
Wat lopen er hier veel debielen achter een TS aan zonder zelf even te lezen waar het nu eigenlijk om gaat.

De waarschuwing heeft niets te doen met de eclips, maar op de toestroom van enorme hoeveelheden toeristen die daar naar komen kijken. En dat is logisch, gelet op het aantal inwoners in relatie tot de hoeveelheid toeristen.
pi_213133755
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 14:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
idiocary bestaat echt.. Dat had ik niet verwacht in die land. Ik dacht dat alleen in Afrika voorkomt. Niet dus.
Of je leest het gewoon.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213133786
Suggestief topic deel nummer 123893241893249023190 van Za.
  maandag 8 april 2024 @ 09:04:17 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213133814
Users die live willen kijken en kletsen over de eclipse kunnen hier terecht: WKN / Totale zonsverduistering Noord-Amerika 08-04-2024

:)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2024 @ 13:16:29 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_213136474
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 07:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat lopen er hier veel debielen achter een TS aan zonder zelf even te lezen waar het nu eigenlijk om gaat.

De waarschuwing heeft niets te doen met de eclips, maar op de toestroom van enorme hoeveelheden toeristen die daar naar komen kijken. En dat is logisch, gelet op het aantal inwoners in relatie tot de hoeveelheid toeristen.
Precies. Net nog de burgemeester aan het woord. verder . Was het hier 25 jaar geleden ook een absurde hype.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 april 2024 @ 13:41:53 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213136659
quote:
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213136829
quote:
Heb je je al laten vaccineren?
  maandag 8 april 2024 @ 14:37:56 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213137085
Lees ook over conspiracies over CERN en de eclipse :') Terwijl er rustig al 35 zijn geweest terwijl Cern actief is.

Laat het maar weer aan de amerikanen over om te doen alsof alles om hen draait
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213141134
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:57:04 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213153396
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')