En zie hier de reden waarom ik zo’n teringhekel aan die kutreligieuzen heb. Flikker op met je bekeringsdrang.quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef kree het volgende:
ik vind jullie moeten ff meekijken zo allemaal met de live stream........
Ja en nu niet, daar moet je ook genoegen mee nemenquote:Op zondag 7 april 2024 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
dat mag maar happy wilde het graag zien vorige week?
Ook een hele goede morgen Knetterquote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom ik zo’n teringhekel aan die kutreligieuzen heb. Flikker op met je bekeringsdrang.
Even opnieuw uit bed stappen ?quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom ik zo’n teringhekel aan die kutreligieuzen heb. Flikker op met je bekeringsdrang.
nou kijk het eens en dan mag je hier reageren, vraag wel doe het niet op die stream want dat is beetje lullig.quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tering, je bent echt iemand die probeert te bekeren. Heb ervaring met religie en ik ben er klaar mee en dit lijkt echt wel op obsessie tot bekerenquote:Op zondag 7 april 2024 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou kijk het eens en dan mag je hier reageren, vraag wel doe het niet op die stream want dat is beetje lullig.
verouw ik jullie op wel dan?
Hou er dan over op, op deze manier dwing je wel mensenquote:Op zondag 7 april 2024 09:29 schreef kree het volgende:
nee? hahahaha je kunt er neit verder van zitten, maar als je ff tijd hebt kijk dan even, ik dwing niemand he?
En dan er met het goede been weer uit komenquote:
Tas pakkenquote:Op zondag 7 april 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan er met het goede been weer uit komen![]()
Waar is Justin dan? Ligt die nog op een oor?
Hmmms. ik vind het heel ver gaan hoor wat je nu zegt?quote:Op zondag 7 april 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou er dan over op, op deze manier dwing je wel mensen
Het merendeel zegt dat ze niet willen, worden zelfs b oos omdat je door blijft gaan. En dan nog zeg je kijk dan en geef dan aan reactie hier
Kree laat los mensen willen niet
Ik heb geen idee, maar hij komt vanzelf wel als hij er klaar voor isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |