Nee, ik zeg netjes dat je niet je zin kan opdringen aan mensen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmms. ik vind het heel ver gaan hoor wat je nu zegt?
eigen zeg je van hou je bek maar want niemand geeft er wat om, ok voor de gene die hier grote bek hebben dus. Maar ik geef zo alsnog t linkje want zie wel wei mee kijkt.
definieer opdringen in deze dan?quote:Op zondag 7 april 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik zeg netjes dat je niet je zin kan opdringen aan mensen.
Als ze niet willen willen ze niet, waarom dan door blijven gaan?
Die grote bekken laat ik aan @:SwJ over
Dat je geen nee wil horen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
definieer opdringen in deze dan?
hahaha ene weet je bent blauw ook maar niet voor deze, dus ok.
Ja even eten en dab misschien nog even slapenquote:Op zondag 7 april 2024 09:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of even slapen en dan koffie.
Ik neem nog een bakkie.
Wat mij betreft mag je me haten.quote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef kree het volgende:
ik zweer het je als ik hier een ban voor krijg dan ga ik jullie allen nog lang haten.. hahahaha
Goh, wat een grrrristelijke gedachte.quote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef kree het volgende:
ik zweer het je als ik hier een ban voor krijg dan ga ik jullie allen nog lang haten.. hahahaha
ik zeg post zo ff linkje en wie wil kijkt maar ff????quote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat je geen nee wil horen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ik probeer het nog één keertjequote:Op zondag 7 april 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
definieer opdringen in deze dan?
hahaha ene weet je bent blauw ook maar niet voor deze, dus ok.
Je blijft er over doorzeiken. Dat is een beetje het punt.quote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg post zo ff linkje en wie wil kijkt maar ff????
wie niet doet niet. echt onwijs opdringend ja?????
Dram dram dramquote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik probeer het nog één keertje
Je blijft door gaan dat mensen moeten kijken ook al zeggen ze dat ze niet willen.
Worden boos en zeggen stop er mee en jij komt met een antwoord dat ze het toch nog even moeten proberen en dan hier hun mening maar moeten geven
Maar dit is wel het laatste wat ik er over zeg nu![]()
En nu zet ik er een
Dit dusquote:Op zondag 7 april 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
Wakker worden Amyquote:
juist ik maak er geen drama van, jullie wel, maar damn zeg wist niet dat ik zo'n chaos zou maken......?quote:Op zondag 7 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we er niet meer op reageren
Lekker een bakkie koffie er bij pakken en genieten van de rust om ons heen
Dan mag je je nog een keertje omdraaien omdat het zondag isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |